on altı

543 62 86
                                    

Juvia Lockser~

Lucy'e döndüm. O da bana dönmüştü. Bikaç saniye boş boş bakıştıktan sonra kimya hocası İchiya-sensei'e çevirdik yeniden bakışlarımızı.

"Siz Fairy Tail'den gelen öğrenciler olmalısınız. Ben kimya dersinize girecek sensei, İchiya Vandalay Kotobuki! Men~"

Kafamı aşağı yukarı salladım ve gülümsemeye çalıştım. O sırada Natsu ve Gray de okula gelmişti. İchiya-sensei yaklaşıp onları koklamaya başladı. Açıkçası şu an ondan korkuyordum.

"Parfümünüz güzel değil, men~!"

"Bu parfüm kaç para biliyor musun sen?!" Diye bağırdı Natsu. Sonra kolunu kaldırıp kendini koklamaya çalıştı.

İchiya-sensei bize döndü.
"Benimle gelin."

Merdivenlerden çıkmaya başladı. Muhtemelen sınıfımızı gösterecekti. Şansımıza dördümüz de aynı sınıftaydık.

İçeri girip boş olan sıralara oturduk. Hoca daha gelmemişti. Zaman geçirmek için yanımda taşıdığım defteri çıkardım ve bişeyler karalamaya başladım.

Lucy'i, Gray'i, Natsu'yu ve beni çizmeye çalışıyordum. Tam Lucy'nin yüzünü yapmayı bitirdiğimde defterim elimden alındı. Kafamı kaldırıp defterimi alan kişiye bağırmaya başladım.

"Lan! Ver şu defteri!! Versene olum!!"

Sarı-kahverengi arası betimleyemediğim bi saç rengi vardı çocuğun, muhtemelen Blue Pegasus öğrencisiydi. Defterimi almış resimlerimi inceliyordu. Onun arkasında da biri esmer, diğeri sarışın iki çocuk daha vardı.

Üstüne atlayıp defterimi elinden aldım. Üstüne atlayınca çocuğu düşürmüştüm ama olsundu.
Çocuk ayağa kalkıp biraz beni süzdü. Sonra gülümsedi.

"Çizimlerinizde sizin gibi çok güzel."

"Teşekkürler." Diyerek sırama geri oturdum. Lucy de yanıma gelmişti.

Az önceki çocuk önce benim, sonra da Lucy'nin elini tutup öptü.

"Ben Hibiki Lates!"

Yanına esmer ve sarışın olan diğer iki çocuk da gelmişti. Esmer olan biraz umursamaz ve huysuz gibi görünüyordu.

"Ren Akatsuki." Diyerek o da adını söyledi. Hemen ardından da sarışın.

"Ben de Eve Tearm." Sarışın olan diğerlerinden daha küçük görünüyordu.

Onlar söyleyince, ben de adımı söyleme ihtiyacı hissetmiştim.

"Juvia Lockser." Dedim gülümseyerek.

"Ben de Lucy Heartfilia."

Sonra bi anda, kafamızın üstünden bi sıra uçtu ve Hibiki, Ren ve Eve'nin üstüne düştü. Kimin attığını görmek için etrafıma bakındım. Bulmak çok da zor olmamıştı...

"Ulan siz kim köpek, sevgililerimize yavşıyosunuz?!" Diye bağırarak, elindeki -büyük ihtimalle bir zamanlar, attığı sıranın parçası olan- demir parçasıyla onlara vurmuştu Natsu.

Lucy hızla yanlarına gitti.

"Natsu n'apıyorsun?!"

"Bu salaklar size yavşayacak, ve ben bi kenarda bunu izleyeceğim öyle mi?" diyerek bu sefer çantasını üstlerine fırlattı Natsu. Sıra hâlâ üstlerinde olduğu için, Hibikiler fazla karşılık veremiyordu.

"Natsu, sadece isimlerini söylediler."

Gözlerini kısarak baktı Natsu.
"Elini öpen ve 'Çok güzelsiniz' diyen de benim zaten, dimi?"

Çakma Sevgili | gruvia ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin