on bir

555 63 204
                                    

Gray Fullbuster~

"Abi beni döver misin?" Diye sordum yoldan çevirdiğim 6. Kişiye. Onun cevabı da diğelerininkiyle aynıydı.

"Git işine kardeşim."

Fakat ben yılmıyordum. Bi kişinin daha yolunu kestim.
"Abi Allah aşkına döv beni!"

"Mal mısın oğlum?"

Kafamı salladım.
"Evet, malım!"

"Fullbuster, istersen ben dövebilirim." Dedi arkamdaki sert ses. Arkamı döndüğüm an Kaslı Pikaçu (GolgeJaguar teşkürler hxhzhx) ve korkunç bakışlarıyla karşılaşacaktım ve o pikaçu beni fena hâlde dövcekti. O yüzden arkamı döndüm.

"Çok isterim Laxus. Vur banaağ!!"

FlashBack~

Anın şokundan çıkabildiğimde telaşla elime gelen ilk şeyi kurda fırlattım. Attığım taş bacağına vurmuştu ve kurt bu sefer beni hedef almıştı.

Dişlerini gösterip hırlayarak, bana doğru ilerlemeye başladı kurt. O sırada Juvia da benim geldiğimi görmüş, endişeyle bana bakıyodu.

"Delirdin mi sen, napıyosun?!"

Harbiden, ben napıyorum öyle ya? Resmen vahşi ve aç gibi görünen bi kurtu kışkırtmıştım ve o kurt beni öldürmek istiyor gibiydi.

Bi yandan geri geri giderken, etrafıma bakınıp işime yarayacak, kalın bi sopa arıyodum.

"İnan naptığımı ben de bilmiyorum Juvia. " Bi anlığına gözümü Juvia'ya çevirdiğimde, biraz yanında tam aradığım gibi bi sopa olduğunu gördüm.

Hızla Juvia'nın yanına koştum. Tek elimle sopayı kavrarken, diğeriyle Juvia'yı arkama aldım.

Kurt adımlarını hızlandırıp bize yaklaştığında sopayı hızla savurdum ona. Kurt yana düşmüştü ama pek hasar aldığını sanmıyodum.

O sırada bi ses duydum. Biri bağırıyo gibiydi ama daha çok anırıyodu sanki.
"KAÇILIIĞN PEPEE GELİYOOĞ!! " Diyerek nerden bulduğunu bilmediğim levyeyle kurdun başına vurdu Natsu.

"Nerdesiniz la- Oha yenge koluna noldu?! "

Juvia'nın kolu yaralanmıştı dimi? Hızla yanına gittim. Yavaşça kolunu tutup incelemeye başladım. Kurt biraz hırpalamıştı onu.

Yüzüne baktığımda, canı acıyor gibiydi. Ayrıca bana bakmıyodu.

Tam ağzımı açıp ona iyi olup olmadığını soracaktım ki, Laxus ve Lucy de Natsu'nun arkasıdan gelip yanımıza koştu.

"Juvia!"

"Noldu Juvia?!"

"Söyle, bu gerizekalı naptı sana?!"

Juvia cevap vermiyodu. Cidden, o zaan neden yanımdan gitmişti acaba? Onu kıracak bişey söylediğimi de hatırlamıyodum.

Natsu bana döndü. Bişeyler olduğunu anlamış gibiydi.
"Gray, bi gelsene." deyip bi yere doğru çekiştirdi beni.

Olduğumuz yerden Juvia'ları duyamıyduk. Muhtemelen onlar da bizi duyamıyodu.

"Juvia'ya naptın." diyerek direkt sordu. Üstelik çok ciddi görünüyodu.

"Bişey yapmadım. "

"Gray. Juvia'nın hâlini gördüm. Neler konuştunuz, naptın anlat. "

Nefesimi bıkkınlıkla verip yanımdaki kütüğe oturdum. Konuştuklarımızı hatırlamaya çalıştım.

Çakma Sevgili | gruvia ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin