Gray Fullbuster
"Buna göre x, 3 oluyor." Hoca sorunun çözümünü bitirir bitirmez çıkış zili çalmıştı. En sevdiğim seslerden biriydi bu ses. Derse giriş ziliyle aynı olsa da, bu daha bir güzeldi.
Dersin bitimine doğru hazırladığım çantamı koluma takıp dışarı çıktım.
Giderken hocanın sorusu aklıma takılmıştı. '3×(+4)5-4x=9 ise ×=?' Hâlâ bu denklemleri gerçek hayatta kullanacağımız zamanı bekliyordum.
(YN. O nasıl bir sallamaktır öyle... Biraz saçma oldu gibi ama olsun skfujdksmx)
"Pişt donsuz lale!" Arkamda bana seslenen Natsu'ya döndüm.
"He?"
"Kızlarla kafeye gidiyoruz, gelsene sen de!"
Vücudumu da kafam gibi Natsu'ya döndürüp düşünmeye başladım. Eve gidersem: Yapacak bir şey bulamayıp sıkıntıdan patlayacağım. 3 kızla beraber kafeye gidersem: Onların gıybetlerini dinleyip üstelik gıybetlerine katılmak zorunda kalacağım ama en azından uğraşacak bir şeylerim olacak ve sıkılmayacağım.
Sanırım 3 kızla kafeye gidip gıybet dinlemek daha iyi.
-
Yanımda Natsu, Natsu'nun yanında Lucy ve Lucy'nin yanında Juvia olarak sıraya dizilmiş okul koridorlarında yürüyorduk. Sonra Natsu ve Lucy geri geri gitmeye başladı.
Arkaya giderek sıradan çıktılar. Lucy Juvia'yı yanıma sürükledi, Natsu da hızlıca ellerimizi birleştirdi.
"A-a~! Siz nasıl sevgilisiniz öyle? El ele tutuşun bakayım." diyerek sırıttılar ve aynı şekilde el el tutuşup yanımızda yürümeye başladılar.
Bir birbirine kenetlenen elimize bir de Juvia'ya baktım. O da aynı şekilde bana bakıyordu. Hafif kızarmıştı. Omuzlarımı silkip önüme döndüm. Ama elini hâlâ bırakmamıştım. Neden bırakmadığımı ben de bilmiyordum. Sadece eli küçücük ve yumuşaktı. Tutmak hoşuma gitmişti.
Saçma düşüncelerimi kafamdan atmak için başımı hafifçe sağa sola salladım. Yeniden önüme döndüğümde çıkış kapısının önündeydik. Ulan 10 dakika oldu hâlâ çıkamadık okuldan.
Lucy ve Juvia'nın kapıdaki abiyle konuşmaları bitince sonunda dışarı çıkabilmiştik. Biraz yürüdükten sonra bir kafeye geldik. Küçük ve şirin bi yerdi. Köşelerdeki masalardan birine oturduk.
Natsu Lucy'e döndü.
"Ne içersin Luce'm?""Milkshake." diyerek gülümsedi Lucy.
Natsu bu sefer Juvia'ya döndü.
"Ne içersin yengeciğim?""Bana da Lucy'e aldığından getir. Ayıca bu 'yenge' mevzusunu da konuşacağız Natsu."
Natsu Juvia'ya gergince gülümseyip bana döndü.
"Sen ne içiyorsun lan?" Bu tavrını garip karşılamamıştım. Aksine, eğer bana da kızlara sorduğu gibi sorsaydı onu karantina altına falan alırdım herhalde."Kahve." diye cevapladım aynı şekilde. Natsu içecek kısımlarına giderken Lucy'e döndüm.
"Lucy, Natsu'yla fazla vakit geçirmek iyi değil. Gel, yol yakınken vazgeç."
"Sen o yüzden mi böyle oldun?" diyen Juvia'ya döndüm. Sonra kafamı başka bir tarafa çevirdim.
"Her lafımda bir şey bulup laf sokuyorsun lan."
"Yok lan, az önce dediğimi unut. Saçmaydı. Kesin siz böyle değildiniz. Aslında böyleydiniz de durumunuz bu kadar vahim değildi. Beraber vakit geçire geçire böyle bu hâle geldiniz."
Lucy de Juvia'ya döndü.
"Evet bu daha mantıklıydı. Ayrıca Gray'in önceden böyle olmadığını, Natsu yüzünden bu hâle geldiğini düşünmüyorum."O sırada Natsu da içeceklerle masaya gelmişti.
"Ya Allah'ınızı severseniz biraz anlatsanıza. Biz nasılmışız?"
Juvia saymaya başladı.
"En başta odun, sert, bu sana özel olsa da soğuk, insanlarla anlaşamayan,.."Lucy devam etti.
"...Hayvan, umursamaz, maço.. Daha sayalım mı?""Yeter bence."
"Ama kızlar haklı." diye kızlara arka çıkan Natsu'ya kötü kötü baktım.
"Haklı olsalar bile bunu söyleme geri zekalı!"
"Yani bütün özelliklerinizi kabul ediyorsunuz?" Juvia bunu dedikten sonra milkshakesinden büyük bi yudum aldı.
"Yani, inkar etmeye ne gerek var?"
Natsu resmen masanın üstüne çıkıp kızlara yaklaştı.
"Kızlar o değil de, Erza ve Jellal sevgili olmuş! Ben çok shipliyordum onları!!"Lucy ve Juvia Natsu'ya tip tip baktılar. Ama bu bakışların, Natsu'nun Erza ve Jellal'i shiplemesi veya masaya çıkmak üzere olması yüzünden olduğunu sanmıyoum.
Lucy eliyle Natsu'nun kafasını okşadı.
"Benim geri zekalı sevgilim. Onlar geçen ay sevgili oldu. Bize daha güncel haberlerle gel."Natsu suratını asıp koltuğa oturdu yeniden. Yemin ediyorum "Tanımıyorum" diyerek uzaklaşmak istemiştim bir an. Ama öyle bir şey yaparsam ertesi gün Natsu umursamasa da kızlar beni doğrardı. Öyle bir şey yapmak yemiyordu yani.
Sonra Natsu eski moduna dönüp yine saçmalamaya başladı.
"Yengeciğim düğün tarihi aldınız mı? Ya şimdi ilerde Gray benim çocuğumun amcası mı olcak eniştesi mi? Peki sen yenge, teyzesi mi yengesi mi? Çocuklarımızın işi zor lan."(YN. Hani bunlar yakın arkadaş ya, birbirleriyle kardeş gibi olduklarını düşğnünce yukardaki gibi oluyo jdzkakxkz)
Juvia'ya döndüm. Vereceği tepkiyi merak ediyordum. Derken Juvia'nın gözü seğirmeye başladı. Karşımda oturuyor olsa da ondan olabildiğince uzaklaştım.
"Natsu'cuğum. Sen böyle konuşmaya devam ettikçe Lucy'le evlenecek kadar yaşayamayacaksın ve çocuğunuz olmayacağına göre, çocuğunuz bize nasıl sesleneceğini düşünmek zorunda kalmayacak." Bunu söylerken masadaki tabağın yanından aldığı yağ bıçağını Natsu'ya doğrultuyordu.
Natsu bana döndü bu sefer.
"Gray, işin zor. Juvia her gün döver seni. Benim yerime de döversin değil mi yenge?"Lucy, Juvia'yı sürükleyerek WC'ye götürdü. Çünkü ben bile fark edebilmiştim, burada kalıp Natsu'nun saçmalıklarını dinlemeye devam etseydi elindki yağ bıçağıyla ya Natsu'yu kesecekti ya da kendini.
O sırada Juvia'nın telefonu çalmaya başladı. Klasik Samsung melodisi yerine hoş bir şarkı çalıyodu. Bu kızın zevkleri gerçekten iyiydi.
Kimin aradığını merak ettiğim için göz ucuyla bakmaya çalıştım. 'Yakışıklım.'
Yakışıklım?! Bu kızın sevgilisi mi vardı lan?! Şimdi ben sevgilisi olan bir kızla mı sevgili rolü yapıyordum?!
Kızlar WC'den dönünce eski pozisyonumu aldım. Juvia gülümseyerek telefonu açtı.
"Yakışıklım?"
Bir süre karşı tarafı dinledi. Dinlerken gözlerini şaşkınlık ve korkuyla açıyordu. Ne diyodu ki 'yakışıklısı'?
"T-tamam, oldu o zaman. Hoşça kal."
Juvia hemen telefonu kapattı.
"Ne oldu?" diye sordu Lucy. Juvia konuşurken kulağını telefona dayamış olsa da hepsini duyamamış olmalıydı.
"Buraya geliyormuş." Lucy de aynı şekilde şaşkınlıkla gözlerini açtı.
Dayanamayarak sordum.
"Kim lan?!"Juvia bu sefer bana döndü.
"Abim..."ー
kızların gray ve natsunun özelliklerini saydığı sahne... intihar sebebi amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Sevgili | gruvia ✓
FanfictionJuvia ve Gray sevgililer, çakma. fairy tail | gray fullbuster x juvia lockser ーdüzyazı, tamamlandı. bu fic 2017de ağır ergenlik dönemlerimde yazılmıştır, bu yüzden saçmalıkları/cringelikleri görmezden gelirseniz mutlu olurum <3