üç

864 103 431
                                    

Juvia Lockser

"Çocuk fena değil aslında." diyen Lucy'e gözlerimi devirdim.

"Sus Lucy, sus."

Gelen bildirim sesiyle telefonuma baktım. Tanımadığım bir numara mesaj yazmıştı.

080...: Konuşmamız gerekiyor.
Yarım saat içinde sizin evin oradaki parkta ol.

Bu kimdi lan?

Juvia: Sen kimsin lan?

"Kim mesaj atmış?" diye sordu Lucy omzumun üstünden telefona bakarken.

"Bilmem."

080...: Doğru lan söylemedim dimi?
Ben Gray. Hani bu sabahki 'hayvan'. Evinizin oradaki parkta bekliyorum gel hadi.

"Seni parka falan çağırıyor, ne iş?"

"Lucy ağzının ortasına çarpasım var, yeter artık sus."

Juvia: Neden gelecekmişim?

080...: Bana borçlusun, unuttun mu?

Doğru.. Hayatımı kurtardığı için ona borçlandığımı söylemiştim. Gitmekten başka çarem yoktu.

Juvia: Geliyorum...

"Nereye?" diye sordu Lucy.

"Mesajları okudun ya." dedim.

"Haa, peki."

Üzerime bir ceket alıp çıkarken arkamdan seslendi Lucy.
"Gelince detaylı bir rapor istiyorum!!"

"He he!!"

Dışarı çıktım ve evin biraz ötesindeki parka doğru gitmeye başladım. Biraz yaklaşınca bankta oturan birini görmüştüm. O çocuk olmalıydı.

Yanına gittiğimde ayağa kalktı. Sokak lambasının yüzünü aydınlatmasıyla yüzünü de gördüm ve Gray olduğuna emin oldum.

"Ne istiyorsun?"

"Sevgilim olsana."

Birkaç dakika boş boş yüzüne baktım. Ne dediğini anlayınca saçma bir tepki verdim.

"Ha?"

"Yanlış anlama, çakma sevgili. Bana sevgili rolü yapacak biri lazım, ve sen de bana borçlu olduğuna göre kısa bir süre için benimle rol yapabilirsin."

Bıkkınlıkla nefesimi verdim.
"Başka seçeneğim yok, değil mi?"

"Hayır."

"Tamam."

"Birkaç gün içinde seni babamla tanıştıracağım."

"Bana yaptırdığın şeye bak be. Sevgili rolü de neymiş. Kısmetim kapanacak senin yüzünden."

"Lan insan teşekkür eder. Benim sayemde sahte de olsa bir sevgilin olacak."

"Benim eski sevgililerim senden daha yakışıklıydı. Şu tipe bak."

"Ya he he. Birkaç gün sonra bana aşık olma da."

"Olmayacağıma emin olabilirsin." dedikten sonra arkamı dönüp parktan çıktım.

Eve vardığımda art arda zile basmaya başladım. Çok eğlenceliydi böyle sürekli zile basmak. Ama her seferinde ev sahibinden azar yiyorduk. Kadın kesin bizim evi dinliyor. Öbür türlü böyle her şeyi duyamaz.

En sonunda Lucy kapıyı açtı. Ben de içeri girdim ve ceketimi yere, kendimi de koltuğa fırlattım.

"Sorulara başlayayım mı?" diye sordu Lucy.

Çakma Sevgili | gruvia ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin