Juvia Lockser~
Adam gelip bana sarıldığında, ne yapacağımı şaşırmıştım. Çok garipti. Adamı tanımıyordum, ama sıcaklığı çok tanıdıktı. Daha önce hiç görmediğime emindim, ama en çok onu görmüşüm gibi hissediyordum.
Sarılışının sıcaklığı, kullandığı parfüm, her şeyi çok tanıdık geliyordu.
Bunu sormamam gerektiğini hissediyordum nedense, ama dayanamayarak sordum.
"Pardon, kimsiniz?"
Adam başını yavaşça kaldırdı ve yaşlı gözleriyle baktı bana. Gözlerinde inanmamak istermiş gibi bir ifade vardı.
"Kimsiniz, derken..?"
Tam geçirdiğim kazayı söyleyecekken, yanımıza biri daha geldi.
"Laxus, neredesin?! Na- Juvia?!" Sesini duyduğum sakura saçlı çocuktu bu. O da beni görünce fazla şaşırmış gibi görünüyordu ve gözleri dolmaya başlamıştı.
"Ş-şey, üzgünüm ama kim olduğunuzu hatırlamıyorum."
"Ne? Nasıl?"
Sakura saçlının 'Laxus' diye seslendiği adam ve sakura merakla ve şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Onları daha önce görmemiştim, buna emindim. Ama neden ses tonları bu kadar tanıdık geliyordu ki? Belki de hafızamı kaybetmeden önce tanışıyorduk ve sonra Ruki bana onlardan bahsetmeyi unutmuştu. Sakura saçlı çocuk için 'liseden arkadaşımız' demişti zaten.
O sırada yanımızdan geçmek isteyen bi adam sakuralının omzuna dokununca, yanındaki arabayı kenara almaya çalıştı. Onlar onunla uğraşırken, bi kol beni yan taraftaki reyona çekti.
"Ya-" diye bağıracakken, kolun sahibinin Ruki olduğunu görmemle sesimi alçalttım.
"Ruki!""Juvia, n'apıyorsun?!" diyerek kolumdan tutup marketin dışına sürükledi beni. Bana bağırmasına şaşırmış ve kızmıştım. Bu zamana kadar hiç bağırmamıştı bana Ruki.
"Ne oluyor Ruki?"
Beni marketten iyice uzaklaştırdıktan sonra bir köşede durdu ve bana döndü.
"Onlardan uzak durmalısın."
"Neden? Çok tanıdık geliyorlardı. Sanırım kazadan önce onl-"
"Juvia!" Sözümü keserek bağırdı Ruki.
"Peki neden?"Ruki derin bir nefes aldı.
"Onlarla pek iyi anlaşamayız. İyi anıların yok yani onlarla. Tekrar karşılaşmasan senin için daha iyi.""Peki."
Gülümseyerek elimi tuttu Ruki ve arabaya doğru yürümeye başladık.
"Ruki, sadece şey sormak istiyorum." dedim çekinerek. Az önceki tepkisi yüzünden hiç sorasım gelmiyordu, ama merak ediyordum.
"O sarışın adam, beni nereden tanıyordu? Çok tanıdık geliyor da."
Ruki önce cevap vermedi. Yüzüne baktığımda, düşünüyor gibiydi.
"Bir arkadaşındı. Ama sana ihanet etti ve o zamandan beri görüşmüyorsunuz."Başımı sallayıp önüme döndüm. O sırada da arabaya gelmiştik. Binince, çalıştırıp eve doğru sürmeye başladı Ruki.
ー
Laxus~
Adam yanımızdan geçerken, Juvia'ya döndüm. Juvia'nın az önceki yerinde olmadığını görünce gözlerim kocaman olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Sevgili | gruvia ✓
Fiksi PenggemarJuvia ve Gray sevgililer, çakma. fairy tail | gray fullbuster x juvia lockser ーdüzyazı, tamamlandı. bu fic 2017de ağır ergenlik dönemlerimde yazılmıştır, bu yüzden saçmalıkları/cringelikleri görmezden gelirseniz mutlu olurum <3