Del1

1.5K 26 4
                                    

'På en one direction konsert'

Jeg var helt foran, ved siden av meg var det en jente på alderen min og på den andre siden var det en annen jente. Hun så litt eldre ut.

De sang "one thing" og nå var det Niall sin solo og hun jenta på alderen min ropte "du fortjener ikke å være i One Direction, du er stygg, kan ikke synge og ingen liker deg." Jeg kjente at jeg ble sur! Jeg så opp på scenen, der sto Niall og klemte Zayn. Jeg så at han gråt.

Da sangen var ferdig, begynte jeg å kjefte på hun som såret Niall. "Hva i alle dager tenker du med? Hvordan kan du si noe sånt?! Hvordan ville du hatt det hvis noen ropte noe sånt til deg? Herregud!!" -sa jeg. Hun svarte ikke, bare lot som om jeg ikke var der. Jeg gadd ikke å bruke masse energi på henne. Jeg gadd ikke kjefte mer.

Niall kom tilbake fra bak scenen. Han var rød i ansiktet. Harry gikk bort til han. De visket til hverandre. Jeg ville så veldig vite hva de hvisket om. Harry pekte på meg og jeg ble kjempe glad. Tenk om Harry og Niall prater om meg? Niall gikk bort til Paul og spurte han om noe. Litt etter Niall hadde pratet med han, gikk han bort til meg. "Gi meg nummeret ditt og brukernavnet ditt på Twitter" sa han. Jeg tenke at han kanskje skulle gi det til guttene.

'Etter konserten'

Jeg satt hjemme med venninna mi, Frida. Vi hadde vært venninner siden vi var 2, og nå er vi 19. Vi pratet om alt og ingenting. Plutselig ringte telefonen min. 'ukjent nummer' sto det på telefonen. Jeg tok den opp. "Hallo? Hvem er det?" - spurte jeg. " Niall" svarte han. Jeg kjente jeg fikk sommerfugler i magen. Jeg klarte ikke å få fram et ord. Jeg var glad og ganske sjokkert. Selveste Niall Horan fra One Direction ringte meg. "Hallo? Er du der?" Spurte han. "Ja, unnskyld. Jeg er bare veldig sjokkert. Hvordan fikk du nummeret mitt?" Jeg viste egentlig svaret på det, men jeg ville bare ha noe å prate om. "Paul gikk jo bort til deg og fikk det av deg. Husker du ikke det?" Han begynte å le litt. "Jo, når du sier det så husker jeg det." Frida så på meg med et spørrende blikk. " jeg bare lurte på om du...ehh...kanskje ville være med på en date med meg i morgen klokka 18:00? Sa han. Jeg kjente på hele kroppen at jeg allerede var spent. "Ja, det ville vært koselig." Jeg prøvde å holde meg rolig, men jeg tror ikke det funket så bra. "Kult. Gi meg adressen din, så henter jeg deg." Jeg ga han adressen min. "Snakkes søta." Han la på. Frida så nysjerig på meg. "Du gjetter aldri hvem jeg nettopp pratet med." "Hvem?!" Hun hevet stemmen litt og stirret på meg med intense øyne. "Niall Horan. Niall ringte meg!!!!! Herregud!!" Jeg hevet stemmen veldig. Frida skulle overnatte hos meg i dag, så vi pratet om det som skjedde.

Hvorfor?Where stories live. Discover now