*Elise POV*
Jeg hadde ringt Niall og sagt at vi skulle møtes på Starbucks. Jeg håper han skjønte at det var så fort som mulig. Akkurat da så jeg at han kom gående inn. Han hadde på seg en hettegenser, med hetta over hode, og solbriller. Jeg skjønte at det var for å ikke tiltrekke seg fans.
Jeg vinket til han, siden han ikke så meg med en gang. Han kom bort.
"Hei" sa jeg med en sjenert stemme.
"Hei babe" sa han.
Jeg likte at han kalte meg det.
Det ble en klein stillhet. Jeg sa ikke noe. Ikke gjorde han heller.
Vi satt helt stille en liten stund.
"Ehh...." Mer rakk jeg ikke å si før Niall kysset meg. Jeg ville ikke trekke meg ut, så jeg kysset tilbake. Vi kysset lenge. Veldig lenge. Han trakk seg ut. Også var han på vei ut av Starbucks da jeg stoppet han.
"Unnskyld....jeg bare..." sa han. Jeg klemte han før han fikk si noe mer.
"Jeg har savnet deg Niall" visket jeg i øret hans.
"Jeg har savnet deg også" visket han tilbake.
*Nialls POV*
*2 timer senere*
Jeg og Elise satt i stua våres. Vi så på film. Det er "The Notebook". Jeg bare elsker den filmen, det gjør Elise også.
Filmen var ferdig og jeg gjespet.
"Jeg går å legger meg" sa jeg til Elise på vei opp trappa. Hun bare nikket.
*Elises POV*
Niall hadde gått å lagt seg og jeg satt alene i stua. Eller ikke helt alene, Fidus var jo også her.
Det ringte på døra. Fidus løp bort og knurret på døra.
"Hysj" sa jeg med en streng stemme.
Jeg åpnet. Inn kom en fremmed mann. Han slo meg ned. Det siste jeg så før alt ble svart var at han tok noen av verdisakene.
*Nialls POV*
Det var noe eller noen nede. Jeg viste at Elise var der nede, så jeg gikk ned for å se hva som skjedde. Jeg stoppet i trappa da jeg så en mann som holdt på å ta med TV-en vår. Jeg løp ned og håpte at han var alene.
Han var alene. Han satte fra seg TV-en når han så at jeg kom. Jeg slo til han i tryne og han falt rett ned. Det var da jeg så at Elise lå på bakken, bevisstløs. Jeg løp bort til telefonen og ringte politiet. Etter jeg hadde pratet med dem gikk jeg bort til Elise. Jeg brydde meg mest om henne. Ikke om den vonde hånda mi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JEG VIL BARE SI TUSEN TAKK TIL ALLE SOM HAR VOTET OG LEST. JEG HÅPER BARE AT JEG IKKE SKUFFER DERE. 😔❤️ TUSEN TAKK❤️
ELSKER DERE❤️❤️😘
YOU ARE READING
Hvorfor?
FanfictionElise lever et vanlig og fint liv. Men alt forandres når superstjernen, Niall Horan blir forelsket i henne. Mye drama. Mye kjærlighet og hat.