*Pauls POV*
Louis, Zayn og Niall hadde vært borte i to dager nå og vi var kjempe bekymret. Alle lette etter dem. Fansen og politiet lette. Vi har også hørt at Eleanor, Perrie og Elise er forsvunnet. Vi tror de alle er kidnappet av den eller de samme personene. Jeg, Liam og Harry sitter egentlig bare her.
*Harrys POV*
Hvor kan de være? Vi har sett etter dem rundt om i hele verden. Fansen leter og de kommer jo fra hele verden. Alle er bekymret for hva som kan ha skjedd med dem. Ikke bare fansen vår leter, men fansen til Perrie også. Lettere sagt. Alle i hele verden leter etter dem. Jeg er kjempebekymret for dem.
Jeg går bort til Paul som står å prater med politiet.
"Vi har funnet noe." sa den ene politimannen. "Se her. Et bilde."
Det var et bilde av Eleanor og en sortkledd mann. Hun lå på bakken, mens han satt oppå henne og slo henne i ansiktet. I bakgrunnen satt Perrie med en annen mann over seg.
"Hvem har sendt dette? Og hvor er det sendt fra?" spurte Liam som hadde kommet bak meg. Han var nok den som var mest bekymret av oss, utenom familiene dems da.
"Ukjent." sa politidamen. "Vi fikk bildet i går kveld klokka 23:00, nøyaktig."
"Hmmm, merkelig. Hvorfor ville noen sendt et bilde som kunne avsløre dem? Det gir jo ikke mening. Det må være noe annet på gang.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beklager dette kapittelet er kort. Er veldig sliten og sånt i dag skjønner dere. Også vil jeg bare si TUSEN TAKK for 2k lesere og 100 votes❤️ det er en helt utrolig følelse. TUSEN TAKK BEBS❤️
STAI LEGGENDO
Hvorfor?
FanfictionElise lever et vanlig og fint liv. Men alt forandres når superstjernen, Niall Horan blir forelsket i henne. Mye drama. Mye kjærlighet og hat.