*Elise*
Jeg våknet av et stort smell som kom nedenfra. Jeg så ved siden av meg. Niall var ikke der. 'Ånei, nå har han sikkert ødelagt noe. Som vanlig.' tenkte jeg og pustet tungt ut.
Jeg kom meg opp av senga og gikk bort til skapet mitt. Der fant jeg fram en av Niall sine joggebukser, en av mine hvite singletter og et par kortsokker. Håret satte jeg bare opp i en lett hestehale.
Jeg gikk ut av rommet, jeg og Niall deler, og gikk mot trappa.
Jeg så ingen når jeg var nede, så jeg gikk inn på kjøkkenet. Der så jeg hva som hadde skjedd.
Noen hadde knust vinduet og tydeligvis kommet seg inn.
Jeg skulle til å snu meg, men før jeg rakk det, var det noen som holdt rundt håndleddet mitt. Hardt.
'Det kan ikke være Niall, han ville aldri holdt meg så hardt fast.' tenkte jeg. Personen bak meg snudde meg rundt, slik at jeg fikk se trynet hans. Det må være noe av det styggeste jeg har sett i helle mitt liv. Æsj.
Før jeg rakk å si noe, løftet han meg opp på skulderen hans og begynte å gå mot døra. Jeg slo og sparket. Skrek også. Jeg tror jeg har vekt helle nabolaget. Det er jo egentlig bare en fordel for meg.
"Hjelp meg!" skrek jeg, så høyt at jeg har vondt i halsen. Og det var da jeg så han. Niall. Han lå halvdød, skulle man tro, på gulvet. Han prøvde å reise seg opp, men falt bare rett ned igjen. Jeg måpte av synet av min kjære ektemann.
"Hva har du gjort med han?!" skrek jeg til mannen. "Han har ikke gjort noe for å fortjene dette! Hvorfor gjør du dette mot oss?"
"Det for du snart vite." var det eneste han sa, før han slo meg ned og alt ble svart...
**************
Beklager for at det har tatt så lang tid, men det er ikke så altfor lett å skrive denne heller. 😂😳. Har dere noen ideer til fortsettelsen? Kommenter gjerne❤️ tusen takk for nesten 5k lesere! Kan nesten ikke få takke dere nok❤️ LOVEYA!!❤️❤️
YOU ARE READING
Hvorfor?
FanfictionElise lever et vanlig og fint liv. Men alt forandres når superstjernen, Niall Horan blir forelsket i henne. Mye drama. Mye kjærlighet og hat.