Del2

837 22 2
                                    

"Klokka 16:55"

Jeg var i dusjen da telefonen ringte. Jeg slo av dusjen, tok et håndkle rundt meg og tok opp telefonen min. "Frida Babe" sto det. Jeg svarte og tok på høyttaler. "Hva er det?" Spurte jeg. "Kom til meg så fort som mulig" svarte hun med litt en litt nervøst tonefall. "Ja vel. Så lenge det ikke tar så lang tid." Jeg la på og gikk inn i dusjen igjen. Jeg kjappet meg veldig. Da jeg var ferdig i dusjen, fått på meg klær og sminke og fikset håret, gikk jeg mot utgangsdøra og tok på meg conversa mine. Jeg hadde på meg en shorts og en hvit topp. Jeg satte meg i bilen min og kjørte til Frida. Jeg ringte på og Frida åpnet. Hun så veldig trist ut. "Hva er det? Du ser så trist ut" Jeg kikket på henne. "Mamma og pappa skal skilles." Jeg klemte henne og sa at det kom til å gå bra. Hun begynte å gråte på skulderen min.

*telefonen min ringer*

Det er Niall. Jeg trekker meg ut av klemmen og tar opp telefonen min. Klokka er allerede 17:55. Tida gikk så fort at jeg glemte tiden. Har jeg og Frida virkelig stått her så lenge? Oj da. "Hei Elise. Hvor er du?" Han høres litt nervøs ut. "Jeg er hos venninna mi." Jeg spør Frida om det går fint at jeg drar. Hun sier at det går helt fint. Jeg klemmer henne og kjører hjem igjen. Jeg ser bilen til Niall stå der.

Hvorfor?Where stories live. Discover now