Del15

668 21 0
                                    

*Elises POV*

Vi var på vei ut av sykehuset. Selvfølgelig var det paparazzier og fans utenfor sykehuset. Det kom mange spørsmål, men jeg fikk bare med meg noen.

Hva har skjedd? Er du okey? Men enda viktigere, er Niall okey?

Dette var noen av de spørsmålene som ble stilt da vi var på vei inn i bilen.

Vi hadde kommet oss inn i bilen. Nå var jeg, Niall, Harry, Liam, Zayn og Louis på vei hjem. Mamma skulle bli kjørt hjem, fordi hun skulle på jobb.

Mamma var sluppet av og vi var hjemme hos Niall og meg.

Jeg gikk opp for å ta en dusj, men stoppet i trappen da jeg kom på at jeg måtte hente telefonen min. Den lå nede i jakkelommen min. Jeg gikk sakte ned, men selvfølgelig er jeg så klossete at jeg snublet. Jeg falt rett på rumpa.

"Auu!" sa jeg ikke veldig høyt, men ikke lavt heller. Det var i hvertfall høyt nok til at guttene hørte det. De trodde sikkert at det hadde skjedd noe annet, så de kom spurtene mot meg. De så redde ut, alle sammen, men ikke så redd som Niall.

"Går det bra? Hva skjedde?" De pratet i munnen på hverandre. Så det var ikke så lett å høre hva de sa.

"Det går bra gutter! Jeg bare falt" sa jeg høyt! Hvis ikke hadde de ikke hørt meg.

Jeg reiste meg opp og gikk ut i gangen der jakka mi var. Jeg tok telefonen opp av lommen og var på vei opp da det sa "PIP PIP" i telefonen min. Jeg skjekker hva det var. Jeg hadde fått en melding fra en ukjent person.

Det stod:

-har du sett hunden min? Det er en golden retriver. Han har et halsbånd som det står Chico på. Han en stor. Vi mistet han i går. Hvis du finner han, kontakt meg så fort som mulig.

Hmm? Hvorfor sender disse personene melding, og ikke henger opp lapper? Jaja. Ikke alle er like smarte. Haha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Herregud! Det er snart 300 personer som har lest historien min😱❤️ TUSEN TAKK ❤️ ELSKER DERE😘❤️

Hvorfor?Where stories live. Discover now