*Niall*
Jeg vet hvorfor han tok henne og jeg vet hvem han er. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få reddet henne. Han er en farlig mann og han er ikke redd får å drepe, hvis han må det. Han er rett og slett dum i hodet. Mattis er navnet hans. Jeg hater han så utrolig mye.
Når vi gikk på barneskolen var vi bestevenner, men så kom ungdomsskolen og da begynte han å hate meg helt uten grunn. Eller? Hadde det kanskje en grunn? Den vet i alle fall ikke jeg noe om. Jaja.
*
Jeg lå fortsatt på sykehuset med det dumme beinet mitt. Foreldrene mine er her, men de gutta er sammen med politiet og hjelper til med å lete.
Jeg savner Elise så utrolig mye at du aner ikke.
*Elise*
Jeg og Luke har sittet i dette mørke rommet i mange timer. Det føles som dager, men jeg er ganske sikker på at det er timer.
Jeg savner Niall og den tryggheten jeg har rundt han. Det er aldri det samme uten han, men jeg er heldigvis ikke alene her. Jeg har jo Luke.
"Jeg lurer på om hva som kommer til å skje med oss." sa han plutselig. Jeg skvatt litt egentlig.
"Ja, jeg også" svarte jeg. "Men hvorfor og hvordan tok han deg?"
"Jeg vet ikke hvorfor, men han har sikkert sine grunner." svarte han og lo litt. "Det som skjedde da han, du vet, tok meg, var at jeg var på vei hjem fra fotballtrening. Det var mørkt og kompisen min hadde akkurat gått inn i gaten der han bor. Så da gikk jeg alene. Og i det neste øyeblikket, var jeg her. Og du da?"
"Jo, jeg var hjemme. Det kommet stort bråk nedenifra, så jeg gikk ned. Niall var ikke der. I det neste øyeblikket, kjente jeg en hånd holde tak i håndleddet mitt. Det var ikke lett heller. Så kastet han meg over skulderen og gikk ut. Der ble jeg slått til. Som du sikkert ser" sa jeg og pekte på kinnet mitt. "Så våknet jeg opp her, igjen."
"Igjen? Har du vært her før?"
"Ja" det var det eneste jeg sa. Jeg ville ikke tenke på det og i hvertfall ikke snakke om det.
"Jeg begynner å bli trøtt. Skal vi legge oss?" spurte jeg og så håpefullt på Luke. Han nikket. Vi reiste oss opp fra gulvet og gikk mot den eneste sengen som var i rommet. Der sovnet jeg med en gang.
**********
Herregud!! Nå er det lenge siden jeg har oppdatert! Vel, håper dere liker denne delen. Det kommer nok ikke flere i løpet av denne uka, siden jeg skal på bursdag hele helgen. Også har jeg tentamen i morgen, så hihi☺️😳 LOVE U ALL❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hvorfor?
Hayran KurguElise lever et vanlig og fint liv. Men alt forandres når superstjernen, Niall Horan blir forelsket i henne. Mye drama. Mye kjærlighet og hat.