Del20

617 15 1
                                    

*Nialls POV*

I dag var dagen jeg måtte på Tour. Det skulle jo bli gøy, men jeg kom til å savne Elise veldig mye. Vi stod på flyplassen. Vi skulle gå på privatflyet vårt om 10 minutter.

Jeg gir Elise en stor bamseklem.

"Jeg kommer til å savne deg for mye." Hvisker jeg inn i øret hennes.

"Jeg kommer til å savne deg også Niall." hvisker hun tilbake.

"Ikke glem meg" sier Elise når vi begge har trukket oss ut av klemmen.

"Aldri." Er det siste jeg sier, før jeg gir henne et kyss på munnen og går inn på flyet.

Flyet var på vei opp i luften. Elise stod i vinduet på flyplassen og vinket. Helt alene. Hun hadde ikke akkurat mange venner. Hun hadde Frida, men hun skulle flytte om en uke til London. Jeg tror Elise gruer seg litt til det.

'Elises POV*

Ååå...jeg ville virkelig ikke at han skulle dra, men nå har han allerede dratt. Jeg har ingen anig om hvor i verden han skal heller. Like greit egentlig. For da trenger han ikke beskymre seg om at jeg skal komme til det stedet han er. haha. Vel, det er vel bare å komme seg hjem igjen til Fidus.

Jeg tok bussen. Det var noen som kjente meg igjen og spurte om å ta bilde med meg. Før hadde de nok spurt om autograph også, er glad de ikke gjorde det, men nå spurte de om jeg kunne følge dem på Twitter. Og kanskje få Niall til å følge dem også. Jeg bare svarte at okei. Helt enkelt. (de ga brukernavnene også, hvis noen lurte).

Bussen stoppet like ved huset mitt. Jeg hadde ikke kommet langt, før en bil stoppet ved siden av meg.

''Er du Elise Horan?'' spurte han som satt i passarsjersetet (han som ikke kjørte).

''Ja...og du er?''

Han svarte ikke, bare blunket. Jeg skulle til å snu meg for å gå, men slik ble det ikke. Jeg hørte en dør gå opp for så å lukke seg igjen. Jeg kjente at jeg fikk en klut med ett eller annet stoff på, over munnen min. samme hva det var, fikk det meg til å slukne....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hehe, kanskje litt dramatisk på slutten. Jeg har bare fått så mye inspirasjon fra andre fan-fictions som jeg leser. Den skal bli mer dramatisk.😘

Herregud!!!! Over 800 lesere😱😱😱 TUSEN TAKK ALLE SAMMEN❤️

Hvorfor?Where stories live. Discover now