Del6

783 20 0
                                    

Elises POV

*enda to måneder senere*

Jeg fikk fortsatt mye hat fra fansen til Niall, men jeg brydde meg for det meste om de hyggelige.

Jeg og Niall var invitert til fest hos Liam. Han hadde ikke invitert så mange, bare Zayn, Perrie, Louis, Eleanor, Harry, Sophia, Niall og meg. Vi skulle bort dit klokka 18:00. Nå var klokka bare 15:10, så jeg hadde god tid. Niall skulle plukke meg opp klokka 17:50.

*klokka 16:30*

Jeg gikk inn i dusjen. Klokka var 16:45 når jeg var ferdig. Jeg tok på meg en svart kjole som rakk meg til kneerne. Håret krøllet jeg og sminket var helt vanlig. Fondation, øyenskygge, blush, eyeliner, maskara og rød leppestift. Jeg var ferdig med alt dette da klokka var 17:30.

Jeg gikk ned og satte meg i sofaen. Jeg måtte skjekke Twitter. Twitter hadde nå blitt en stor del av livet mitt. Jeg var på Twitter, Instagram og selvfølgelig Snapchat. Klokka var 17:45 og jeg gikk ut i gangen for å ta på meg de svarte høyhelte skoene mine. Jeg tok tak i den lille vesken min og gikk ut. Da kom Niall kjørenes nedover gaten.

*på festen til Liam*

Liam hadde satt fram masse godteri og brus på stuebordet. Det var høy musikk og alle sammen danset for livet. Jeg så at Liam hadde kikket på meg hele tiden, men nå kom han bort til meg. Han tok tak i hånden min og dro meg mot han. Han dro meg så nærme at leppene våres treffes. Jeg trekker meg unna og bare løper ut inngangs døra og ut i skogen. Jeg blir der en liten stund før det blir ordentlig mørkt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oj oj oj, hva skjer med Elise og hva skal hun gjøre?

Beklage hvis det er skrivefeil.

Hvorfor?Where stories live. Discover now