*Jeg kjente at jeg fikk en klut med et eller annet på, over munnen min. Samme hva det var, fikk det meg til å slukne....*
*Elise POV*
Jeg våknet etter noe som føltes som timer, kanskje dager. Det var mørkt i det rommet jeg var i. Det var ikke mange møbler her heller, bare en stol, et bord og en seng, som jeg lå på. Jeg reiste meg opp. Jeg følte meg svimmel. Beina hadde sovna, og de sov skikkelig. Jeg falt rett ned på gulvet. Jeg prøvde å reise meg opp igjen.
Jeg hadde kommet meg på beina igjen. nå satt jeg på sengekanten. Akkurat da, kom er sortkledd mann inn i rommet. Han var ikke akkurat rolig.
''Er du våken?!'' sa han og så litt sjokkert ut egentlig.
''Hva ser det ut som?'' svarte jeg spydig.
Han ble litt sur. Han kom mot meg og tok tak i armen min, hardt. han dro meg ut av rommet og inn i et annet rom. der var det noen andre personer. Han ene som satt der, så veldig redd ut. det gjorde jo selvfølgelig de andre også, men han så skikkelig redd og beskymret ut. det var da jeg merket hvem det var. Niall. De andre som var der var Zayn, Perrie, Louis og Eleanor.
Mannen som holdt i armen min, slapp meg. Han dyttet meg ned på gulvet. Så gikk han ut og låste døra. heldigvis var det litt lys der. Jeg kom meg opp på beina og løp rett mot Niall. Jeg så fort at han, eller de andre, ikke kunne bevege armene. De fæle mennene hadde bundet dem fast.
Nå var alle sammen løse. Vi satt egentlig bare og klemte hverandre, alle sammen. Så, plutselig, var det et spørsom som poppet opp i hodet mitt. ''er ikke guttene på turne?''
'Var ikke dere på turne?'' spurte jeg. Niall, Louis og Zayn så på hverandre.
''Jo, egentlig, men vi måtte bare ha en klem til fra dere. Så derfor fikk vi dem til å snu. det var ikke lett, skal jeg si deg.'' svarte Zayn.
Jeg svarte ikke, bare så på Niall og smilte litt. Akkurat da kom han mannen inn i rommet, men han var ikke alene. Det var to andre menn bak han. Alle tre kom mot meg, Eleanor og Perrie. De tok tak i armene våres og dro oss ut. Louis, Zayn og Niall prøvde å reise seg for å komme etter, men de klarte ikke det. Han mannen som holdt tak i meg, fyrte av pistolen han hadde i hånda. Han hadde truffet Niall. Kula hadde snittet foten hans, men det blødde veldig mye. Jeg prøvde å komme meg løs fra grepet til mannen, men han var for sterk. Jeg måtte prøve å komme noe annet...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Håper alle likte del 21 av "Hvorfor?"❤️
Elsker dere alle sammen😘❤️
YOU ARE READING
Hvorfor?
FanfictionElise lever et vanlig og fint liv. Men alt forandres når superstjernen, Niall Horan blir forelsket i henne. Mye drama. Mye kjærlighet og hat.