*Nialls POV*
Hva har jeg nettopp gjort?! Jeg kan ikke tro det! Jeg klina med Jade og nå har Elise stukket av. Hun gikk akkurat ut vinduet da jeg fikk opp døra. Jeg var fortsatt litt full men ikke så full at jeg ikke skjønte hva jeg hadde gjort. Så dum er jeg ikke. Eller kanskje.?
*Elises POV*
Jeg stoppet Angelina utenfor huset til Frida. Hun var på festen, men var så trøtt at hun dro hjem mye tidligere en alle andre. Det var mørkt i vinduene. Ikke så rart egentlig. Klokka er jo over 12 på natta, så hun sover sikkert. Jeg gikk av Angelina og gikk bort til inngangsdøra. Jeg ringte på. Ingen kom. Jeg prøvde en gang til. Da hørte jeg noen lyder, så åpnet døra seg. Der sto Frida i pysj og gjespet.
"Hva gjør du her så seint?" sa Frida.
"Jeg må prate med deg om Niall" jeg klarte ikke holde tårene inne mer.
Frida gikk mot meg og ga meg en klem. Etter det, gikk vi inn og begynte å prate om det som hadde skjedd.
Jeg hadde fortalt alt til Frida.
Det var veldig seint, så jeg skulle overnatte hos henne.
*neste dag*
Jeg våknet veldig seint. Frida hadde sagt at jeg kunne låne noen av hennes klær. Så jeg tok på meg et par trange jeans og en singlet.
Jeg gikk ned. Frida var ikke der. Det var en lapp der.
Det stod: jeg er bare på et møte med jobben. Jeg er nok ikke hjemme før klokka 19 eller no. Prøv å finn ut av det med Niall i mens.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beklager for kort kapittel.
YOU ARE READING
Hvorfor?
FanfictionElise lever et vanlig og fint liv. Men alt forandres når superstjernen, Niall Horan blir forelsket i henne. Mye drama. Mye kjærlighet og hat.