*Elise*
Niall har fått på gipsen og skal bare sove på sykehuset en natt. Legene sa det var best, slik at han ikke skulle ha veldig vondt i natt. Han har fått masse smertestillende. Nå sover han. Jeg og Liam drar til Liam. Jeg tør ikke å dra hjem etter det som skjedde tidligere.
Jeg skriver en liten lapp til Niall. Det står bare at jeg sover hos Liam og at vi kommer tilbake å henter han i morgen tidlig.
~hopper over bilturen~
Liam åpnet døren og lot meg gå inn ført.
"For en gentleman.", sier jeg. Liam himlet med øynene og lo litt. Liam kom inn etter meg og lukket døren. Han låste den også.
Jeg tok av meg skoa mine, det samme gjorde liam. Vi gikk til stua og satte oss rett ned på sofaen. Liam slo på tv-en. ofcourse var 'Friends' på. jeg bare elsker det showet.
En time senere, var 'Friends' ferdig. Liam skulle til å gå, men jeg tok tak i armen hans. han snudde seg og så på meg.
''takk for at jeg får sove her til Niall er hjemme igjen'', sier jeg, mens jeg gir Liam en bamseklem. han er som en bror for meg og jeg kunne ikke bett om en bedre 'bror'. Han er så hyggelig og omtenksom mot meg. Han er den første jeg går til, etter Niall selvfølgelig, hvis det er noe jeg trenger å snakke om.
Liam trekker seg ut av klemmen, noe som får meg ut av tankene mine.
''Du trenger ikke å takke for noen ting. Det er det minste jeg kunne gjøre for deg'', sier han med et smil. ''jeg skal gå å lage litt te. vil du ha?''
''Ja takk Liam. det ville vært godt''
10 min senere
Liam kommer fra kjøkkenet med to kopper i hendene og et smil om munnen. Han gir meg en av te-koppene og setter seg ned. Jeg ligger på sofaen og har beina mine på Liam sitt fang. Slik sovner jeg.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har lagt ut denne før, for den var jo ferdig😂😁 jaja❤️ håper dere likte den og det er ikke lenge før denne boka er ferdig😎
YOU ARE READING
Hvorfor?
FanfictionElise lever et vanlig og fint liv. Men alt forandres når superstjernen, Niall Horan blir forelsket i henne. Mye drama. Mye kjærlighet og hat.