*Niall*
Alt er svart. Øynene mine er åpne, det vet jeg, men alt er fortsatt svart. Jeg sitter fortsatt i bilen, det merker jeg. Jeg løfter opp armen. Jeg kjenner etter noe fra bilen. Der! Bilratet! Hva har skjedd tro?
Plutselig hører jeg sirener. Noen sekunder etter ser jeg lys fra en ambulanse. Og en politibil. Og en brannbil. Hva skjer egentlig?
Ambulansen, politibilen og brannbilen stopper. Litt senere ser jeg lommelykter som lyser inn i bilen min. En av politimennene lyser rett på meg. Jeg prøver å komme meg ut av bilen, men jeg sitter helt fast. Vent nå litt! Har jeg krasjet? Hvordan er det mulig?
Brannvesenet prøver å bryte opp bildøra. Ikke veldig lett når det er en annen bil som holder den igjen. Andre siden av bilen er dyttet mot veggen på brua.
Brannvesenet gir opp med å få opp døra, så de prøver på taket. To menn klatrer opp på bilen og på taket. Jeg aner ikke hva de bruker, men de får en liten åpning på taket.
Nå som de har fått opp taket, blir jeg dratt ut av bilen. Det gjør vondt i høyre beinet. Veldig vondt. Jeg merker at jeg har blod i ansiktet. Det renner ned inn i munnen min og litt overalt egentlig.
Jeg blir lagt på en båren og trillet inn i sykebilen. En mann setter seg bak sammen med meg og prøver å får meg på andre tanker. Det eneste jeg tenker på er hvordan det skjedde og hvordan Elise har det. Familien min også selvfølgelig. Jeg orker nesten ikke å tenke på hva som har skjedd.
10 minutter senere er vi på sykehuset. Jeg blir plassert på et rom. Alle går ut. Jeg hører folk prate ute på gangen. Men hva de sier, aner jeg ikke.
Det blir stille ute på gangen. Noen sekunder senere blir døra åpnet og to sykepleiere kommer inn. Med en gang de kommer inn sier de, " herregud, du er Niall Horan! Herregud herregud!"
Jeg prøver å snakke, men smertene tar overhånd. De skjønner fort at jeg har det vondt. De sier til meg at jeg må ha en operasjon. Det er på grunn av at jeg mistet så mye blod. Jeg merket at jeg hadde skære meg på ett eller annet. Noe som ble til et dypt sår som blør veldig mye. Selvfølgelig har de stoppet blødningen, men mye blod er borte.
*Elise*
Jeg sitter i hagen utenfor inngangsdøra og venter på Liam. Etterhvert ser jeg to lys fra en bil kjøre inn innkjørselen. Det må være Liam. Jeg reiste meg opp og løftet Fidus opp. Jeg så Liam gå ut av bilen og kom gående mot oss.
"Går det bra med deg?", spør han.
"Ja, så fort vi finner Niall og kommer oss bort herifra.", svarer jeg.
Liam bare nikker. Vi setter oss inn i bilen og begynner å se etter Niall.
Vi kjører mot brua vi må kjøre over for å komme oss til Drammen sentrum.
Vi blir stoppet av en politimann. Liam åpner vinduet på sin side. Politimannen kommer bort til vinduet og sier, "det har vært en ulykke her, så dere kan ikke kjøre forbi her."
"Vet du hvem som har kræsjet?", spør jeg.
"Ja, men vi kan dessverre ikke si det.", svarer han. Han snur og skal til å gå.
"Vent!", han snur seg. "Jeg leter ektemannen min. Han kjører over denne brua. Så hvis det er Niall Horan som har kræsjet, så MÅ DU SI DET!", det siste sa jeg litt høyere en planlagt.
"Ehm, jeg får vel si at det er han som kræsjet ja. Bilen hans er den Ferrarien der, sier han og peker på bilen hans. Den er jo helt ødelagt. Hvordan har han det tro?
(Kan ikke noen andre bilmerker og jeg aner ikke hvordan det skrives. Håper jo jeg skrev det riktig. Ha ha)
"Tusen takk. Du aner ikke hvor mye hjelp du har gitt oss.", sier jeg glad til politimannen.
Han bare smiler og vinker til oss.
Vi snur og kjører mot sykehuset.
*******
TUSEN TUSEN TUSEN TAKK FOR OVER 10K!! SNART 11K NÅ!!😱 Dere er helt utrolige. Håper denne delen er bra😉 jeg vet jeg sa jeg skulle ha en pause. Men jeg kjeder meg og jeg hadde noen få ideer.
Men nå kan det hende at det tar litt tid til neste. 😒 Skal prøve så godt jeg kan. 😘
YOU ARE READING
Hvorfor?
FanfictionElise lever et vanlig og fint liv. Men alt forandres når superstjernen, Niall Horan blir forelsket i henne. Mye drama. Mye kjærlighet og hat.