Del16

668 22 1
                                    

*Nialls POV*

Elise hadde lest meldingen hun hadde fått av en random person. Vi var ute på tur. Vi kjedet oss veldig, så derfor ble det tur. For da kunne vi også holde et øye etter den hunden.

Vi hadde gått en liten stund uten at fans hadde sett meg. Vi hadde heller ikke sett hunden, Chico. Elise begynte å bli sliten, det samme begynte jeg og bli.

"Skal vi gå hjem? Jeg begynner å bli sliten i beina." sa Elise mens hun holdt meg i hånden.

Jeg var egentlig sliten, men det var så koselig og være her ute, i det fine været, med Elise. Det var det koseligste jeg viste.

Vi gikk forbi en gjeng med gutter. Jeg så at de så på Elise sin kropp og hvisket til hverandre. De så på meg. Jeg stirret tilbake med et 'hun er min' blikk. De bare gikk.

*Elises POV*

Jeg og Niall gikk forbi en gjeng med gutter. Jeg følte at de stirret på meg, men jeg gadd ikke snu hodet mitt for å se på dem. Jeg så på Niall. Han stirret på guttene med et blikk jeg ikke hadde sett før. Det var jo ikke så ofte vi var ute da. Det var noe jeg ikke skjønte. Og det er hvorfor de stirret på meg. Jeg har jo ikke fin kropp, og ikke er jeg pen heller. Niall sier at jeg er nydelig hele tiden, det er jo hyggelig, men jeg syntes ikke det selv. Jeg vet at jeg burde prøve å være glad for utseende mitt og kroppen min. Trening er noe jeg ikke liker, tror egentlig at ingen liker det, men det må jo gjøres for å få en fin kropp. Det verste er at jeg er en storspiser, som Niall.

'Okey, nok om det', sa jeg inni meg. Jeg og Niall gikk hånd i hånd.

Vi gikk forbi en benk som faktisk var ledig. Det var ikke mange benker som var ledig, så vi var veldig heldige.

"Skal vi ikke sette oss?" spurte Niall.

"Jo." svarte jeg ganske enkelt.

Vi satte oss ned og Niall tok armen sin rundt meg.

Vi satt slik en stund og pratet om alt og ingenting.

Plutselig sa Niall, "Elise? Kan jeg spørre deg om en ting?" Han så på meg med sine nydelige blå øyne.

"Ehh...ja, selvfølgelig Niall. Hva er det?"

Han tok tak i hånden min slik at vi begge to sto oppreist.

"Vel...vi har vært sammen i over 2 år. Og det har vært de beste to åra i mitt liv. Og jeg vil gjerne leve resten av livet mitt sammen med deg. Derfor spør jeg..." Han satte seg ned på kne foran meg. Jeg fikk tårer i øynene. Han tok av seg hetta og solbrillene. Han tok opp en eske fra lommen. Han åpnet den.

"Vil du gifte deg meg meg?" sa han.

Jeg begynte med et nikk. Men så sa jeg, "JA, JA JA!!!" Han reiste seg opp og tok ringen på fingeren min. Den var nydelig. Den hadde en stor diamant på midten. Tipper den kostet en formue.

Jeg kysset han. Tenk det. For 2 år siden var jeg på en konsert. Nå er jeg forlovet med Niall James Horan. Og snart heter jeg Elise Horan....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Håper dere likte denne delen. Jeg ble i allefall veldig fornøyd med denne.

Tusen takk til alle som har lest. Over 300 lesere😱 WOW!

Hvorfor?Where stories live. Discover now