*Niall*
Da jeg våknet igjen, var ikke Elise der. Jeg ble først bekymret, men så husket jeg at hun skulle prate med politiet i dag. Jeg reiste meg opp fra stolen og hørte det knekke i ryggen. Døren stod litt åpen. Jeg gikk bort og dyttet den opp. Der stod hun og en politimann. Elise så trist ut, mens politimannen hadde "pokerface" (😐). Jeg gikk bort til Elise og la hånden min rundt henne. Hun lente seg inntil meg og hvilte hodet på skulderen min.
Politimannen var ferdig med å prate med oss og vi skulle dra hjem.
"Hvorfor så du så trist ut da du snakket med politimannen istad?" spurte jeg.
"Ehh....jo, det er det at politiet fant en lapp i cellen der han mannen hadde vært. Der stod det..." hun tok en pause. Så begynte hun igjen. " det stod at han skulle få tatt sin hevn på meg. Og familien min." sa hun og var på gråten igjen. "Altså deg, foreldrene mine og besteforeldrene mine." Nå kom tårene hennes strømmene på.
*Elise*
Jeg hatet alt dette nå! Mannen som kidnappet oss for noen uker tilbake, kommer til å prøve å ta hevn på noe jeg ikke vet hva er.
Jeg hadde akkurat fortalt Niall hva som stod på lappen som mannen hadde lagt fra seg da han rømte. Han kom møt meg og la armene sine rundt meg. Jeg skulle ønske det var sånn for alltid. Heg følte meg faktisk trygg....
*******
Beklager for kort kapittel😳 tusen takk for over 4k lesere. OMG! Elsker dere så utrolig mye.❤️
Følg meg gjerne på instagram. emiliedirection00 er brukernavnet😏. (Foresten så følger one direction meg😱
YOU ARE READING
Hvorfor?
FanfictionElise lever et vanlig og fint liv. Men alt forandres når superstjernen, Niall Horan blir forelsket i henne. Mye drama. Mye kjærlighet og hat.