*Elise*
Nå kan jeg endelig slappe av. For nå som Luke er trygg, trenger jeg ikke bekymre meg lenger. Niall er i studio for å holde på med det fjerde albumet sammen med gutta. Jeg gleder meg til å høre det. Spesielt Niall sine soloer. Håper han får noen fler nå enn i de andre albumene.
Fidus ligger ved beina mine i sofaen. Jeg har tenk til å ha en lang og lat dag. Jeg har på meg en koseshorts og en enkel t-shorte. Jeg har funnet fram litt potetgull og en kopp te. Mac-en står klar på fanget og musikken er på. Jeg går inn på Twitter. Hat har jeg fått mye av. Jeg bryr meg ikke stort om det. Det er de hyggelige kommentarene jeg bryr meg om. Jeg ser igjennom alle kommentarer jeg har fått og skriver ned brukernavnene dems. Jeg vil gi dem en overraskelse. Niall skal få navnene og jeg skal få han til å følge dem. Det vil kanskje gjøre dem glade.
Nå som jeg har skrivd ned brukernavnene, slår jeg av Mac-en og slår på Tv-en. Friends, favoritt programmet mitt, er på. De er så rare, men samtidig så morsomme. Det minner meg om noen kjente. Hmm? One direction kanskje✋ jepp, de er rare og morsomme. Det er kjennetegnet dems. Haha!
*Pling*, kom det fra telefonen min. Jeg tok den opp fra bordet og åpnet den. Det var en melding. Fra Frida. Det stod:
-Hei Elise. Jeg skal feire bursdagen min på lørdag. Den begynner 19:00 og er ferdig ved midnatt en gang. Håper du kan komme.
~Frida
Jeg tenker meg om. Skal jeg noe på lørdag? Hmm. Ikke som jeg vet om. Jeg skriver tilbake:
-Hei Frida. Ja jeg kommer på bursdagen din. Gleder meg.💗
Litt senere kommer det en ny melding fra Frida.
-Så bra! Gleder meg jeg også!💗
Jeg sender ikke noe tilbake. Jeg bare legger fra meg telefonen og går på kjøkkenet. Jeg er litt sulten så jeg finner fram corn flakes og melk. Skal være litt gæern og ta sukker på også. Det gir lissom litt mer smak.
Jeg tar alt opp i en bolle og finner en skje. Etter det går jeg ut i stua. Bollen går i gulvet og jeg står helt stille. På veggen står det med rød skrift. -Dette er ikke over.-
Jeg blir livredd. Jeg småløper bort til telefonen. Jeg tar den opp og taster inn nummeret til Niall. Rett på svarern. Vent nå litt?! Hvor er Fidus? Jeg får mer panikk.
"Fidus?! Hvor er du?!", roper jeg og litt etter ser jeg han komme ut fra bak sofaen. "Å herregud, du skremte meg."
Jeg løfter Fidus opp og går ut av huset. Vi har forresten flyttet. Vi bor litt utenfor Drammen. Det bor ikke mange folk der, men det er helt greit. Men det betyr også at vi ikke har hestene eller noen av de andre dyrene. Bare Fidus og Bella. Bella er en svart og hvit katt. Heldigvis er hu på kattespa😂 altså hos foreldrene mine. Haha!
Jeg står i hagen. Niall tar ikke telefonen. Ikke foreldrene mine heller. De sover sikkert. Det er jo ganske sent. Jeg prøver å ringe Liam. Han svarer.
Telefonsamtalen:
-Hallo?
-Liam! Det er meg, Elise!
-å. Hei! Hva skjer?
-du må hjelpe meg! Noen er etter meg! Niall svarer ikke, ikke foreldrene mine heller. Hvor er Niall?
-er ikke Niall der? Han dro jo hjem for flere timer siden. Han skulle overraske deg.
-hva? Nei nei nei! Dette kan ikke være sant.
Tårene begynte å komme. Dette kan ikke være sant.
-jeg kommer til deg nå med en gang! Ikke gå noe sted.
Så la han på.
Fidus satt deg ved siden av meg og koste med beinet mitt. Jeg bare satt på gresset. Jeg tør ikke gå inn. Jeg skal ikke gå noe sted heller. Liam sa at jeg bare skulle bli her. Så det gjør jeg. Vente. Det er det jeg skal gjøre. Niall skulle vært hjemme for flere timer siden.
Tårene begynte å komme igjen.
*********
Vet den er utroooooooolig sen. Men jaja. Håper denne er lang nok. Snart 10k. Elsker dere utrolig mye ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hvorfor?
Hayran KurguElise lever et vanlig og fint liv. Men alt forandres når superstjernen, Niall Horan blir forelsket i henne. Mye drama. Mye kjærlighet og hat.