Del22

582 16 4
                                    

*Nialls POV*

Elise, Eleanor og Perrie ble dratt ut av rommet av de ekle mennene. Elise hadde prøvd å komme seg ut av grepet til mannen og jeg hadde prøvd å ta tak i henne, men det endte opp meg at han skøyt meg i foten. Det gjorde jævelig vondt.

Louis og Zayn kom mot meg og hjalp meg ned på bakken. Jentene ble dratt inn på et annet rom. Jeg håper det ikke skjer noe ille med dem. For hvis det gjør det, skal jeg banke dritten ut av de som skadet dem.

Det var helt stille. Ikke en lyd fra noen av oss gutta. Ikke fra jentene heller. Ikke som vi hørte i allefall. Plutselig hørte vi et skrik og et pistolskudd. Jeg kjente frykten vokse seg opp i meg.

Ingen ble det stille. Jeg så på Zayn og Louis. De så like redde ut som meg. Plutselig hørte jeg et skrik, igjen. Dette gjenkjente jeg. ELISE! Hva er det de mennene tror de gjør med min Elise? Når jeg kommer ut herfra skal jeg banke dritten ut av de idiotene. de skal angre.

Jeg reiste meg opp og gikk mot døra. Smerten i foten skøyt gjennom helle kroppen min, men akkurat nå brydde jeg meg ikke. Jeg hørte Louis og Zayn reise seg. Jeg stod ved døra. Den var låst, selvfølgelig. Jeg begynte å slå på døra. Idet hørte jeg noen som låste opp.

"Hva er det du tror du gjør gutt?" sa den stygge mannen, sint.

"HVA GJØR DERE MED ELISE, ELEANOR OG PERRIE?" nesten skrek jeg opp i det stygge trynet til mannen.

Han svarte ikke, bare stirret stygt på meg. Han var på vei ut døra, da jeg stoppet han.

"Jeg spør en gang til. Hva gjør dere med dem?" sa jeg roligere til mannen.

"Mye" var det eneste han sa før han gikk ut og låste.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Beklager for at den kom så seint. Håper dere liker den.

😘

(Beklager språkbruket)

Hvorfor?Where stories live. Discover now