Del8

754 18 0
                                    

Elises POV

Jeg lå hjemme med hunden min. Jeg fikk han i dag. Det er en liten golden retriver valp. Jeg skal kalle han Fidus. Han løp rundt i rommet og snuste på alt han gikk forbi.

Det ringte på døra og Fidus løp rett bort og bjeffet på døra. Det er jo det hunder gjør.

Jeg gjør bort til døra og åpner. Det er Liam. "Ehh, hei. Hva gjør du her?" Jeg ble litt overrasket at det var han som stod der. "Jeg ville bare si hei. Og så ville jeg si unnskyld får i går kveld. Det var dumt av meg å gjøre det jeg gjorde." Han så ned på skoa sine med et trist uttrykk. Jeg ga han en klem og sa "det går helt fint Liam."

Liam POV

Jeg ble litt overrasket over at hun tilga meg for det jeg gjorde.

Nå som det var greit, fikk jeg hilse på den nye hunden hennes, Fidus. Han var kjempesøt og leken.

*en time senere*

Vi hadde lekt med Fidus i en time nå, og han begynte å bli trøtt. Jeg skulle hjem. Jeg gikk til døra og tok på meg skoa. Så åpnet jeg døra og gikk ut. Bilen min stod nede ved veien, så jeg bare gikk og satte meg i den. Da jeg var kommet inn i bilen, vibrete mobilen min. Det var en melding fra Harry.

Harry:

-hvor er du? Du skulle vært i studio for en time siden!

Liam:

-jeg var hos en venninne også glemte jeg bort tiden. Unnskyld.! Kommer så fort som mulig.

Harry:

-det er best for deg! Haha! Paul blir sur hvis du ikke kjapper deg!!

Jeg startet bilen og kjørte bort til studio.

Elises POV

Det var nå en halv time siden Liam hadde dratt og Fidus sov i den lille sofaen sin. Han var så søt når han sov. Jeg bestemte meg for å se litt på tv. Jeg gikk bort til kjøkkenet først og satte på vannkokeren. Jeg skulle lage te. I mens te-vannet kokte, satte jeg på TV-en og Mac-en min.

Da te-vannet var ferdig kokt, helte jeg det i en kopp og puttet te-posen og tre sukketter. Jeg satte meg i sofaen med Mac-en på fanget. Jeg gikk inn på Twitter. Selvfølgelig hadde jeg fått mye hat, men jeg prøvde å ikke ta meg nær av det. Jeg fokuserte mer på de hyggelige kommentarene.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tusen takk til alle lesere❤️

Loveya😍❤️😚

Hvorfor?Where stories live. Discover now