Del25

562 17 2
                                    

*Louis POV*

Vi har ikke sett sivilisasjonen på flere dager eller kanskje uker. Jeg vet egentlig ikke hvor lenge vi har vært her. Jeg bare tipper.

Eleanor er her. Jeg er så glad for å se henne. Perrie og Zayn sitter. Og klemmer hverandre. Eller Perrie har egentlig sovnet i armene hans. Elise sover ikke, men Niall gjør. Og det skjønner jeg, for han har jo vært så bekymret for Elise.

Tankene mine ble avbrutt av at fem menn braste inn i rommet. En ny person ble kastet inn i rommet. Personen reiste seg. Jeg så fort hvem det var. HARRY! Å nei, ikke han også. Han løp mot døra og begynte å slå og sparke.

*Harrys POV*

Jeg ble kastet inn i et mørkt og stille rom. Jeg reiste meg fra gulvet og løp rett mot døra. Jeg slo og sparket, men ingenting var til noen hjelp. Jeg snudde meg. Det satt fem, kanskje seks personer der. Han ene kjente jeg igjen, fordi det var litt lys der han satt. LOUIS! Jeg har funnet dem, men nå sitter jo jeg også her. Fillern. Louis reiste seg og kom mot meg. Han klemte meg. Jeg trakk meg ut av klemmen og så hvem de andre personene var. Eleanor, Perrie, Elise, Niall og Zayn. Niall og Perrie sov. De andre kom mot meg og klemte meg. Jeg følte at jeg ble ekstra glad når Elise klemte meg.

Jeg tror egentlig jeg har følelser for henne, men hun er gift med Niall, så det går nok ikke. Fra første gang jeg så henne, var jeg forelsket.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Beklager for et kort kapittel, men jeg er på besøk også har jeg ingen ideer. Gjerne kommenter hvis du har noen ideer til neste kapittel. 🎀 LUV ALL MY BEBS❤️😍

Hvorfor?Where stories live. Discover now