"Birak beni biraaaaak allahin belasi hayatimi mahvettin birakk" diye bagirdim beni dinle mi peki hayir.
"Bana bak kizim yeter delirdigin ne istiyosun gitmek mi? Beni bir daha gormemek mi ? Hayatindan cikmami mi istiyorsun tamam lan tamam" diye bagirdi.
Usuyordum... sirilsiklamdim ve usuyordum.. titriyirdum yaz ortasinda.. allahin belasi adam hersey onun yuzundendi.
"Ama ölmek yok... sana olmek bile yasak ölmeyeceksin" diye bagirdi.
"Ona bari karismasana sen" diye bagirdim bende. Ölumun kiyisindan dönmüştum ama umurumda degildi.
"Bensiz yasayamazsin. Bensiz nefes almazsin. Ben adim bile atamazsin izin vermem ölemezsin lan ölemezsin bensiz ölmeni yasakliyorum" diye haykirdi.
" cok fazla yeter dayanamıyorum"
"Dayanacaksin kucuk kizlar gibi ikide bir arkani dönüp kacmayacaksin ya beni ya kndini öldurmeye kalkmayacaksin yeter artik yeter" diye bagirip islak yanaklarimi avuclarina aldi
" ölursen seni mezarinda bile rahat bırakmam anladin mi hem hangi kadin ölümu benim gibi bir adama tercih eder ki"
Ego yigini pislik.
"Pes etmeyeceksin. Edersen mahvederim seni" dedi arkasinda duran cemalin elinde ki battaniyeyi alip vucuduma sardi. Cemal bizi yalniz biraktiginda
"Dayanamiyorum birak beni ne olur"
"Dayanacaksin... benim gibi bir adamin kadini karisi olmak kolay degil"
Ne dedi.... kadini mi....
Hayir hayir digeri
Karisi mi dedi o
Yanlış mi duydum dilimi sürştü
"Bakma oyle aptal aptal" dediginde karnina bir yumruk attim
"Ahhhh kursun yarama" dedi iki buklum olurken dizlerinin uzerine çöktü tahta iskelede.
Elinin hic mi ayari olmaz bi kadinin..... onun kadininin....
"Ozur dilerim mayis iyi misin.... cemal" diye bagirdim cemal kosarak bize geldiginde mayis ona eliyle gitmesini isaret edince biyik altindan gulerek uzaklaşti cemal
"Ahhh cok aciyor" diye inledi
"Ozur dilerim tamm valla ne dersen yapicam soz "
" ne istersem mi?" Dedi birden kndine gelivermisti
"Ne istersen" dedim
"O zaman karım ol hayatimin gardiyani cocuklarimin annesi evimin yatagimin daimi sahibi ol"
Şok..... panik....korku.... ama en guzeli AŞK tum duygular icime akti onun dudaklarindan cikan cumlelerle...
"Ben zaten evliyim"
"Degilsin..... olmadin hic.... sen benimsin benim oldun. Hep benim ol. Hep benim kal"
Bir kac saat once ölumun en iyi kaciş oldugunu sanarken ne buyuk bir aptallik yapmistim boyle...
Bu adami karsima çıkardığı icin ilhana sarilmak istiyordum.
Yada belki de öldurmek. Evet evet öldurmek ama bir insanlik yapip aci cektirmeden öldurmek.. evet evet.
"Bu imkansiz ilhan beni boşamaz hem babam... mayis..."
Ellerini islak saclarimda gezdirdi
"Olur olacak sen cevap ver" dedi. Ellerimi yuzune koydum. Korkmadan cekinmeden.
"Gunes sahit... göl sahit... ellerim sahit... gokyuzu sahit... tum evren sahit.... cemal sahit" dedim arkamizda ki cemale bakarak
"evet" dedim....
Surpriz...... hi ha ha:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZANILMIŞ
ChickLitsıradan bir hayat.... 23 yaşinda evlendigi gun kocasinin kumar borcunun bedelini ödemek icin dunyanin en acimasiz insanina sunulan lina decevi.... babasinin kraliçesi. ölmüş annesinin prensesi. kocasinin borcunun altinda ezilen acizi..... "bana vere...