8 ▪ Hogy imponáljon neked

703 112 15
                                    

Öt nap telt el, mióta Yoongi életébe belépett két ember. Két olyan ember, akikre most nagy szüksége volt, és akik olyan űrt töltöttek be Yoongi szívében, amiről nem is tudott.

Seongmin barátsága megtanította őt újra barátnak lenni. Hogy milyen, amikor kiöntöd a lelked egy másik embernek, és milyen, amikor te nyújtasz támaszt másnak. Hogy milyen érzés egy darabot odaadni magadból. Hogy milyen, amikor két ember között kialakul egy bizalmi kapcsolat.

Yunseo felbukkanásával pedig mintha visszakapta volna elveszett családja emlékét. Újra gyereknek érezte magát, akire vigyázni és figyelni kell. Feltöltötte a szívét melegséggel. Olyan melegséggel, amit még Hoseok sem tudott volna pótolni. Nem fogja engedni, hogy újra kilépjen az életéből.

Hoseokba napról napra szerelembe esik. Egyre intenzívebben, egyre fájdalmasabban. Hiába tudja, hogy ez viszonzatlan marad, mégsem tud kiszeretni belőle. De talán a szíve legmélyén nem is akar.
Hoseok a legjobb, ami történhetett vele, így nem fogja eldobni magától ezt a birtokolhatatlan kincset.

-Seongmin, nincs kedved ma átjönni hozzánk? Úgy is péntek van, lóghatnánk együtt egy kicsit. Meg..bemutatnálak Hoseoknak is-kérdezte Yoongi, a végét már inkább szégyenlősen.

Mára lejárt a munkaidejük, így fellélegezve készülődhettek a haza útra. A takarító szertárban épp a szekrényükbe pakolták be a munkaruhájukat, amikor Yoongi odafordult Seongminhoz, és elhívta magukhoz.

Ugyan ma is nagybátyja irodájában töltötte volna a délutánját, mint ahogy egész héten, de Yunseonak üzleti okokból a szomszéd városba kellett utaznia, így hétvégén már nem is fognak találkozni.
Amit Yoongi nem kicsit sajnál.  Persze nagyon örül Seongminnak, és szívesen tölti vele az idejét; ez az elhívás egy újabb lépcsőfok a barátságukban, de igényli a Yunseoval eltöltött időt.

Lassan haladnak a kapcsolatuk újraépítésében. Yunseo nem akarja kitenni unokaöccsét egy olyan erőltetésnek, ami által Yoongi sérülhet, így minden alkalommal figyelmesen bánik vele, és nem siettet semmit. Mindig érdeklődik, hogy hogy érzi magát, és hogy milyen napja volt. A munkáról is kérdezgeti, amire Yoongi meglepően lelkesen válaszolgat.
Amennyire az elején nem volt kedve bejönni, úgy szerette meg ezt a munkát. Nem annyira fárasztó az élelmiszerbolt tisztántartása, ráadásul Seongmin és Yunseo mellett nagyon hamar elrepülnek az órák, így mire egyet pislant, már le is járt a munkaideje.

Yoongi egyelőre nem kérdez Yunseo múltjának részleteiről. Elég neki az, amennyit nagybátyja elmondott róla neki. Inkább arra szokta megkérni, hogy meséljen magáról. Mit szeret csinálni, mik a kedvenc ételei, mivel tölti legszívesebben az idejét.
Kicsit olyan, mintha két idegen ismerkedne egymással, ami átvitt értelemben ez igaz is rájuk.

-De igen, már ha a jelenlétem nem fogja zavarni Hoseokot-csillant fel Seongmin szeme, amikor Yoongi meginvitálta hozzájuk.
-Ugyan, már ő is nagyon kíváncsi rád. Biztos örülni fog neked-válaszolta Yoongi mosolyogva.

Seongmin örül, hogy végre találkozhat Hoseokkal. Yoongitól csak jókat hallott róla, és már ettől rögtön szimpatikussá vált számára a fekete hajú fiú. Meg persze kíváncsi, hogy a magát lazának mutató barátja hogy viselkedik egy olyan ember előtt, akibe szerelmes.

Hoseok is szívesen megismerné már Seongmint. Yoongi annyira kivirul, amikor róla mesél.
Őszintén örül annak, hogy egy új barátra lelt a személyében, és hogy munkatársak is. Legalább nem kell amiatt aggódnia, hogy legjobb barátja nem érzi jól magát a munkahelyén, mert valami idiótát kapott társnak maga mellé.

A Hoseok lakásához vezető úton Seongmin panaszkodott egy sort Yoonginak. A szél kissé feltámadt, ezért próbálták megszaporázni a lépteiket, mielőtt még rosszabbra fordulna az időjárás.

Bűnbe esett angyal▪Yoonseok ▪ ✓Where stories live. Discover now