Díj #3

100 9 1
                                    

Nagyon szépen köszönöm DarkOfDancer-nek a díjat. 😭♡

10 tény rólam:

1. Imádom GD-től az Untitled című számot.
2. Szeretem a Blackpinket. Jelenleg az As if it's your last a kedvencem tőlük, annak ellenére, hogy amikor először hallottam, nem tetszett.
3. Szerettem volna pasztell rózsaszín hajat, de a leszívatással nem akartam roncsolni a hajamat, így lemondtam róla.
4. Kilövettem a bal fülemet, még valamikor év elején, így három fülbevaló ékesíti a fülem.
5. A balba szeretnék még a porc részébe egyet, illetve a jobba kettőt, olyat, ami Jungkooknak is van, mert baromira megtetszett.
6. Szeretem a letisztult, egyszerű dolgokat.
7. Tavaly nyáron rám jött egy hóbort, miszerint szeretnék egy ajak pc-t. Hála égnek, hogy lebeszéltek róla.
8. Panelben lakok, a kilencedik emeleten.
9. Van egy cicánk, akinek gyakran változik a neve. Volt már Brownie, Maja, Józsi, Cica. Én most Rosénak hívom.
10. Régebben pedig egy napig volt békám. Aztán másnap visszavittük a tóra.

Válaszaim a kérdésekre:

1. Ez ez ez ALMA?

No..just..Vidman😂😂😂

2.Kedvenc zene?

Felsorolok pár másikat, amit szeretek, hogy ne ugyanazok legyenek, mint az elsőben. :")
Stephen-Crossfire
Charlie Puth-Attention
Red Velvet-Russian Roulette

3. Kedvenc énekes?

Nincs.

4. Kedvenc színész?

Nagyon szeretem Emma Stonet, Jesse Eisenberget, Andrew Garfieldot, és több nem jut eszembe. :")

5. Szereted a horrort?

Az érzéseket szeretem, amiket kivált belőlem. :)
De nem szoktam horrort nézni, csak a legjobb barátnőmmel szoktunk néha megnézni egyet. Tényleg néha. :D

6. Szereted a Hwarangot?

Igeeeeeeeen. Imádtam, imádtam, imádtam. Szeretném majd újranézni is. :)

7. Kedvenc dráma?

Nincs.

8. Mit szeretsz Magyarországban?

Tetszik ez a kérdésed. *-*
Budapestet. :")

9. Angliában?

A nyelvet, az épületeket, és magát a hangulatát is.

10. Koreában?

Nagyon szeretem Koreában, hogy szülőföldet teremtett hét legendának. 😭
Szeretem az ottani szokásokat, az öltözködési stílust, a nyelvet, az embereket, illetve, hogy itt is sok látványosság van.


Bűnbe esett angyal▪Yoonseok ▪ ✓Where stories live. Discover now