Hoseok megcsókolta Yoongit.
Yoongi még másodpercekig bámulta döbbenten Hoseok csukott szemhéját, mielőtt visszacsókolt volna.
Nem tudta eldönteni, hogy csak az elméje szórakozik-e vele, vagy tényleg ez a valóság.Hoseok csókolta meg Yoongit.
Az évek óta kínzó vágya most végre beteljesült.
A fekete hajú fiú ajkai teljesen rabul ejtették. Egyre jobban falta azokat. Már egy milliméternyi távolság sem maradt köztük, mégis egyre közelebb akart lenni Hoseokhoz.
Hoseok csókja részegítőbb volt, mint az alkohol.
Még érezte a fogkrém mentolos aromáját. Még érezte a nedvességet a bőrén.
Érezte a szenvedélyt, a tűzt, amivel Hoseok csókolta.
Érezte az elmúlt évek elfojtott, kínzó vágyakozását Hoseok ajkain.De elméje, mely az utóbbi időben oly sokszor becsapta már, most sem engedte élvezni az édes pillanatokat. Nem engedte, hogy elvesszen a rózsaszín ködben repkedő pillangók között, mert félt, hogy ez csak egy illúzió.
Hogy Hoseok nincs is a szobájában. Hogy ajkaik nem is találkoztak.
Hogy annyira szeretné, ha ez valóságos lenne, hogy csupán agya játszadozik a szívével, az érzéseivel.
Vagy hogyha valóság is, félt, hogy Hoseok csak szánalomból csókolta meg.Yoongi megszakította azt az eleven csóktáncot, ami felégette ajkaikat, és elhúzódott Hoseoktól.
-Nem kell azért megcsókolnod, mert sajnálsz-Yoongi hangja elhaló volt, ám annál keményebb. Nem akarta, hogy Hoseok csak azért csókolózzon vele, mert szánja őt. Mert megsajnálta a veszekedés során, és így talán kárpótolhatta volna a szőke hajút az őt ért sérelmek miatt.
-Azért csókoltalak meg, mert szerelmes vagyok beléd-közölte Hoseok pislogás nélkül. Hangját ő sem emelte fel. Gondolkodni sem volt képes azon, hogy Yoongi hogy feltételezhetett ilyet róla, mert még mindig érezte a szőke hajú ajkainak puhaságát a sajátján. Bizsergett az ajka egy újabb csókra áhítozva.Yoongi nem mondott semmit. Csak nézte Hoseok sötéten világító szemét, amelyben még mindig ott lángolt a szenvedély, a vágy tüze, és az őszinteség lángja.
Nem hitte volna, hogy ő lesz az, akinek szerelmet vallanak. Nem hitte volna, hogy egyáltalán szerelmet fog neki vallani Hoseok. De most hallhatta. Kristálytisztán. Visszafordíthatatlanul.
Hoseokhoz hajolt, majd megcsókolta.
Most Yoongi csókolta meg Hoseokot.
Elérkezett az az idő az életükbe, amikor már nem kell titkolózniuk egymás előtt. Amikor már nem kell minden reggel, ébredés után, egy maszkot, egy búrát felvenniük, ami nem engedi áttörni az érzéseiket, a vágyaikat.
Nem kell szenvedniük. Nem kell titkon epedezniük a másik után. Nem kell összezavarodniuk egy félreérthető megjegyzés, gesztus miatt.
Bármikor megérinthetik a másikat. Bármikor megcsókolhatják egymást. Bármikor kimondhatják, hogy szeretlek.
Szerelmük most már virágozhat.Este ünnepi vacsorára várták Yunseot és Seongmint is. Nem telefonon akarták hallani, amint elmesélik a nagy pillanatot, ezért a két szerelmes kitalálta, hogy meghívják őket magukhoz.
Hoseok a gőzölgő levest kavargatta, Yoongi pedig megterített.
Mindkettejük arcát egy levakarhatatlan mosoly díszítette. Egy boldog, szerelmes mosoly.
-Annyira vágytam már erre-suttogta Yoongi Hoseok fülébe, miközben hátulról átölelte a főző fiút.
Hoseok letette a fakanalat, lejjebb vette a lángot a tűzhelyen, és megfordult.
-Yoongi, szeretnék egy tetoválást-mondta természetes hangsúllyal Hoseok, miközben átkarolta Yoongi nyakát.
-Tes..tessék?-hökkent meg nem kicsit Yoongi.
-A mai dátumot varratnám magamra. Ezt már akkor eldöntöttem, amikor még nem voltunk együtt. De..egyedül félni fogok. Elkísérnél?-nézett őszinte félelemmel Hoseok. A tűk sohasem voltak a kedvencei. Lehet, hogy még szebb lett volna a meglepetés, ha Yoongi nem tud róla. Viszont Hoseok számára kevés álomszerűbb létezik annál, minthogy életed szerelmének kezét fogod, miközben az összejövésetek dátumát varratod magadra.Hoseok nem tartotta ezt korainak, hiszen a Yoongi iránt való érzései már évek óta feszítették belülről. Ráadásul tudja, hogy ő számára az igazi, akit a sors mellé rendelt.
Ahány módon kilehet fejezni a másik ember felé a szeretet, ő annyi módon fogja kifejezni.Ha ez lehetséges, Yoongi még jobban beleszeretett Hoseokba. Mindig is álmodott egy ilyen szeretetteljes kapcsolatról. Amilyet csak a filmekben látott.
De az, hogy ez most vele történik meg, nem akarta elhinni. Úgy érzi, sohase fogja felfogni igazán, hogy Hoseokkal van együtt.
Annyira szereti őt, és annyira csodálatos embernek tartja, hogy emiatt elnyomja magában a tudatot, hogy Hoseok is szereti őt.De mindent megfog neki adni. Minden szeretetet, minden figyelmet, minden törődést. Most már nem számít neki, hogy mit hoz majd a jövő. Mert Hoseok ott lesz mellette.
És amíg Hoseokot szereti, és amíg Hoseok is viszont szereti őt, nem fog félni semmitől.-Szeretlek Jung Hoseok-mondta Yoongi a fekete hajú fiúnak, a szerelem mámorában úszva, miközben közelebb lépett hozzá.
-Szeretlek Min Yoongi-mosolygott Hoseok, majd egy csókba invitálta Yoongit.▪1 hónap múlva▪
Hoseok szerelme kezét szorítja bátorítóan. Ő már átesett rajta, és tudja, hogy milyen fájdalommal jár, így minden erejével azon van, hogy elterelje kedvese figyelmét.
Yoongi ujjait puszilgatja, miközben az első, szerelmes nyaralásukat tervezik.Szeretnének ketten felfedezni valami egzotikus helyet, olyat, ahol még egyikük sem járt. Még nem igazán jutottak dűlőre. Hoseok szeretne a delfinekkel együtt úszni, így ő inkább valami vizes helyre menne. Míg Yoongi pedig inkább egy elszigeteltebb, vidéki helyre látogatna el szívesen.
Bár a saját vágyait inkább feladná, hogy Hoseokot boldognak lássa, így befogja adni a derekát, hogy lássa szerelme elmaradhatatlan, a napfénynél is szebb mosolyát, miközben a delfinekkel együtt úszik.Kis idő múlva már együtt, kézen fogva lépnek ki a tetováló szalonból. Mindkettejük csuklóján ott virít a fólia, alatta a frissen elkészült tetoválásokkal.
Nyilvánosan is felvállalják a kapcsolatukat-persze csak diszkréten-mert nem igazán foglalkoztatja őket idegen emberek véleménye. Kéz a kézben mennek mindenhova, ugratják a másikat, átölelik egymást hátulról, apró, ártatlan csókokat váltanak.
A virágüzletben pedig rendszeresen gratulálnak és sok boldogságot kívánnak nekik, azok, akik látták őket a város valamely pontján.Ennél boldogabb, támogatottabb nem is lehetne a párkapcsolatuk. Mert mégis csak könnyebb úgy egy meleg párnak, hogy nyugodtan sétálnak az utcán együtt, és csak egy két lenéző pillantást kapnak pár homofób embertől, mint úgy, hogy mindenki bántással van feléjük.
Ezáltal is csak erősödik a kapcsolatuk.-Legyenek a delfinek-mondta Yoongi mosolyogva, miután már elhagyták a szalon utcáját.
-Yoongi. Te most nem viccelsz?-kérdezte teljesen ledöbbenve Hoseok. Ám látva, hogy a szőke hajú komolyan mondta, egyre szélesedő mosoly terült szét arcán.-Delfinekkel fogok úszni, delfinekkel fogok úszni!Hoseok örömében teljesen eufórikus állapotba került, és boldogan tapsikolva szaladt előre.
Yoongi csak nézett utána, és mérhetetlen boldogságot érzett legbelül.
Nincs is annál felemelőbb érzés, mint mikor örömet okozol életed szerelmének."Szeretlek Hoseok. Örökké szeretni foglak"-gondolta magában a szőke hajú, és még egy utolsó pillantást vetett jobb csuklójára, ahol a tetoválása pihent, majd elindult Hoseok után.
Hoseok azt a dátumot varratta magára, amikor összejöttek.
Yoongi pedig Hoseok nevét.
Vége
YOU ARE READING
Bűnbe esett angyal▪Yoonseok ▪ ✓
Fanfiction"Sikerült az elvonó és letudtam szokni a drogokról. De nem sikerült leszoknom arról, amiért odakerültem." Jung Hoseok × Min Yoongi Publikálva: 2017.05.15.