Akkor szeretném megírni az írói utószót, amikor még friss az élménye annak, hogy tényleg elérkeztünk ennek a történetnek a végéhez. :(
Július 13-án, este írtam meg az utolsó részt, és most rá egy nappal, 14-én írom ezeket a sorokat.Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem vagyok egyszerre boldog és szomorú.
Boldog vagyok, mert egy újabb befejezett történetet tudok lerakni az asztalra. Imádtam írni. Minden sorát, minden szavát. Imádtam kidolgozni az egész történetet, jegyzeteket készíteni hozzá. Megtervezni a borítót.
Nagyon a szívemhez nőtt a Bűnbe esett angyal, és igen, mindegyik történetemmel így leszek valószínűleg, mint mindenki más is, aki ír.
De mindig annyira izgatott voltam, mikor egy új rész írásába kezdtem, vagy mikor eszembe jutott bele egy aranyos jelenet.
A történet hangulata magába szippantott, és általában könnyen ment a megírása, mert beletudtam élni magam, a szereplők helyzetébe, mintha én is ott lettem volna velük, és nekem csak annyi lett volna a dolgom, hogy leírjam, amit látok, és rájöjjek, vajon mit érezhetnek a szereplők.És szomorú vagyok, mert mindez most véget ért. Nem lesz több Yoongi, és nem lesz több Hoseok (mármint képletesen értve :D )
Mindig a szívemben lesz ez a történet, hiszen részben ez a történet én vagyok. Ezért sosem fogom igazán elengedni, mindig itt lesz bennem.
Sosem fogom elfelejteni, hogy milyen érzés volt írni.
Most..mégis ürességet érzek, hiszen egy korszak zárult le az életemben, ami sok időn át végig kísérte a mindennapjaimat.Nagyon nagyon szépen szeretném megköszönni Nektek azt, hogy velem tartottatok a történet során. Mert ez a történet a ti történetetek is.
Amikor elkezdtem publikálni, és jöttek rá a csillagok, és a kedvesebbnél kedvesebb dicséretek, a Bűnbe esett angyalnak szíve lett, életre kelt.
Addig csak magányosan pihent a jegyzeteim között, viszont jöttetek Ti, az Olvasóim, és életet leheltetek mind a történetbe, mind pedig belém.Annyira hálás vagyok azért a rengeteg szép szóért, amit kaptam Tőletek. Nem hiszem, hogy ezt elégszer megtudnám köszönni Nektek. ♡
Mikor egy újabb komment érkezett, mindig örömmel, kíváncsian nyitottam meg. Utána pedig a szívem feltöltődött szeretettel, energiával, és ezt Nektek köszönhetem.
Szóval mégegyszer nagyon nagyon szépen szeretném megköszönni Mindenkinek, aki szavazott a részekre, aki kommentelt, és Mindenkinek, aki velem, illetve Yoongival és Hoseokkal tartott. :) ♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Remélem, hogy a későbbiekben is kíváncsiak lesztek az írásaimra, hiszen nemsokára belekezdek az egyik új történetembe. :)
A továbbiakban is inkább érzelmesebb, drámaibb alkotásra lehet tőlem számítani, hiszen ez áll hozzám a legközelebb, és ebben tudom magam a leginkább kifejezni.Szeretném veletek megosztani néhány ötletemet a közeli jövőre nézve:
The Religious boy - Taekook
Árnyékból a fényre - Jungkook
A cseresznyefák alatt - Namjoon
First With You - Taegi
Hangüzenetek - JikookValamelyik felkeltette az érdeklődéseteket? :)
A végén pedig szeretném megosztani az egyik kedvenc fellépésemet Yoonseok előadásában.😂
Imádom őket. :D
YOU ARE READING
Bűnbe esett angyal▪Yoonseok ▪ ✓
Fanfiction"Sikerült az elvonó és letudtam szokni a drogokról. De nem sikerült leszoknom arról, amiért odakerültem." Jung Hoseok × Min Yoongi Publikálva: 2017.05.15.