-Yoongi, én szerelmes vagyok-nézett ábrándosan maga elé Seongmin, majd állát megtámasztotta a felmosón.Pár nap telt el azóta, hogy találkoztak Hana-val, és Seongmin gondolatai csak a szomszéd lány körül forognak.
Yoongi legnagyobb örömére.Seongmin szinte transzba esett a lány szépségétől. A hajától, a szemétől, az ajkaitól. A nevetésétől. Mert a fiúhoz csupán ezek a külsőségek jutottak el. Azt már a szemét ellepő rózsaszín ködtől nem vette észre, hogy teljesen rámászott Hoseokra.
Yoongi szokásosan csak megforgatta a szemét. Ingerült lesz, ha ez a lány szóba kerül. Próbálja elkerülni az ilyen helyzeteket, de úgy nehéz, ha az ember barátja csak róla hajlandó beszélni.
Nem beszélve Hoseokról. Szinte az egész hétvégét együtt töltötték. Körbevezette a lányt a városban, hogy ha egyedül lenne, akkor már ne legyen számára annyira idegen az új környezet. Hívták Yoongit is, ám ő inkább otthon maradt.
Nem lett volna idegrendszere ahhoz, hogy végignézze, ahogy Hana az ujja köré csavarja Hoseokot.De utólag megbánta a döntését. Két választási lehetősége van. Vagy hagyja, hogy ez a lány a szeme előtt vegye el tőle Hoseokot, vagy gyorsan cselekszik, mielőtt a fekete hajú fiú is érzelmeket kezd el táplálni a lány iránt. Márpedig Yoongi az utóbbit nem fogja hagyni.
-Akkor miért nem nyitsz felé? Hívd el valahová, és beszélgess vele. Talán így leszállna Hoseokról is-fújta ki idegesen a levegőt a szőke hajú, miközben a még üres polcokat törölgette.
-Sajnálom, Yoongi. Annyira letaglózott Hana, hogy észre sem vettem, hogy te közben nem érzed jól magad-kért bocsánatot bűnbánóan Seongmin, majd barátja mellé lépett.
-Ugyan, nehogy szarul érzed magad emiatt. Örülök, hogy átjöttél, és hogy jól telt a délutánunk. Tényleg. Annak már kevésbé, hogy ő is ott volt-nézett Seongminra Yoongi. Szemében ott égett a fájdalom.
-Mit fogsz tenni?-kérdezte Seongmin, átérezve barátja helyzetét.
-Nem engedem, hogy Hoseok szívében fellángoljon a szikra-válaszolta komolyan Yoongi, majd kicsit lazábban még hozzátette-Bevetem a bájaimat.
-A miejidet?-nevetett Seongmin, majd látva Yoongi komoly arcát, abbahagyta.Yoongi épp a nagybátyjához tart, az irodába. Kicsit elbeszélget vele, kikérdezi a véleményét. Kíváncsi, hogy ő mit tenne a helyében.
Tudja, hogy számíthat Yunseora, és nem is szeretné ezt eltitkolni előtte. Már a legelején megnyílt neki, és előtte nem kell szégyellnie semmit. Ami nagy támogatást jelent Yoonginak. Örül, hogy nem kell feszélyezve éreznie magát miatta, vagy épp kerülgetnie, mert önző módon nem hajlandó beszélni vele.-Akkor összegezzük. Ez a Hana ott lakik nálatok. Állításod szerint nagyon szép, és teljesen rámászott Hoseokra-mondta kérdőhangsúllyal Yunseo.
-Igen. Ráadásul alacsony is. Hoseok szereti az alacsony lányokat-húzta el a száját Yoongi.
-Az nem jelent semmit. Ezek csupán formai dolgok. Az számít, amit a szív érez, nem pedig az, amit a szem kíván-nyugtatta le Yunseo unokaöccsét. Látja rajta, hogy mennyire szenved. Attól, hogy Hoseok nem lehet az övé, és attól, hogy Hana elveheti tőle.Yoongi egy percre elgondolkodott a hallottakon. Valóban, Yunseonak igaza van.
Hiszen Hana gyönyörű, de mit ér a szépsége, ha a belsője nem tündököl? Márpedig Hoseok nem tud beleszeretni egy olyan lányba, aki elsőre nem fogja meg. Talán a szépsége Hoseokot is elvarázsolta, ám ismeri már annyira legjobb barátját, hogy tudja, nem állna le egy ilyen lánnyal.Ám ezek ellenére is fél. Mert mi történik, ha közben beleszeret? Ha csak idő kérdése, még benne is kialakul az érdeklődés Hana iránt? Annyit vannak együtt, hogy nem kizárt, hogy Hoseok szíve már elkezdett érte dobogni.
-Te mit tennél a helyemben?-kérdezte kis idő múlva Yoongi, miután elméjében rosszabbnál rosszabb rémképek kezdtek el röpködni.
-Megmutatnám Hoseoknak, hogy mit veszítene, ha Hana-t választaná-közölte Yunseo magabiztosan, és tekintetében visszatükröződött az az elszántság, miszerint ő ezt valóban megtenné.
-Miért, mégis mit veszítene?-kérdezte a szőke hajú lelombozódva. Ahogy elképzelte együtt Hoseokot és Hana-t, az önbizalma szerte foszlott. Pedig eldöntötte, hogy cselekedni fog, de ezekkel a maga elé képzelt képekkel sikerült elérnie, hogy ereje teljesen elhagyja.
-Sokkal többet, mint hinnéd. Tudod, szoktad mondani, hogy az életed nem ér semmit Hoseok nélkül. Nos, Hoseok élete is üres lenne nélküled. Úgyhogy szedd össze magad Yoongi, állj elé, és mondd el neki, hogy mit érzel. Különben végignézheted, ahogy az a lány magába bolondítja, és akkor már késő lesz-Yunseo keményen megmondta a véleményét unokaöccse szemébe. Ami úgy tűnik, megtette a hatását, mert Yoongi szemében újra kigyúlt az elszántság magabiztos tüze.Yoongi maradt még egy kicsit Yunseoval. Beszélgettek arról, hogy Yoongi mikor és hogyan szeretett bele Hoseokba.
Látott már képeket a fekete hajú fiúról, hiszen Yoongi megmutatta neki, és már azokon a képeken is fényesebben ragyogott, mint a nap perzselő sugarai. Csak bízni tud abban, unokaöccse végre bevallja neki az érzéseit, és nem fog tovább szenvedni.Yoongi magabiztos léptekkel indult el a virágüzlet felé. Úgy döntött, elmegy Hoseok elé, hogy a haza vezető úton beszéljen neki az őt kínzó érzésekről. Nem várhat örökké. Nem élheti le úgy az egész életét, hogy még csak meg sem próbálta. Hogy még csak egy esélyt sem adott a boldogságának. Tudja, hogy ezek után a kapcsolatuk gyökeresen megfog változni, akármi is legyen a végkimenetel.
Hana ide vagy oda, ő bizony befogja vallani Hoseoknak, hogy szerelmes belé.Bizonyítani akar magának, és Yunseonak is. Hogy többé már nem egy kisgyerek, aki segítségre szorul. Felnőtt ember, aki tudja mit akar, és aki tenni is fog azért, hogy ezt megkaphassa.
És Hoseoknak is bizonyítani akar. Hogy az iránta érzett szerelme nagyobb, mint a félelme, amivel nem szándékozik az egész életét leélni.Ám ez a döntés, ez a magabiztosság, ez az elszántság egy másodperc alatt eltűnt, mikor Yoongi a virágüzlethez ért.
A tiszta üvegen keresztül, melynek párkányán is meseszép virágok sorakoztak, meglátta Hana-t.
Most is idegesítően dobálgatta a haját, és úgy mosolygott Hoseokra, mint aki képtelen más arckifejezés kinyilvánítására.
Persze Hoseok is vidám volt a lány közelében. A virágokat mutogatta neki, miközben Hana kereste az alkalmat, amikor hozzáérhet a fiúhoz.Yoongi csalódottságot érzett. Nem is érti, mit várt. Hogy egy nap alatt eldönti, hogy közli Hoseokkal a legnagyobb titkát, és ez majd olyan simán megy, mint ahogy elképzelte?
Aztán a düh sötét gomolyfelhői lepték el. Dühös volt Hana-ra, amiért elakarja tőle rabolni Hoseok szívét. Dühös volt Hoseokra is, amiért nem veszi észre Hana viselkedését, és mert nem veszi észre Yoongit sem. Dühös volt magára, amiért nem cselekedett korábban, és most a saját hibájából kínozza tovább a szenvedés.
Otthagyta őket, és a dühtől fortyogva elindult inkább hazafele. Megvárja, míg Hoseok is hazaér, és akkor majd számonkéri. Az érzései egyelőre várhatnak, mert Hoseok tett neki egy ígéretet, amit most a szeme előtt szeg meg.
Hoseok azt mondta, hogy egy
percet sem szeretne elszalasztani, amit Yoongival tölthet.
De mégis megszegi a szavát azzal, hogy most Hana-val tölti az idejét.
YOU ARE READING
Bűnbe esett angyal▪Yoonseok ▪ ✓
Fanfiction"Sikerült az elvonó és letudtam szokni a drogokról. De nem sikerült leszoknom arról, amiért odakerültem." Jung Hoseok × Min Yoongi Publikálva: 2017.05.15.