▪Ez eredetileg egy fantasy történetnek indult volna. Hoseok egy bűnt követett volna el, amiért száműzték volna a mennybe, hogy angyalként bizonyítson, és ha sikerül neki, akkor visszatérhetett volna a Földre. Ám elbukott volna azzal, hogy beleszeret egy emberbe, Yoongiba, mert Yoongi mellé küldték volna ki, hogy az ő őrangyala legyen, természetesen emberi formában.
▪De végül elvetettem ezt az ötletet, mert túl bonyolultnak és túl hülyének gondoltam, de így leírva nem is tűnik olyan rossznak. :D
▪Ebből az ötletből maradt meg a cím is, amit kétféleképpen lehet értelmezni. Ugye Yoongi az angyal. A bűnt pedig két dologra lehet érteni: a drogokra (illetve a történet végén az alkoholra) és Hoseokra. Mivel legjobb barátok, és szerelmes lett belé. Yoongi számára Hoseok amolyan tiltott gyümölcs.
És Yoongi azért angyal, mert nem követett el bűnt (tehát ártatlan), mivel Hoseok is szerelmes belé.▪Yunseo eredeti neve Yunseok volt (így is találtam rá, amikor koreai neveket kerestem), de aztán rájöttem, hogy ez így ilyen formában nagyon hasonlít a Hoseokra, ezért levettem a végéről a 'k' betűt.
▪Az elején úgy akartam, hogy Hana Yunseo lánya, és azért költözött volna abba a lépcsőházba, illetve azért barátkozott volna velük, hogy szemmel tartsa Yoongit, de végül elvetettem ezt az ötletet, mert nem tetszett.
▪Tudom, hogy Hana és Hoseok kapcsolatát jobban bemutathattam volna, de nem akartam. A célom az volt, hogy Yoongi szemszögéből adjam át a dolgokat, és a történetet se akartam túl sokáig elhúzni.
▪A tizenötödik részben említettem, hogy van vezetékes telefonjuk, amit felhívott Yunseo. Yunseo onnan tudta meg ezt a számot, hogy amikor Yoonginak kikellett tölteni a papírokat az új munkahelyére, akkor ezt a számot is megkellett adnia.
▪Amikor belekezdtem egy új rész írásába, mindig leírtam ugye, hogy az hányadik rész, mellé a fekete négyszöget, és ezek után minden egyes alkalommal azt írtam még, hogy fingom sincs. :DDDDDDD Amíg nem írtam meg a részt, addig ezt a címet viselték a részek. :D
▪Minden negyedik nap hoztam az új részt. Amikor publikáltam a történetet, a fele már megvolt írva, így nyugodtan tehettem ki az új részeket, kihagyás nélkül. Folyamatosan írtam a további részeket, így egyszer sem volt elmaradás. :)
▪Hoseok a bal csuklójára csináltatta a tetoválást.
▪Ez az egész tetoválásos dolog eszembe se jutott addig, amíg el nem jutottam az utolsó részig. És akkor egyszer csak bevillant. Szerettem volna bele vinni valami aranyosat, és még jobban kifejezni azt, hogy mennyire szeretik egymást, és ez az ötlet nagyon megtetszett.
▪Sok előreutalást tettem a történet folyamán, amik fontos jelentőséggel bírtak, és ezek nélkül nem lett volna kerek a történet.
▪Előre megvolt írva, hogy mi fog történni egy-egy részben, viszont voltak kisebb dolgok, amikre egyáltalán nem gondoltam, de mégis jól jöttek ki. Például a kék pokróc. Vagy amikor Hoseok azt suttogta (a veszekedés után) Yoongi ajtajának, hogy "Szeretlek".
▪Az első részt 2017. 02.27-én fejeztem be. Az utolsót 2017.07.13-án. Nagyjából öt hónapig volt az életem szerves része ez a történet. Tudom, tudom, lassan írok, viszont nem bánom, mert így nem lettek elkapkodva a dolgok, és így mindegyik részt úgy töltöttem fel, hogy hoztam azt a szintet, amit elvártam magamtól. Volt, hogy egy részt vagy háromszor kezdtem újra, mert mikor visszaolvastam, egyszerűen szörnyülködtem azon, amit alkottam. Emellett pedig nem dolgoztam más nagyobb történeteken (leszámítva a oneshotokat, de ugye azok folyamatos írásban vannak), csak ezt írtam.
▪Mindegyik rész több, mint ezer szót tartalmaz.
▪Sok hangsúlyt fektettem a szereplők érzelmeire. Próbáltam mindenki érzéseit, gondolatait leírni egy egy szituáció során, hogy ők hogyan élték meg azt, ami éppen történt. Remélem sikerült hitelesen átadnom.
▪Ez volt az a történet, amit úgy írtam meg, hogy volt már mögöttem egy kis írói tapasztalat. Az első történemet is publikáltam, az adatlapomon (wattpadon ezt így hívják?) megtalálhatjátok, és szerintem jól érzekelhető a változás. Természetesen van még hova fejlődnöm, és ezáltal a történet által is sok újat tanultam meg az írással kapcsolatban, de remélem, hogy sikerült egy kerek, élvezhető történetet alkotnom.
Ha van még valami esetleg, amire kíváncsiak vagytok, vagy van olyan elem a történet során, ami homályos maradt, nyugodtan kérdezzetek. :)
YOU ARE READING
Bűnbe esett angyal▪Yoonseok ▪ ✓
Fanfiction"Sikerült az elvonó és letudtam szokni a drogokról. De nem sikerült leszoknom arról, amiért odakerültem." Jung Hoseok × Min Yoongi Publikálva: 2017.05.15.