Díj #6

88 10 2
                                    

Köszönöm szépen a díjat LeahAyameWalkernek!!♡
Aranyos vagy, hogy gondoltál rám.😭

Mivel elég nehéz már összeszedni magamról tényeket, ezért úgy gondoltam, hogy "érdekességeket" fogok megosztani az írói oldalammal kapcsolatban. :)

1. Egyszer elkezdtem egy lány×lány párosítású történetet, de rájöttem, hogy nem tudok saját karakterekkel dolgozni, így inkább átalakítottam Yoonmines ficire. :)

2. Összeszámoltam, és 12 történet ötletem porosodik a jegyzeteim között, arra várva, hogy egyszer elkezdjem őket megírni.

3. Legnagyobb "gondom", hogy az előbb említett ötletek nagy részének már címet is adtam. :")

4. Ebből következik, hogy nem tudok történetet írni úgy, hogy nincs neki címe.

5. Nem tudok egyszerre két, hosszabb történeten dolgozni. És ettől olyan szomorúnak érzem magam. :(

6. Egy új történet megkezdése során számomra mindig az első rész megírása a legnehezebb. Hiszen ezzel kell megfogni az olvasót, bevezetni a történet körülményeit, de közben nem túl sok mindent az olvasóra zúdítani.

7. Az írás számomra több, mint hobbi. Már az életem része, mindenhol jelen van, ahol én is. Még sincsenek olyan álmaim ezzel kapcsolatban, hogy kiszeretnék majd a későbbiekben adatni egy könyvet. Engem valahogy ez nem vonz. (Mondta, hogy pár évvel később megjelentetett egy könyvet lol)

8. Ha van, ami megihlet, akkor a legtöbb esetben már az egész történetet és annak végkimenetelét látom magam előtt.

9. Számomra az a praktika vált be, hogy előre le van írva, hogy mi fog egyes részekben történni. Így láthatod a párhuzamokat, következményeket a cselekmények között, illetve tudod azt is, hogy hány részes lesz az adott történet.

10. Telefonon írok, de ha egyszer sikerül vennem egy laptopot, akkor azon fogom folytatni. :")

+1: Csak késő délutántól tudok írni. Próbálkoztam azzal is, hogy "nappal" írok, és azt hiszem egyszer sikerült is, ám ezenkívül hiába próbálkozok vele, egyszerűen nem megy.

Válaszaim a kérdésekre:

1. Ki az ultra biasod?

Taehyung. ♡

2. Legkedvesebb banda/előadó (kpop)?

BTS, és ez nem is fog változni. :)

3. Mitől félsz a leginkább?

A jövőmtől.

4. Miért kezdtél írni?

Szeretek visszaemlékezni erre.😂😂😂
Azt hiszem akkor volt egy hónapja, hogy megismerkedtem a BTS-el (természetesen ekkor már szerettem őket; az elején csak a zenéiket hallgattam, illetve figyeltem, amikor a legjobb barátnőm róluk mesélt/videókat mutatott, de ekkor még nem érdeklődtem irántuk annyira-igen tudom, hogy lehettem ennyire hülye), és hát mindenki szokott fantáziálni. Nos hát én is ezt tettem; elképzeltem magam különböző szituációkban velük, hogy hogyan találkoznánk, és az egyik ilyet elmeséltem a legjobb barátnőmnek (ő tett armyvá♡), aki felvetette az ötletet, hogy mi lenne, ha én is irnék egy ficit róluk, amit meg is írtam, és publikáltam is :") .
Így csöppentem bele mind a wattpad, mind az írás világába.

5. Mi tesz boldoggá?

Tudom klisésen hangzik, de az, hogyha a szeretteimet boldognak látom (család, fontosabb barátok, BTS of course)
Hogy ha kifizetődik az, hogy ha valamiért sokat tettem (pl tanulás terén a jó jegyek)
Hogy ha valaki emlékszik egy apró dologra, amit említettem neki, és nem gondoltam volna, hogy megjegyzi.
Hogy ha fejlődést látok abban, amit csinálok.

6. Milyen történeteken dolgozol éppen?

Egy Jungkookos fanfictionon. Érzelmes, szomorkás, romantikus lesz, legalábbis terveim szerint.
És ez lesz az első, ami két kötetes lesz, továbbra is úgy, hogy ha sikerülnek a terveim. :")
Illetve a oneshotjaimat is próbálom írni, hogy abban a könyvemben se legyen lemaradás.

7. Milyen műfaj áll hozzád a legközelebb?

Ha úgy, hogy én írok, akkor: romantikus, drámai, yaoi. :DDDD
Ha úgy, hogy olvasok, akkor szinte mindenevő vagyok.

8. Mész a 24k koncertre augusztusban?

Nem.

9. Melyik közeli comebacket várod a legjobban?

Szerintem nem lesz meglepő a válaszom, hogy a BTS-ét. :") *-*

10. Kedvenc ship?

Taekook, Namjin, Yoonseok, Yoonmin.

Nagyon tetszettek a kérdeseid, öröm volt őket megválaszolni. *----*

Kérdeseim:

1.  Hiszel a reinkarnációban?
2.  Milyen intézkedéseket tennél, ha egy hétig te lehetnél Magyarország miniszterelnöke?
3. Szeretnél egyszer egy könyvet is kiadatni, vagy csak wattpadra szeretnél írni mindig?
4. Kik tudják, hogy írsz?
5. Szereted a Gumballt?
6. Elvállalnád egy horrofilm főszerepét, ha nem te lennél az áldozat, ha nem az, akitől félnek?
7. Szerinted melyik város a legszebb Magyarországon?
8.  Milyen ételkülönlegességeket szeretnél megkóstolni?
9. Mi az, amitől valaki egyből unszimpatikussá válik számodra?
10. Ismersz személyesen is itt valakit wattpadról?

A díjat kapja:

kliseakobon : Lie  - egyik kedvencem lett😭
LeahAyameWalker : Papírrepülő - igen "visszakapod" (azt hiszem így szokták hívni wattpadon:")) mert megérdemled😉😍😍

Bűnbe esett angyal▪Yoonseok ▪ ✓Where stories live. Discover now