Nagyon nagyon szépen köszönöm a negyedik díjat fanfiction_home-nak!! :) ♡♡
10 tény rólam:
1. Követem Hoseok nővérét az instagramon, és imádom a képeit. Meg persze magát a lányt is. :)
2. Imádom, amikor vihar van.
3. Szeretnék megtanulni táncolni, de úgy nehéz lesz, ha közben úgy nézek ki, mint egy kecske, akinek rohama van.
4. Irtó gázul tudok nevetni/röhögni.
5. Ez a kedvenc számom. Az okát nem tudom.
6. Szeretem a zombis filmeket és sorozatokat. Meg persze a zombikat, természetesen.
7. Nem vagyok vallásos, de Istenben hiszek.
8. Érdekel, hogy mik járhatnak egy elmebeteg ember gondolataiban.
9. Hiszek a természetfeletti erőkben, és fosok is tőlük rendesen.
10. Utálom, amikor vizes a hajam.Válaszaim a kérdésekre:
1. Blackpink vs 2NE1?
Blackpink.
De a 2NE1-t is szeretem. CL és Minzy a "kedvenceim". :)2. Szereted a Super Juniort?
Pár számukat igen, de nem vagyok a fanjuk. :)
3. Mi a véleményed a sajtról?
Finom. Meg..jó az illata. 😂😂😂
4. Hova költöznél szívesen?
Budapest, Dél-Korea, Anglia.
5. Disco vagy hegyi buli?
Hm nem szeretek diszkókba járni, és a hegyekbe sem szeretnék menni, mert félek, hogy ott meg meggyilkolnának. Instant fantázia+Náci zombik első része, köszönöm.
Nem maradhatok itthon?😂6. Göndör vs egyenes?
Egyenes.
7. Kutya vs cica?
Cica, de kutyust is szívesen tartanék. 😭
8. Mit kérdezzek még?
A lakcímem, hogy tudj majd küldeni egy kis sajtot. 😂😂😂
Nagyon megmaradt bennem az a sajtos kérdés. 😂😂😂9. Vannak terveid a nyárra?
Dolgozni (bár olyan csodás munkahelyem van, hogy nem is kell menni-.-) átnézni a tavaly tanultakat, mivel most fogok majd érettségizni, és jó lenne valami szép eredményt kihozni mindenből. 😅
Írás, videószerkesztés, illetve több könyvet olvasni.10. Kedvenc youtuber?
Ambivalentina, Már megint Kitty, Makao, Tanulom magam, Barni, Nosika (bár őt ritkán nézem).
YOU ARE READING
Bűnbe esett angyal▪Yoonseok ▪ ✓
Fanfiction"Sikerült az elvonó és letudtam szokni a drogokról. De nem sikerült leszoknom arról, amiért odakerültem." Jung Hoseok × Min Yoongi Publikálva: 2017.05.15.