TIZENHÉT

2.9K 181 31
                                    

~Niall Horan~

-Bazki..az nem lehet. - törte meg a csendet Harry.

-Mondd, hogy nem a mi Emily Morgan-ünk. - nyöszörgött Louis.

-Niall! Jól vagy? Elsápadtál! - riadt meg Liam.

-Basszus.. Hogy lennék? Siessünk már a kórházba! - üvöltöttem.

-Nincs itt a kocsink! - nézett rám aggódva Lou.

-Paul! Most azonnal elviszel minket! - ordítottam rá.

-Mivan? Nekem dolgom van! - tiltakozott.

-Látni akartad Emily-t! Tessék láthatod!  Meg ha nem viszel el, kilépek a bandából!

Igazából nem lépnék ki, mert a banda az életemet jelenti, de Emily-ért bármit megtennék. De ha Paul nem hajlandó felmelni azt a nem csinos seggét (mivel csak Emily segge csinos számomra), akkor ellopom a kocsiját utána még el is baszom.

-Mivan?? Ember. Oké értem én, hogy életed értelme bajban van, de kötelességünk van. Ahogy neked is. Ma koncert! - nézett rám szigorúan a menendzserünk, akit mindjárt mosolyogva fogok leütni.

-Paul.. Tudod, sose ellenkezek veled. Mindig megcsinálom amit kérsz. A második apámnak tartalak. De most leszarom a koncertet, leszarom, hogy kötelességünk van, leszarok jelenleg elég sok mindent. - hagytam egy kis szünetet, hogy megértse. -De Emily a barátnőm! És nem érdekel, hogy mit szólsz hozzá, vagy bárki más.. de én elmegyek Emily-hez a kórházba. Koncert lehet nélkülem is! Ma nem lesz ott a koncerten Niall Horan! Értve vagyok? -sziszegtem dühösen.

-Niall, ha én azt mondom, hogy mehetnél, akkor a többiek is menni akarnak. Nem tehetek kivételt egyikőtökkel sem. Emily a barátnőd. De a fiúknak a barátjuk. Ha téged elengedlek, akkor ők is rinyálni fognak. - nézett rám semleges arc kifejezéssel.

-Kikérem magamnak! Nem is szoktam rinyálni! - vinnyogott Harry.

-Nem igaz Paul. Mi megértenénk. Niall szerelmes, most neki Emily a legfontosabb. Nem azt jelenti, hogy mi nem vagyunk neki fontos, de most neki Emily mellett van a helye. Igen, egyet értek veled, hogy nem kellene kivételezni senkivel, de ez most más. Lehet, hogy Em súlyosan megsérült. És abban sincs teljesen igazad, hogy rinyálunk. Azt azért vedd figyelembe, hogy ott van a teljesen szó..mert ahogy most el nézem Harry arról magyaráz, Lo-nak, hogy nem rinyál.. Visszatérve rájuk - itt felém biccentett - engedd el. Megcsináljuk a koncertet. - állt mellém Liam. Nála jobb barátot, nem kívánhat a világ. Mindig kiállt értem és a bandáért.

-Ahhj... Menjél! - ordított rám.

-Nah, végre már! Kössz.. De kéne egy fuvar. - néztem rá félve.

-Bazki. Nesze. Ha elbaszod a kocsim, elbaszom az életed!

-Kösz. Császtok. Jó koncertezést. Liam kösz tesó, szeretlek. Aloha! - futottam ki.

-Majd hívj, hogy mi van Em-mel! - ordított utánam Lou.

Beültem Paul kocsijába, és egyenesen a kórház felé tartottam. Fél óra múlva parkoltam le.

-Jó napot. Emily Morgan-t hol találom meg? - kérdeztem idgesen.

-Oh, kisfiam. Részvétem. Szegény néni.. Annyira megsajnáltam. - szomorodott el. Azonnal bekönnyeztem, majd újra átgondoltam mit mondott. "Szegény néni". Milyen néni? Emily még nem néni. Néni a tudodkinek a tudodmilye. Nah, az néni..

-Öhm, elnézést. De hány éves volt? - kérdeztem.

-Jaj kisfiam.. Harminc körül lehetett. Nem tudom. De hát ha miatta jött, hogy-hogy nem tudja? - ráncolta össze homlokát a kb 60 éves nénike.

-Atyám.. Csak a híradóban hallottam, hogy Emily Morgan-t elütötték, és a barátnőmnek is ez a neve, és azt hittem. Pfuh, de megkönnyebbültem. - sóhajtottam.

-Fiatal ember!  Azonnal menjen innen kifelé. Meghalt valaki és megkönnyebbül. Nah, takarodjon innen! - szidott le.

Kimentem az épülteből, és azonnal tárcsáztam Emily-t.

-Szia. Hát te? - kérdezte meglepetten. -Nem koncerted lesz? - tette hozzá. -Mikorra várjalak? Mert még a csirke..

-Ahhj oké. Megnyugodtam. - vágtam bele.

-Mi? Miért nyugodtál meg?

-Mert a híradó ment, és az volt, hogy elütötték Emily Morgan-t. Veszekedtem Paul-lal, elmentem a kórházba, ahonnan kidobtak, mert én örültem, hogy nem te haltál meg, és itt tartunk.

-Niall, te bolond vagy. - nevetett fel. - Menj vissza a többiekhez. - mondta, és lerakott.

Messenger beszélgetések /One Direction/ ✔Where stories live. Discover now