~Harry Styles~
-Ezt is bepakoljam? - mutatott Louis a gumikacsára.
-Louis, azt raksz el, amit akarsz! Csak ne az én cuccaim közé kérlek! - néztem rá unottan.
Három nap és kezdődik a turné. Holnap jönnek haza Emily-ék. Eddig nem nagyon beszéltünk velük, mivel kettesben akarjuk hagyni őket, hogy minél több ideig együtt legyenek. 1 éves turnéra megyünk és van egy meglepetésünk Emily-nek. Paul kikönyörgött még egy helyet a turné buszra. Úgy mentek bele, hogy csak ő az utolsó. Remélem velünk tart. Liam nagyon izgatott lett, mivel Niall-en kívül ő áll a legközelebb Em-hez.
-Liam most add vissza, mert megütlek! - visított fel Louis.
-Mi bajod van már megint? - kérdeztem nevetve.
Louis körülbelül öt percenként kezd el visítani, hogy ezt add ide, ezt elrakjam? Ez kelleni fog? Úristen ott van egy pók. Fél órával ezelőtt azt találta ki, hogy a bőröndjébe bele dugja a barátnőjét, hogy el tudjon ő is jönni. Louis logika.
Elenour-ról jött eszembe. Nagyon kedves lány, mindenkivel kijön. Paul is megkedvelte, de nem annyira mint Emily-t.
-Az kedves Harry, hogy Liam eltette a zoknim! És nem akarja visszaadni! - nézett az említett személyre dühösen. A háttérben zene szólt és épp most szólalt meg tőlünk a Drag me down.
-I' ve got fire for a heart
I'm not scared of the darkYou've never seen it look so easy
I've got a river for a soulAnd baby you're about
Baby you're my only reason. - kezdtem el énekelni.
-If I didn't have you there would be nothing left
The shell of a man that could never be his best
If I didn't have you I'd never see the sun
You tought me how to be someone
Yeah-eah. - folytatta Louis.
-All my life you stood by me
When no one else was ever behind me
All these lights they can't blind me
With your love nobady can drag me. - Csatlakozott Liam.
-All my life you stood by me
When no one else was ever behind me
All these lights they can't blind me
With your love nobady can drag me down. - Énekeltük egyszerre.Észre se vettük, hogy Paul az ajtóban és karba tett kézzel, dühösen méreget minket. Oké, ez így fura lehet, de meg tudom magyarázni! Miközben énekeltünk...az összes dolgot amit bepakoltunk a bőröndbe, kidobáltuk. Az összes cuccunk összekeveredett. Kezdhetjük előröl.
-Ti mi a jó büdös fenét csináltok? - kérdezte Paul MÉG higgadtan.
Mindig így kezdődik. Még nem ordít, majd ha megszólal Louis és nem azt mondja, amit Paul hallani akar, akkor mindenki szívja.
-Énekeltünk- mosolygott ártatlanul Liam.
-Azt látom. De hogy? - sóhajtott egy nagyot.
-Hát Paul, megmutatom ha szeretnéd. - vigyorgott Louis.
-Ne merd! - emelte fel fenyegetően a kezét.
-Pedig meg fogom!
Lehajolt, felvett egy csomó ruhát, ami a földön hevert és feldobta, majd Paul-ra esett mind.
Azt hiszem, ez nem kellett volna.
-Louis Tomlinson! Egy olyan hírrel jöttem hozzád, hogy hozhatod a barátnődet a turnéra! A lehetőség most szállt el! - ordított rá, és kiment a szobából.
-Paul, várj! Megtudom magyarázni! Hallod! Áj már meg! Nem rád akartam dobni! Sőt nem is én voltam, hanem Liam! - futott utána.
~Viksu1~
VOCÊ ESTÁ LENDO
Messenger beszélgetések /One Direction/ ✔
FanficZabagép: Engem jobban szeretsz mint Liam-et ugye?? Tökéletesség: Engem szeret jobban!! Te egyfojtában zabálsz! Me: Ki mondta, hogy én szeretlek titeket??? Louis: Nekem miért nincs megváltoztattva még mindig a becenevem???? Király: Tomlinson.. valto...