~Emily Morgan~
-Niall. Nem megyünk bele a vízbe? - kérdeztem.
-Emily. De bemehetünk. - vigyorgott.
-Kökiii. - visítottam.
-Hogy micsoda? - nevetett fel Niall.
-Köki. Azt jelenti, hogy köszi. - magyaráztam.
-Én azt tudom. De miért? - ráncolta a szemöldökét.
-Áh, hagyjuk. - legyintettem.
Megfogtam Niall kezét és a vízhez futottunk. Levettem a ruhám és Niall is így tett. Mellém jött, megfogta a kezem és bementünk a vízbe.
-Uhh nagyon hideg. - visítottam nevetve.
-Gyere ide te gyerek. - felemelt és a nyakába ültetett.
-Nem vagyok nehéz? - kérdeztem.
-Nem, egyátalan nem vagy az. Sőt nagyon könnyű. Ez így nem lesz jó! Ma sem ettél semmit. - nézett fel rám dühösen.
-Nem vagyok éhes. Uhh menjünk bejjebb! - mutattam arra.
-Ha bejjebb megyünk leesel.
-Miért esnék le? - nézte le rá értetlenül.
-Mert ledobnálak. - nevetett fel.
-Tudod mit? Jobb itt. - bólintottam.
-Én is így gondoltam.
Miután meguntunk a vízben lenni, kiültünk a partra és napozni kezdtünk. Egy kislány közeledett felénk egy zsákkal.
-Sziasztok. - köszönt.
-Szia. - mosolyogtam rá. Elnéztem jobbra megnézni Niall mit csinál.
-Amúgy hogy hívnak? - kérdezte mosolyogva.
-Emily és téged? - kérdeztem.
-Rose. Emily jössz játszani? - kérdezte boci szemekkel.
-Én mennék, de itt kell maradnom. Egy másik gyerekre kell vigyáznom. - mutattam magam mellé.
-De ő nem nagy gyerek? - pislogott nagyokat.
-De, de nem tud vigyázni magára. Mi lenne, ha itt játszanánk? - kérdeztem.
-Oké. Van nálam homokozó. - tette le a zsákot, amiben ezek szerint homokozó van.
Kiborította a zsákot amiből rengetek lapát és vödör esett ki. Volt egy rózsaszín toltartó is. Értetlenül néztem a tárgyra.
-Abban mi van? - böktem a tolltartóra.
-Kagylók. - vigyorgott.
-Megnézhetem? - kérdeztem.
-Nem. Azok a várakra tesszük fel. Akkor megnézheted. - mondta és leült mellém.
Oda fordultam Niall-hez és adtam egy puszit a szájára. Elkezdett mocorogni és kinyitotta a szemét.
-Nem aludtam el! - ült fel hírtelen. -Szívem, hogy került ide egy gyerek? Lehet még is elaludtam? - vakarta a tarkóját.
-Nem, te hülye. - nevettem fel. - Ő itt Rose, és megkért, hogy játszak vele. És te is játszani fogsz velünk! - vigyorogtam rá.
-Szia kis lány, Niall vagyok. - mosolygott rá.
-Én Rose. És nem vagyok kislány! - tette csípőre a kezét.
-Hát akkor mi vagy? - nézett rá értetlenül.
-Nagylány vagyok! - nyújtotta rá a nyelvét.
-Oké, és mit játszunk? - kérdezte egy ásítás kíséretében.
-Homokozunk! - jelentette ki.
Egy homok kastélyt építettünk. Sőt, inkább egy várost. A sima házakon csak ablakok és ajtók voltak, a kastélyokon meg kagylók. Amúgy tényleg nagyon szépek voltak. Nem igazán értek a kagylókhoz, csak annyit tudok, hogy színesek.
-Áh, hát itt vagy! Minde ütt kerestelek! - jött hozzánk egy idősebb nő.
-Jó napot Emily Morgan vagyok. - mosolyogtam rá kedvesen.
-Csinált valami rosszat? - hagyott figyelmen kívűl.
-Nem. Csak homokoztunk. - válaszólta Niall.
-Basszus. Nem meg mondtam, hogy nem szórakozhatsz? Tudod mit? Itt hagylak. - ordított Rose-ra, és hátat fordítva elment. De komolyan! Elment.
-Hé Rose! Jól vagy? - tértem magamhoz.
Niall még mindig döbbenten nézte a kihűlt helyett.
-Persze. Mindig bántott. Itt szoktam aludni, ahol most vagytok. - mondta lehajtott fejjel.
-Úristen! - döbbent le még jobban Niall.
-Rose, nem szeretnél velünk hazajönni majd? - kérdeztem.
Szegény. Még alig lehet 6 és...áh hogy lehetnek ilyen emberek?
Úgy megsajnáltam szegény kislányt. Így bánni valakivel?-Nem. Nektek is a terhetekre lennék. - rázta meg a fejét.
-Dehogy lennél! - szólt közbe Niall.
-Biztos? - kérdezte legörbülő ajkakkal.
-Biztos! - öleltem meg.
~Viksu1~
VOCÊ ESTÁ LENDO
Messenger beszélgetések /One Direction/ ✔
FanficZabagép: Engem jobban szeretsz mint Liam-et ugye?? Tökéletesség: Engem szeret jobban!! Te egyfojtában zabálsz! Me: Ki mondta, hogy én szeretlek titeket??? Louis: Nekem miért nincs megváltoztattva még mindig a becenevem???? Király: Tomlinson.. valto...