Négy

4.7K 269 43
                                    

~Emily Morgan~

Nagyon jó érzés arra kellni, hogy a vekker a füldbe hangoskodik. Igen.. Imádok így kelni.
Ilyedtemben felpattantam az ágyból, de el is vesztettem az egyensújom, így a földre zuhantam. Felkászálódtam, majd oda vonszoltam magam a szekrényemhez, és kiválasztottam a mai ruha szettem, ami egy fekete trikó, rá egy piros-fekete kockás ing és egy fekete cica naci. Hosszú barna hajamat kiengedtem, és megfésültem. Mivel a bőrömmel nincs semmi gond, ezért csak tust és szempillaspirált használtam. Lementem a konyhába, ahol a másnapos anyám maszírozta a halántékát.

-Jó reggelt. - dünnyögtem.

-Jobbat. Apád nem jött haza? - nézett rám aggódva.

-Azt se tudom, hogy miért ment el. - néztem rá szomorúan.

-Beszélnem kell veled. - nézett a szemembe. Ez az a mondat, ami megváltoztatta az életem. Vagyis.. Ez is. De ezt majd később..

-Anyu. Elkések suliból.. Majd ha hazajöttem beszélünk jó? - meg sem várva válaszát, felkaptam a táskámat, és ki is léptem a házból. Elővettem a telefonom, és megnyitottam a messenger-t.

Me: Hahó nyomik! reggelt.

Niall: Ki a nyomi?

Me: Tiii 😊😊

Niall: Majd beszélünk, de most vezetek. Mindjárt zöld a lámpa. Na szia.

Me: Ez unalmas beszélgetés volt... Szia.

Megnyitottam a zenéket, azonbelül a kedvencek mappát. Elővettem a füllhalgatóm, és elindítottam azt a számot, amit már majdnem tudok kívűlről, és tegnap jelent meg. Shawn Mendes : There's Nothing Holding me Back.  Mivel nem akartam elkésni, gyorsabbra vettem a tempót. 5 perc alatt a sulihoz értem. Majnem bementem az iskola kapuján, mikor valaki utánam ordított. Vettem egy 180 fokos mozdulatot, és egy szőke hajú, napszemüveget viselő  sráccal találltam szembe magam.

-Ehh. Bocs. Izé.. - kerestem a szavakat.

-Emily.. Niall vagyok. - suttogta.

-Mi van??? - döbbentem le. - Mit keresel itt? - suttogtam kiabálva rémülten.

-Látni szerettelek volna. Jah és a többiek is. Ott ülnek a kocsiban. - mutatott egy fekete kocsira.

-Oké. De nem lehetne máskor? - kérdeztem kínosan.

-Miért? Baj van?

-Nézzétek mán'. Emily.. Megvan a mai köröd is? - nevetett fel Brad... A volt pasim.

-Kopjatok már le. Hagyjátok már szegényt. Semmit sem tudtok róla! Miért kell piszkálni? Most menjetek be a suliba, és nyaljátok ki magatokat. Emily-t meg hagyjátok. Nah húzás van. - mondta Niall idegesen.

-Haver, ki vagy te itt nekem, hogy parancsolj? Senki. Még nem is jársz ide. És, az hogy, nem ismerem Emily-t? Ohó, de igen. A csajom volt. Fél évig voltunk együtt, és nem feküdt le velem!! - sziszegte szegény kis problémáját.

-És nem is fogok! - jelentetem ki.

-Te kussolsz! - suttogta Brad.

-Hogy beszélsz vele? És ezért mondjátok rá, hogy ribanc? Mert nem feküdt le veled? Ember jó hülye vagy. - rázta meg a fejét lesajnálóan.

Brad izmai megrendültek, majd kifújta a levegőt, és bement az épületbe.

-Niall.. Most miért csináltad? - kérdeztem.

-Mit? Hogy miért védtelek meg? Most kajak én vagyok a hibás?? - akadt ki.

-Mi?? Nem. Csak most másért fognak szekálni. Hogy nem tudom megvédeni magam. - hajtottam le a fejem.

-Hé! Nyugi. Nincs semmi baj. Nekem elmondhatsz bármit. - húzott magához és megölelt. Olyan jó érzés volt a karjaiban lenni. Olyan.. Kimondhatatlan.. De nagyon jó. Örökké így tudtam volna maradni. Ám egyszer minden jónak is vége, és ezt a jó pillanatot is megszakította a csengő.

-Hallod. Most ne te vezess. Csopiba írogatni fogok veletek. - távoldtam el tőle.

-Rendben. Menj. Szia. - puszilta meg a homlokom.

Felmentem a második emeletre, majd a 12 -es ajtóhoz léptem. Becsemgettek már 5 perce. Matek óra van, ami azt jelenti, nincs bent a tanár. Benyitottam és mindenki rám kapta a fejét, majd gúnyosan néztek végig rajtam. Leültem a leghátsó padra, és elő vettem a telefonom.

Me: Mizu seggfejek?

Harry: Anyád.. Nem nagyon láttunk téged, mert elénk parkolt egy hülye busz..

Me: SZÍVÁÁÁS 😂😂😂

Niall: Milyen órád van baba?❤

Me: Matek. De még nincs itt a tanár.

Louis: Amúgy én láttam Emily-t...

Harry: Ne mán!! Most szivatsz??? nem szóltál????

Louis: Mert egyedül akartam bámulni a seggét! Olyan segge van.

Eltávolítottad a következő személyt: Louis Tomlinson.

Me: Így jobb 😂😂😂

Niall: Pont ezt akartam 😂😂

Harry: Ne r.. Szégény.. Bár megérdemli..

Niall: Most itt hisztizik 😂😂😂

Felvetted a következőt: Louis Tomlinson.

Louis: Kösz...

Me: Alap

-Kedves Emily. Ha már az óra elején nem tisztelt meg, azzal, hogy felállt, akkor most mondja meg a helyes választ!  - nyávogta a tanár. Ehh.. Azt se tudom, hogy milyen anyagnál tartunk..

Messenger beszélgetések /One Direction/ ✔Where stories live. Discover now