HÚSZ

2.7K 161 10
                                    

~Emily Morgan~

Ezt. Nem. Hiszem. El. Miért? Miért kell itt lennie? Miért szól bele az életembe, ha már nem a részese?

Brien Morgan... Az unoka tesóm.. Akit lassan már négy éve gyűlölök. Körülbelül négy éve nem láttam, csak a közösségi oldalon. Brien egy pöcs. Mindig beleszólt az életembe. Megmondta, hogy mit csinálhatok és mit nem. A szülei meghaltak mikor még kicsi volt, ezért velünk lakott. Anyának sem volt szimpatikus. Apám kedvelte. Nem tudjuk miért, de kedvelte.

Lementem a színpadról, elmentem Paul mellett, aki meg akarta fogni a kezem, hogy visszahúzzon. Könnyes szemmel fordultam felé.

-Kérlek, hagyj elmenni.

-Rendben. De ki ez a srác? Ismered? Kidobjuk? - kérdezősködött.

-Nem kell. Csak..csak levegőre van szükségem. - meg sem várva a válaszát indultam ki.

-Nah mi van kisasszony? - mosolygott a biztonsági.

-Ne most. - dünnyögtem.

-Hé, mi lett? - biggyesztette le a száját.

-Mindegy..amúgy is dolgozol. Nem akarlak untatni meg semmi. És nem is lényeg. Macsókám te nyertél. Gratulálok. - mosolyogtam rá, és tovább mentem.

~Niall Horan~

Csak úgy lesétált és elment.. Nem tudom ki ez a gyerek, de ha megtudom, hogy valaha is bántotta Emily-t, akkor megfújtom. Nem érdekel, hogy példakép vagyok, hogy oda a hírnevem vagy börtönbe kötök ki, de Emily-ért bármit megtennék. 

Em mondott valamit Paul-nak, majd tovább ment.. Hagyta Paul elmenni.. Hát kösz..

-Nah mi van? - nevetett fel a számomra idegen.

-Te ki vagy? - kérdezte idegesen Harry.

-Szóval nem mesélt rólam? - kérdezte hatalmas vigyorral. Niall nyugi, Em nem csalna meg. Szeret téged. A csirkét akart neked csinálni, szóval szeret.

-Hallod tesó. Nem kérdezte volna meg, hogy ki vagy, ha tudná. - nevetett fel Louis.

-Ne csináljunk jelenetet. Nem kell. Elég ha elmondod ki vagy. Ha nem azért jöttél, hogy hallgass, akkor kérlek távozz. Nem akarunk balhét. Senkinek sem lenne jó.  - magyarázta Liam.

-Nyugi. Megyek is. További jó szórakozást. Niall szerintem mi még találkozunk. - ezzel ki is ment.

-Veled vagyunk Niall! - ordította be valaki, mire el kellett mosolyodnom.

-Köszönöm srácok! - muattattam egy szívet. Folytathatjuk a bulit? - ordítottam.

-Huuuuu! - ordították vissza.

-Akkor csapassuk!

És elkezdtük a History-t.

Messenger beszélgetések /One Direction/ ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora