Tíz

3.3K 208 16
                                    

-Niall, nem arról volt szó, hogy én szorongatlak meg és nem te engem? - kérdeztem összenyomódva, mivel úgy szorított mint az állat. -Megfújtasz. - tettem hozzá...de vagy nem hallotta, vagy nem érdekelte..szóval kiterveltem valamit.

-Ha nem engedsz el, akkor nem csinálok neked csirkét! - mondtam fenyegetően.

-Nem érdekel a csirke. - dünnyögte és még jobban kezdett el szorítani.

-Oké..akkor nyomd ki a belem és a tüdőm. Utána ölelgess halottan. - dünnyögtem.

Pár másodperc múlva elengedett, majd hátat fordított nekem, és elment. Ledöbbenve, tátott szájjal néztem utána körülbelül három percig.

Becsuktam az ajtót, majd visszavettem a telefont a kezembe, és megnéztem amit a többiek írtak a csoportba.

Harry: Vagy pont most...

Liam: Gyerekek...már túl sokáig nem írtak nem gondoljátok?

Louis: Amúgy jah..

Harry: Szerintetek mit csinálhatnak? 😏😏

Liam: Semmi olyat amire gondolsz!

Louis: Hát ne is! Én akarom elsőnek megbaszni!

Harry: Liam tud valamit! Nagyon védi őket!

Liam: Nem tudok semmit! Csak ismerem Niall-t és Emily-t is.

Louis: Mióta ismered jobban Emily-t nálunk?

Liam: Én fent voltam, mikor ti nem. 😛

Me: Cucc...

Harry: Te cuccozol??😱😱😱

Louis: Niall-el???😱😱

Liam: Már is!😉

Harry: Várjunk.. Ez egy jel volt Liam-nek? Liam miért ment el a másik szobába?

Liam Payne üzenetet küldött neked.

Liam: Nah mesélj kicsi lány 😇😊

Me: Mit jelent, ha azt mondom Niall-nek, hogy csinálok csirkét, csak engedjen el, de nem érdekelte?

Liam: Emily... Ez azt jelenti, hogy szeret téged.. Niall a csirkénél senkit sem szeretett jobban soha.. De ha lemondott a csirkéről, csak hogy téged öleljen, akkor 100% hogy szeret téged.

Me: Oké.. És miután megölelt, miért ment el szó nélkül?

Liam: Mert ő még csak most jött , hogy szeret téged. Egy pár napig nem fog veled beszélni szerintem. De nem hinném, hogy csak veled...szerintem senkivel sem fog.

Me: Köszönöm, Liam. Tényleg. Még csak most ismertelek meg, de már a szívemhez nőttél. Nálad jobb barátot sosem találhat senki.  ❤

Liam: KAPTAM SZIVECSKÉÉÉT! ÚRISTEEN 😊😊😭😭 EZ NAGYON NAGYON NAGYON NAGY MEGTISZTELÉS 😭😭 MEG MUTATOM A TÖBBIEKNEK 😭😭❤❤

Me: Bolooond 😂😂😂

Új üzenet érkezett a Testvííííír 😂😂 csoportba.

Harry: Én miért nem kapok szivecskét 😭😭

Me: Nem kértél 😂😂

Harry: Mert Liam kért?

Me: Nem. De ő megérdemli.😘

Shawn: Emily..mikor szeretnél költözni?

Me: Holnap neked?

Shawn: Persze.

Niall: Neki mindig minden .

Me: Szia Nialler...

Niall: ....

Messenger beszélgetések /One Direction/ ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora