~Emily Morgan~
-Remélem kis szűz szemeim nem lát majd semmi olyat amit nem akar, szóval bármit csináltok, hagyjátok abba, mert bemegyek. - hallottam meg Harry hangját.
-Tesó kussoljál mán'! Alszok. - dünnyögte Niall.
-Persze, persze. - szólalt meg Louis. - De azért ha még sem, akkor Emily-nek nem kell elbújnia.
-Leütlek! - ordítottam vissza.
-Hagyjátok már abba. Emily, Paul akar veled beszélni. - adta át az üzenetet Liam.
-Köszi, hogy szóltál. A többiek meg húzás innen! - tapsoltam kettőt.
-Az én csajom. - puszilta meg homlokom.
-Az én pasim, meg hozhat nekem egy pohár vizet. - vigyorogtam.
-Mi?? Miért? - kérdezte értetlenül.
-Fogadás. - fütyürésztem.
-Francba tényleg. Hogy miért nem mondtam, hogy szar íze van? - dünnyögte.
★★★★★
-Szia. Beszélni akartál velem? - léptem Paul elé.
-Igen. Rólad lenne szó. Gyere sétáljunk. - bólintott oldalra a fejével.
-Rólam? Mi van velem? - kérdeztem félve.
-Jaj semmi. Bírlak nyugi. Ahogy látom a többiek is. - mosolygott. - Jó hatással vagy rájuk. Főleg Niall-re.
-Szerintem meg fordítva van.
-Nem, nincs fordítva. Nem tudom, hogy mit csináltál Niall-el, de csak így tovább. - húzott magához közelebb. Kezét a válamra tette és így mentünk tovább.
-Paul.. Igaz, hogy csak tegnap óta ismerlek.. De téged is nagyon megkedvtelek. Leszel apám helyett apám? - néztem fel rá. Sokkal magasabb volt mint én.
-Most komolyan kérdezed? - döbbent meg. Kicsit váratlanul érte a kérdésem.
-Igen. Teljesen komolyan.
-Ha nagyon szeretnéd, akkor leszek. - szorított egy kicsit jobban magához. Ne értsétek félre, nem pedo macisan.
-Köszönöm. - öleltem meg. Erre már nagyon szükségem volt.
-Mesélsz magadról? - kérdezte mikor leültünk egy padra.
-Hát inkább onnan kezdem, amióta beszélek a fiúkkal oké?
-Jó. De azt is meséld el, hogy kezdtél el velük beszélni. Mint apukád, tudnom kell róla. - vigyorgott.
-Rendben. - nevettem fel. -Reggel volt, és arra ébredtem, hogy rezgett a telefonom. Niall berakott egy csoportba. És én néztem hogy most mi a szar van? És akkor mikor közöltem velük, hogy nem tudom kik ők, de nem hittek nekem. Már az első beszélgetésnél a szívemhez nőttek ezek a barmok. Liam a kedvessége miatt, Harry a hülye viccei miatt, Louis a perverz beszólásai és Niall szeretete. Elsőnek nem akarta kimutatni.. De Liam elmondta, hogy Niall szeret engem. Apám elhagyott nem olyan rég. Anyámmal meg azóta nem beszéltem, mióta a srácokhoz költöztem. Ennyi. - vontam válat.
-Akkor nem leszek apukád helyett apukád. Hanem mostantól tekints úgy, mint az igazi édesapádra. És bármi van, én hozzám mindig jöhetsz. - tárta ölelésre a karját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Messenger beszélgetések /One Direction/ ✔
FanficZabagép: Engem jobban szeretsz mint Liam-et ugye?? Tökéletesség: Engem szeret jobban!! Te egyfojtában zabálsz! Me: Ki mondta, hogy én szeretlek titeket??? Louis: Nekem miért nincs megváltoztattva még mindig a becenevem???? Király: Tomlinson.. valto...