~Emily Morgan~
Me: Niall 😭😭😭 Most kajak sírok.. Én is nagyon szeretlek! Mindennél jobban! És igen, igazad van. Nem történt még semmi, de akkor ha akarjuk tegyünk érte valamit! És a költözés dolog..az még várjon egy kicsit szerintem.
Niall: Te most tényleg sírsz?
Me: Megfogtad a lényeget...
Niall: Hát akkor lenne kedved eljönni velem fagyizni?
Me: Lenne! 😘
Niall: Mikor induljunk?
Me: Mooost
Niall: Oké, akkor most megyünk! 😘😘
-Emily! Jössz már? - ordított fentről (?) Niall.
-Életem, én lent vagyok..te fent. Mégis, miért menjek fel?
-Hogy a karjaim közt lecipeljelek.
-Felejtős. - nevettem fel.
-Emily! Hallom elmész fagyizni, és velem mi lesz?
-Basszátok meg! - ordítottam rémülten.
-Mi az? Mi lett? - kérdezte idegesen Niall.
-A suli.. Elfelejtettem és már rég nem voltam suliba. - nyögtem fel. - Tudjátok mit? Majd hülye leszek vagy maradok. - legyintettem. -Mehetünk? - vigyorogtam Niall-re.
-Hát ez nem normális. Niall..a csajod nem százas. - jegyezte meg Harry.
-Tudom. Nekem ezres. - adott puszit a halántékomra, megfogta a kezem, ujjait ujjaimra kurcsolta és mosolyogva indultunk el.
★★★★★★
-Niall, értsd már meg kérlek, hogy nem vehetsz 12 gömböt! - szóltam rá harmadjára.
-De én mindengyik ízből szeretnék! - nyafogott mint egy kis baba.
-Nem halad a sor! - ordított valaki hátúl.
-Választana már? - szólalt meg a fagyis is.
-Rendben, akkor egy pisztáciásat, egy epreset, egy citromosat és mondjuk egy vaníliásat szeretnék. Te mit kérsz Emily? - fordult felém mosolyogva.
-Lime- osat szeretnék. - válaszoltam.
-Csak ennyi? - döbbent le.
-Igen. Ennyi. - erősítettem meg. -Köszönöm. - mondtam a fagyisnak, aki átnyújtotta a fagyit, és mentünk is.
-Emily, baj van? - kérdezte hírtelen Niall.
-Nem miért? - nyaltam bele a fagyimba.
-Semmi, csak mostanábqm fura vagy. Paul-t miért hívod apukádnak? - kérdezte. Látszott tekintetében, hogy tényleg érdekli.
-Semmi. Beszéltünk és azt mondta, hogy ha bármi van segít nekem, és hogy hívjam apunak.
-Paul? A mi Paul-unk? A menendzser Paul? - döbbent le.
-Igen. - nevettem fel.
-Hűű.
-Áh Niall Horan! - ordított valaki, és egy csomóan oda futottak Niall-hez.
ESTÁS LEYENDO
Messenger beszélgetések /One Direction/ ✔
FanficZabagép: Engem jobban szeretsz mint Liam-et ugye?? Tökéletesség: Engem szeret jobban!! Te egyfojtában zabálsz! Me: Ki mondta, hogy én szeretlek titeket??? Louis: Nekem miért nincs megváltoztattva még mindig a becenevem???? Király: Tomlinson.. valto...