Bölüm şarkısı: Selena Gomez - Only You
(Bu arada kapak nasıl? Erik gibi kütür kütür maşallah dimi xnxjsks)》》》》》》》》》》 ÖNCEKİ BÖLÜMDEN 《《《《《《《《《《
Odanın tam karşısında dimdik kımıldamadan duruyorken derin bir nefes alıp dudaklarım arasından bıraktım. Ardından dudaklarımı ıslattıktan sonra bedenime gelen ani bir cesaretle kapıyı yumruklamaya başladım. Kapıya her vuruşumda kapı çıtırdarken cidden içeride ne olduğunu canım pahasına merak ediyordum. Yutkunup tekrar kapıya aynışekilde yumruk atıyorken kapı birden açıldı ve BUM!
İçeriye dair gördüğüm görüntüyle nefesimin kesildiğini ve gözlerimin kısıldığını hissediyordum. Bu bana şu anda olmasa bile daha önceden yara olarak almış olduğum bir ihanetti andırıyor ve sadece midemi bulandırıyordu. Dudaklarımı ıslatıp nefes alamama ihtimalime karşın yutkunurken Erez'in çıplak gövdesinin üzerinde ki basina gözlerimi çevirip,
"Hayatımda gördüğüm en ucuz düşmansın."dedim yutkunarak. Erez'in ardında ki yarı çıplak Didem'i tekrar gördükten sonra, "Ucuz ve Varoş."dedim Erez'in gozlerinden gözlerimi ayırmayarak.♧ ♧ ♧ ♧ ♧ ♧ ♧ ♧ ♧ ♧ ♧
Masallar gerçeklerle bağları koparıp başka diyarlara göç ettiren ironilerde bazen. Dinlediğiniz zaman hissettiğiniz mutluluk hiç bir yerde bulunmazken sonrasında zihninizde bıraktığı çan izleriyle bilinçaltınızı kontrol ediyor ve ileride almanız gereken kararlada öncü oluyorlardı. Geçmişten günümüz yüzyıllarına kadar gelen bizlere aşılanan aşağılık kadın dürtüsü çoğu erkeğin egosunu okşuyorken çoğunun da kodamanlaşmasına sebep oluyordu.
Oysaki kadınlar bir algı ile aşağilanıp küçültülemeyecek kadar büyük ve değerli varlıklardı. Bir erkeğin veyahutta bir insanın üzmek adına hamle yapamayacağı tek şey kadın olmalıydı benim felsefemde. Yüzyıllar ya da asırlar öncesine gidecek olursak bütün kadınların kahramanı her zaman bir erkek oluyor ve yine o kadını yıkıp kül eden bir kadın oluyordu. Lakin sebebini bilmiyorum ama erkekler genellikle çökertilmeyen yüceltileri ile üst tutuluyor genelde kahraman olarak tasvir ediliyorlardı.
Uyuyan Güzel'in bir öpücükle uyandırıldığını söyleyen insanlar Prens'in şerefsiz bir pezevenk olduğunu kabullenemeyerek onu kahraman yapmışlardı. Halbuki Uyuyan Aurora öpücükle uyandırılmamış bir tecavüze kurban gitmişti. Prens bir kahraman değildi. O tam bir pislikti.
Bir kadını dünyaya tekrar döndürebilecek dünyevi tek şey kendisiyken Prenste kim oluyordu. Onun güçlü bir zihni ve saatlerce ağlayabilecek mükemmel gözleri varken hakikaten Prens neydi?
Velhasıl kelam bedenimde hissetiğim tutulma ve midemde ki yumruk dürtüsü ayakta kalmamı zorlaştırıyorken derin bir nefes çektim daralan kaburga kemiklerimin aralarına. Yüzümde ki kanın Erez'in çıplak gövdesi ve Didem'in yılışık bakışları ile birlikte yok olduğunu hissediyorken zar zor çekebildiğim nefeslerimin arasından,
"Pislikler."diyebildim sadece.Az evvel hızla ve hırsla girdiğim dar loş ışıklı koridordan çıkmak için ilk adımlarımı atarken ayaklarımın halen işe yaradığını şükrediyordum. Malumunuz nefes alamadığımdan ötürü vücudum da kan dolaşmıyor bu da hareketsizliğime ve durgunluğuma yol açıyordu. Ellerimin titrediğini yine aynı şekilde parmak uçlarımın da buz kestiğini hissediyordum. Elimde sikarak buruşturuduğum kağıdı hızla avucumun arasından duvara hızlı bir ivmeyle atarken ardımdan Erez'in adımı söyleyebildiğini işitiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamın Kampı - Ölü Çocuk |Final|
Gizem / GerilimBu mükemmel kapağı hazırladığı ve saatlerini bu kitaba verdiği için bizzat kendime teşekkür ederim. Belki de ömrüm boyunca yapmam gereken en önemli şeydi. -DENKA Gizem / Gerilim #10 ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤ Ölü ç...