Před třídou stál Martin s úsměvem na rtech. Učitelka k němu přišla, chytla ho za rameno a řekla že ho přeřadili z vedlejší třídy. Všichni od nás ze třídy, včetně mě na sebe začali házet divné pohledy. Netušili jsme že chodil do vedlejší třídy. Martin se rozhlížel po třídě a když mě uviděl tak se začervenal. Nechápavě jsem se na něho podívala, ale on se usmál. Najednou začala učitelka mluvit s tím kam ho asi posadí. Kvůli tomu že mě Anča zradila a nepřišla do školy, tak bylo volné místo vedle mě. No kam ho asi učitelka posadila. Vedle mě. Ne, že by mi to vadilo, ale přišlo mi to ne fér vůči Filipovi. Ani nevím proč.. Všechny holky se na něho dívaly stylem pojď se mnou domů. Přesto si jich Martin nevšímal a pořád se díval na mě. Konečně došel do lavice.
,,Zdravím Dani". ,,Ahoj" usmála jsem se a sklopila hlavu. ,,Kde máš toho tvého kluka?" zeptal se. ,,Není tu". ,,Ach škoda, chtěl jsem ho poznat". ,,Budeš mít spoustu dalších příležitostí" pokrčila jsem rameny. ,,Budu si tě muset užít sám" pokroutila jsem hlavou. ,,Jasně, jsem totiž hrozně moc zajímavá" řekla jsem ironicky. ,,Vlastně si" usmál se.
Najednou přišel do třídy Filip s tím že zaspal. Šel si sednout do lavice, ale když uviděl Martina, tak mu věnoval vražedný pohled a mně dal před celou třídou pusu. Odtáhla jsem se a vystrašeně se podívala k učitelce, která nám nevěnovala žádnou pozornost. Opatrně jsem pootočila hlavu k Martinovi, který se mračil na Filipa a pak odvrátil pohled. Filip si šel spokojeně sednout. Pak mě něco napadlo. Vyndala jsem nenápadně mobil z tašky. Na mobilu jsem roz klikla náš dvouhodinový chat s Martinem. Musela jsem usmát. Radši jsem mu napsala, než abych mluvila. Co kdyby nás někdo slyšel.
Já: Platí ten dnešek?
Zavibroval mu mobil a učitelka pronesla něco o tom, že telefony se vypínají. Martin se chvilku koukal na svůj batoh a pak nenápadně vytáhl svůj mobil. A začal psát.
Martin: Jasně
Já: A promiň za toho Filipa :-(
Martin: A za co se omlouváš? Za to že tě políbil? Vždyť spolu chodíte je to normální, nebo se ti líbí někdo jiný? A omlouváš se za to že to viděl? :*
Já: Ne? Jen to bylo trochu trapné ty génie.
On snad chce abych napsala že se mi líbí! No počkat vážně jsem si teď v hlavě řekla že se mi líbí? Ne miluji Filipa a Martin je jen trochu přitažlivý. To je vše!
Cccccr
Zazvonilo a já jsem se chtěla přemístit do jiný třídy s Martinem, ale Filip mě obmotal ruku kolem pasu a začal mě vláčet. Takhle se ke mě choval celý den. Dost mi to vadilo, ale když jsem řekla že mi to vadí tak mě odvlékl ke skřínkám a řval na mě. Začala jsem brečet a rychle, aby mě nestačil chytit jsem odběhla na záchody. Takhle hnusného Filipa jsem ještě neviděla. Naštěstí jsem tam byla s mobilem, takže sem si začala psát s Martinem. Domluvila jsem se sním, kde a kdy se sejdeme a šla jsem smutně do třídy.
ČTEŠ
Já + Jmenuji se Martin ✔
FanfictionOmluvte prosím všechny chyby ve příběhu ❤ _________________________________________ Jmenuji se Daniela a je mi 17 let. Žiji v Praze a už hodně dlouho sleduji youtubera Jmenuji se Martin. To co se stane je osud nebo co? #359 v kategorii fanfikce 16.1...