4.

545 18 0
                                    

Hned po škole mě Filip odvlekl na zastávku, aby mě posadil do autobusu směřující rovnou domů. Chtěl mi dát pusu, ale já mu uhnula. Nelíbilo se mi jak se ke mně celý den choval. Vlepil mi facku. Překvapeně jsem uskočila dozadu. Cítila jsem ten štiplavý pocit na tváři. Pomalu mi začaly stékat slzy. ,,Co to děláš!" taky jsem mu jednu chtěla vrazit, ale chytil mě za ruku. ,,Je to zábava broučku" ruku jsem mu vytrhla. ,,Chováš se jako blázen!" zapištěla jsem.

Můj Filip mě bije a baví ho to? S překvapeným obličejem jsem zaplula do autobusu, který právě přijel. S Martinem jsem si dala sraz o zastávku dál, protože jsem tušila že mě Filip doprovodí. Martin už tam stál a usmíval s tím jeho kouzelným úsměvem.

Martin

Došel jsem na zastávku, kde jsme si dali s Dany sraz. Přemýšlel jsem o ní a o tolika věcech ohledně jí. Na 100% vím, že mě ta malá čarodějnice okouzlila. Je tak krásná. Nemohu říct, že ji miluji, protože to by byla úplná blbost. Ten její kluk je tak trochu problém. Mám obavy že tahle ta taktika u ní nevyjde. Na všechny to vždy fungovalo. Z myšlenek mě vytrhl přijíždějící autobus s Dančou. Když se teprve otevřeli dveře mohl jsem si jí důkladně prohlédnout. Usmíval jsem se, ale úsměv mi hned spadl, když jsem vyděl její červené uplakané oči. Snažila se to překrýt úsměvem, ale moc se jí to nedařilo.

Danča

Hned jak mě Martin uviděl úsměv mu spadl. Díval se na mě starostlivě. ,,Jsi v pořádku?.  ,,Ty jsi plakala Dani?".  ,,Udělal ti něco Filip?" vyvalil na mě. ,,Jasně jsem v pohodě, co by mě mělo být" snažila jsem se usmát, ale muselo to vypadat hodně falešně. ,,Tak proč máš uplakané oči?" podíval se na mě tím výrazem, který by mě nevěřil ani nos mezi očima. Tak jsem mu to tedy řekla. Vypadal naštvaně a řekl že ho zabije, ale já mu to hned vymluvila.

,,Nechápu proč mi začal ubližovat" vzlykla jsem. Vtáhl mě do obětí. ,,Jako tvůj nejlepší kámoš ti radím...." nedořekl to, protože jsem mu skočila  do řeči. ,,Takže BFF?" řekla jsem pobaveným hlasem, protože to zní hrozně vtipně. ,,No radím ti, aby si si sním promluvila, když říkáš že vám to tolik fungovalo" dořekl a začal se se mnou smát.

Martin

Původně jsem chtěl říct aby se sním rozešla, ale potom jak řekla "BFF", tak jsem radši řekl, ať si sním promluví.

,,Mám hlad nezajdeme do kfc?" navrhl jsem, abych změnil téma. ,,Jasně proč ne" usmála se. Tak hezky se usmála. ,,A zvu tě" přísně jsem se na ni podíval. ,,Tak to si musím dát něco levného, aby si moc neplatil".

Došli jsme do kfc a dali jsme si kyblík. Sedli jsme si a začali si povídat. O Danča jsem se dozvěděl hodně věcí a ona o mě také. Když jsme dojedli šli jsme se projít do parku a povídali si o úplných blbostech. Bylo už dost pozdě tak jsem Danču doprovodil na zastávku. Ta odjela a já šel domů. Cestou jsem přemýšlel o tom, že jsem si moc kamarádu v této třídě nenašel.

Doma jsem si nastavil kameru a začal natáčet video. Po hodině bylo hotovo a šel jsem editovat. Nevím jak dlouho mi to trvalo, ale už bylo deset pryč a já pořád nejedl. Rychle jsem to vydal a šel se najíst.

Danča 

Autobusem jsem jela dlouho a teprve v osm hodin jsem byla doma. Mamka už byla doma a dělala večeři. Když jsem vešla do kuchyně začala s výslechem, kde jsem byla. Řekla jsem jí to tedy a pustila se do jídla. Pak jsem si dala sprchu a umyla jsem si vlasy. Na notebooku jsem si pouštěla film když mi v 22:34 zavibroval mobil s oznámením že kanál Jmenuji se Martin vydal nové video. Stopla jsem si film a hned jsem se na to video podívala. Jak to skončilo dala jsem tomu like a sdílela v aplikaci messenger Martinovi. Napsala jsem mu k tomu: Tak ty natáčíš video jo.. A dál si pouštěla film. Asi za pět minut mi zavibroval mobil oznamující zprávu od Martina.

Martin: To víš. Život youtubera :D.

Já: No jasně ty veliká celebritko... :D

S Martinem jsme si psali hrozně dlouho, ale pak jsem mu napsala že jdu spát.

Ráno jsem se probudila chvilku před budíkem, tak jsem stala. Neměla jsem hlad, tak jsem si šla udělat ranní rutinu a pak se obléknout.

Na zastávce jsem chvílí čekala na autobus ale pak hned přijel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na zastávce jsem chvílí čekala na autobus ale pak hned přijel.

Ve škole jsem šla rovnou za Filipem jsi promluvit.

Já + Jmenuji se Martin ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat