17. část prank, KFC, nežárlím...

263 11 5
                                    

Flashback

Těžce jsem se zvedla z postele. Hned jsem odběhla na záchod blít. Když jsem přestala tak jsem si šla zapít prášek a ravnou vzít i Martinovi.

Endflashback

Když jsem přišla do pokoje tak ještě Martin spal. Prášek jsem mu postavila na stoleček a převlékla jsem se. Nevím co tu budu celou dobu teď dělat.

Ale pak mě napadl úžasný nápad. Martinovi fanoušci prostě musí vidět jak vypadá Martin s kocovinou. Vzala jsem si jeho kameru a šla do koupelny.

,,Ahoj lidi nebo vlastně čau všichniiiii" zamávala jsem do kemery. ,,Tady velká youtuberka Danča, možná se divíte že video nazačína Martin ale ten právě spí. Bude mít tak trochu velkou kocovinu a mě nenapadlo nic lepšího než ho vyprankovat. Takže do tohohle kýble"  ukázala jsem na připravený kýbl. ,,Napustím studenou vodu a vyliju to na něj" začala jsem napouštět vodu do kýble.

S kamerou a kýblem plné vody jsem došla do ložnice. Martin tam hrozně roztomile spal. Ale nebojte se. Jeho roztomilost mi nezabrání ho polít vodou.

Kameru jsme si položila trochu dál aby bylo vidět až ho budu polévat. Pomalu jsem došla k posteli abych ho nevzbudila. I když po včerejší párty by ho nevzbudila ani jeho písnička Skákal pes.

Kýbl plný studené vody jsem na něj vylila. Hned se probudil a skočil do sedu. Ve skoku si odkryl jeho nemalého kamaráda. Pak si tam bude muset dát cenzuru. Vypadal dost šokovaně. Chvíli mu trvalo se zorientovat kde vůbec je. Nad jeho výrazem jsem dostala velký záchvat smíchu.

,,Kurva moje hlava!" zařval. To byl pro mě další záchvat smíchu. Pomalu se zvedl a rozešel se ke mně. Vůbec jsem nevěděla co chce udělat. A navíc na jeho místě bych už objímala záchod.

No s tím objímáním jsem měla pravdu. Akorát místo záchodu objal mě.

,,AAA!" vyjekla jsem. ,,Za tohle to ti to udělám pěkně tvrdě!" přez tu studenou vodu jsem dostala další záchvat smíchu. On si pořád nevšiml kamery.

,,Co ti příjde tolik vtipný na tom někoho polít studenou vodou!" zlobil se. ,,Ta kamera" smála jsem se dál. On se otočil a hned si rukama přikryl Jerryho.

,,Ty to ještě natáčíš?!" divil se. ,,Když chodíš s youtuberem tak je to jediná možnost". ,,Ale to nic nemění na tom že ti to za to udělám tvrdě" vypl kameru.

,,Ty jako nemáš kocovinu?" divila jsem se. ,,Trochu ještě ale už jsem si vzal prášek když si spala" přišel ke mě a zmáčkl mi zadek. Potichu jsem vzdychla.

,,Kde jsme to skončili" přilepil se mi na rty a jazykem se mi vkradl do pusy.  Mezi našemi jazyky vznikla válka kterou překvapivě vyhrál.
Položil mě na postel a lehl si nade mě. Rozepl mi mikinu a někam jí odhodil. Za mikinou následovalo tryko a legíny.

Ocitla jsem se před ním jen ve spodním prádla. Znovu se mi přilepil na rty. Pak se mi přesunul na krk. Naklonila jsem hlavu abych mu udělala lepší přístup. Líbal mě tam dost dlouho.

Od krku mi začal dělat mokrou cestičku až k prsům. Ruce mi dal na záda a nahmatal rozepínání od podprsenky. Pomalu mi ji stáhl dolů a začal si hrát s mími prsy.

Ruce jsem mu dala do vlasů a jemně za ně tahala. Vzdychl mi na prsa. Jedno laskal a s druhým si hrál. Když se mi od nich odlepil tak sem ho otočila pod sebe.

,,Teď jsem na řadě já" zašeptala jsem mu do ucha a kousla ho do ušního lalůčku. Přilepila jsem se mu na krk a začala dělat cucflek. Když jsem si byla jistá že tam bude tak jsem se přesunula na jeho hruď.

Sázela jsem mu tam polibky a rukama si osahala každý jeho břišní sval. Nemá je moc velké ale vytvarované už trochu jsou. Polibkama jsem došla až k jeho velkému kamarádi.

Uchopila jsem ho do ruky a dala mu pusu na špičku. Začala jsem po něm jezdit rukama nahoru a dolů. Po chvíli jsem si ho strčila do pusy. Je moc velký takže se mi tam nevešel celý. Začala jsem mu kouřit. Zachvíli mi zapletl ruku do vlasů a určoval si vlastní tempo.

Udělal se mi do pusy a já to vše poslušně spolkla. Vytáhl si mě nahorů a dal mi pusu. ,,Si úžasná" zašeptal mi na rtech. Znovu si mě převalil pod sebe. Někam mi odhodil kalhotky.

,,Mokrá jako vždy" foukl mi na přirození. Dal mi tam jeden prst a začal s ním pohybovat. Bylo to tak příjemné a neubránila jsem se vzdychu. Přidal druhý prst. Po chvíli i třetí a pak celou ruku.

Přidal i jazyk a já se z toho udělala. Všechno slízal. Pak si zval penis a nasměroval ho k mému vchodu. Špičkou mě dráždil a pak do mě tvrdě vniknul. Začal se rychle pohybovat a já vzdychala přez celou místnost.

,,Koho si?" vzdychl Martin. ,,Tvoje" vzdychala jsem na celé kolo. Nakonec jsme se oba udělali s vykřiknutím jmen toho druhého.

,,Byla si úžasná" svalil se vedle mě. ,,Taky si nebyl k zahození" no jo ego mám velký.

------

,,Zajdeme do KFC? Mám hlad". ,,Víž jak to je nezdravé?" napomenu ho. ,,Jo" usměje se a nahodí puppy face. ,,Fajn" řeknu poraženě.

,,Co to bude?" zeptá se holka tak v našem věku a nenápadně hází očkem po Martinovi. ,,Klasický kyblík pro dva" usměje se naní Martin. On se na ní usmál!!!! ,,Dobře" mrkne na něj. Ona na něj mrkla!!!! Tak jo. Klid Dančo. Klid.

Podala nám dva kelímky a chvíli jsme počkali na jídlo. Když nám ho podávala tak se u toho tak předklonila až jí ty prsa málem vypadla ven. Naštěstí s ní Martin udržoval pořád oční kontakt.

,,Žárlivko" prohodí Martin když si sedneme ke stolu. ,,Já nežárlila" lež. ,,V tom případě si jdu pro její číslo" začal se zvedat.

,,Možná trochu jsem žárlila" zastavím ho rukou. ,,Trochu?" smál se. ,,Málem si jí zavraždila očima". ,,Neměl si se na ní usmát" zvedla jsem ruce na obranu.

,,To bylo se slušnosti" dal mi pusu.

Tak jo lidičky. Další část je tady. Jo byla trochu perverzní ale to k psaní fanfikce patří. Je mi to trochu blbí tenhle díl někomu věnovat ale stejně ho věnuji jedný holčině co mi hvězdičkuje story. Takže pupygirl15 tenhle díl je pro tebe věnovaný ❤💗.

~kiki~

1026 slov

Já + Jmenuji se Martin ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat