Flashback
,,Ty máš dítě?" překvapeně se na mě podíval. Pořád jsem zaraženě seděla a nic neříkala. ,,Dani potřebuji si s tebou promluvit" přišel ke mě blíž. ,,Ale já s tebou ne" dala jsem peníze na stůl a vzala Elišku do náruče. ,,Naschledanou" řekla jsem a odešla.
Endflashback
Pohled Martina
Co se mi spřihodilo od rozchodu s Dančou? Tak první jsem se chtěl zabít. Jo nezvládal jsem to. Naštěstí mě zachránili kamarádi a jsem za to moc rád. Různě jsem cestoval a dokonce jsem 2 měsíce bydlel v Americe. Postupně jsem na ní zapomínal ale nikdy mi ze srdce nezmizela. Pořád jí miluju. Je to docela težké někoho milovat 4 roky a vědět že on tebe nemiluje. Kdekoliv jsem byl tak jsem doufal že jí potkám. Jo možná jsem s pár holkama spal ale kdo by vydržel delší dobu bez sexu?!
Ale jak jsem jí potkal tak jsem byl snad nejšťasnější člověk na světě. Dost mě překvapilo že má dítě. Nebo taky že se nechce nikde sejít. Doufal jsem že už jí ten vztek na mě přešel....
Jo zepoměl bych že jsem se právě vrátil z Jamajky. Musel jsem se tam prostě letět podívat! Samozdřejmě jsem pořád youtuber. Jasně že mě to pořád nepřešlo. Nic méně teď se chci setka s Dančou a udobřit se s ní.
Když jsem konečně zase v Česku tak se chci setkat s kamarády. Právě jsem na cestě domů k Adamovi.
,,Ahoj vole" dám si s ním ten chlapskej ťukec. Vypadal dost překvapeně ale přesto se to snažil skrývat. ,,Je ti něco" zeptal jsem se ho, když mě pustil dál. ,,Je jen jsem tě nečekal" divně se usmál. ,,Hele jdu pro nějaký chlast jo?" odešel do kuchyně.
Sice jsem mu nechtěl slýdit po bytě ale dost mě zajímalo jak si žije. Nakoukl jsem do prvního pokoje. Ložnice. Šel jsem tedy do druhého. Dětský vybavený pokoj pro holčičku. Jdu dál. Počkat! On má dceru? Doufám že není jeho ta Dančina!!!!
,,Adame?" přišel jsem za ním do kuchyně. ,,Ano?" řekl poněkud nervózně. ,,Ty máš dítě?" nadzvedl jsem obočí. ,,Ehm proč se ptáš?" tentokrát nadzedl obočí on. ,,Protože máš v domě dětský pokoj" nervózně polkl.
,,Jo mám dceru" ať jí nemá s Dančou! Prosím... ,,S Dáňou?" přikývl. To ne.... Tohle je konec. Začal jsem zhluboka dýchat. Pokud jsem jí chtěl zpět tak už nemám šanci!!!!
,,Musím jít" nečekal jsem na jeho odpovědět a odešel teď se potřebuju odrágovat. Šel jsem do baru.
Pohled Danči
,,Tak už spinkej" uspinkávala jsem moji princeznu. ,,Když mě se este nechce" přetočila se na bok. ,,Ale chce mysli na to jak si budeš zítra s tetou Aničkou hrát" dala jsem jí pusu na čelo a šla do obíváku.
--------
,,Slečno Hradecká?" položil mi obálku na stůl šéf. ,,Ano?" usmála jsem se na něj. ,,Minulý rozohovor do rubryky moderní doby byl velice úspěšný, takže bych vás požádal o další. Tentokrát s youtuberem Jmenuji se Martin" jestli jsem se bála rozhovoru s Vidimem tak tohle je teprve něco.
,,Ehm jasně" falešně jsem se usmála. ,,Takže je to za hodinu v kavárně" mrknul na mě a odešel. Je vtipné že je to pokaždé youtuber kterého nechci vidět.
Pošetilé je že kdysi byl můj nejoblíbenější youtuber právě Martin. Svůj volný čas jsem trávila poněkud divně.
Flashback
----------------------------------------------------------
,,Dani jsi už na střední škole. Neměla bych ti říkat aby si odložila ten mobil a začala se učit" přišla ke mě do pokoje mamka. Zase jsem se naučila a sledovala na YouTube Martina.
ČTEŠ
Já + Jmenuji se Martin ✔
FanfictionOmluvte prosím všechny chyby ve příběhu ❤ _________________________________________ Jmenuji se Daniela a je mi 17 let. Žiji v Praze a už hodně dlouho sleduji youtubera Jmenuji se Martin. To co se stane je osud nebo co? #359 v kategorii fanfikce 16.1...