12. část natáčení, lež, promiň

247 12 0
                                    

Tak jo. Asi jste si všimli že minulá část byla mega moc krátká. Celá půlka se mi smazala..... Přesně jsi nepamatuji co jsem do ní napsala ale budu se to snažit něak napravit ❤.

S Martinem máme dohodnuté že ještě předtím než vydá tohle video tak natočíme girlfriend tag.

,,čau všichniiiiiiii" řekneme všichni s Martinem a uděláme jeho tipický pozdrav s rukama. ,,dneska je tu semnku moje Danielka" ukáže na mě a já zamávám. ,,Anča" znovu ukáže. ,,a ten nejméně potřebný MenT " ukáže a dostane totální záchvat smíchu. Honza se jen zamračí a stoupne si úplně před kameru.

,,Bohužel se Martin rozhodl skončit a začal pracovat v továrně na housenky ale nezoufejte. Převzal jsem jeho kanál" řekne mega rychle aby ho nestačil někdo zastavit.

Martin na něj skočil ze zadu a začali předstírat bitku. Na Anču jsem se podívala pohledem /proč my/ a začaly jsme si povídat o jahodách. Jo naše logika.

Když jsme se konečně uklidnili tak jsme ten začátek přetočili. Martin vysvětlil o co v té hře půjde a začali jsme hrát.

Ze začátku byli otázky typu "nikdy jsem nejela na velbloudovi" ale pak se to zhoršilo.

,,Nikdy jsem se nevysmrkal/a do ponožky" přečte Martin otázku a oba nastejno s Honzou se napijí. ,,Fuj, vy jste ale prasata" řekne nevjeřícně Anča. ,,chováš se jakoby jsi to nikdy neudělala" zazubí se na ní Honza a já dostanu další záchvat smíchu. Dnes už po 12.

,,Nikdy jsem se nelíbal/a s nikým v této místnosti" přečte další otázka a my dva s Martinem se v klidu napijeme. Už chce přečíst další otázku když v tom se Honza napije. Martin nejdříve mě a potom Honzu zavraždí pohledem a chce odejít ale naštěstí se napije konečně Anča. Martin naznačí pusou promiň a hrajeme dál.

Když jsme dotočili video tak jsme se šli dívat na filmi. Strážci galaxie, Deadpool, Tlustá jako já. No prostě filmový den. Pak jsme šli s Ančou vařit palačinky.

Všem moc chutnalo. ,, Já chci aby jste tady všichni přespali " řekne s plnou pusou Martin. ,,to zní dobře" přikývnu. ,,Takže Anča asi bude spát v pokoji pro hosty a Honza na gauči" řekne Martin a já ho kopnu pod stolem. Hodí po mně ublížený výraz.

,,Honza spát na gauči nemůže protože tam spí Bestík" řeknu rozhodně. ,,Honza mu tam vadit nebude" zapírala Anička. ,,Budu mu tam hodně" řekne Honza. ,,Tak vydíš " mrknu na Anča. Ta začala otvírat pusu že něco řekne ale já jí do toho vlezla. ,,Uzavřené téma" usměji se.

Už je večer a každý jsme ve svých pokojích. ,,Co tam asi budou dělat" zasmáli jsme se s Martinem. ,,To nevím ale vím co my" řekne Martin a začne se ke mně pomalu naklánět. ,,A co budeme dělat?" zeptám se provokativně.

Místo odpovědi se mi Martin přisaje na rty. Začnu s nimi pohybovat souladu s jeho. Přejede mi jazykem po mím spodním rtu na náznak povolení. Zákeřně mu ho nedám. Nedá se odbít a zmáčkne mi zadek. Vzdychnu mu do pusy čehož využije a hned mi do ní strčí jazyk. Začne mezi našemi jazyky 3 světová.

Povalil mě na postel. A asi vám nemusím říkat co se dělo dál.....

---------------

Ráno jsem se probudila dříve než Martin. Vymotala jsem se z jeho obětí. Pomalu jsem se došourala do kuchyně. V kuchyni seděl Honza a vypadal smutně.

,,Děje se něco?" asi mě neviděl protože nadskočil od leknutí. ,,Ne všechno je v pořádku" falešně se usmál. ,,Poslyš já vím že ti něco je". ,,No mě se hodně líbí Anča a asi jsem se do ní zamiloval" řekl smutně. ,,A to je super ne?". ,,Bylo by ale ona má kluka" řekl a div se nerozbrečel. ,,Ne nemá" zasmála jsem se. ,,Má řekla mi to". ,,asi bych o tom věděla " znova jsem se zasmála.

Pohled Honzi

Flashback

Právě sedím na posteli a čekám až Anča příjde se sprachy. Ano čekám ní. Jsem asi hodně divný ale začínám věřit na lásku na první pohled.

,,Jé ty ještě nespíš" zasmála se Anička když prřišla do pokoje. ,,Já čekal na tebe" mile jsem se usmál. ,,Uhm to jsi nemusel" zakokotala se. ,,Tak pojď si lehnout" zaťukal jsem vedle sebe na posteli. Pomalu došla na postel kde si lehla a otočila se ke mně zády.

Natáhl jsem k ní ruku a chtěl si jí přitáhnout k sobě ale ruku mi odhodila pryč. ,,Proč to děláš?" zeptal jsem se jí nechápavě. ,,Protože nechci aby ses mě dotýkal" řekla bezcitně. V tu chvíli se mi nahnali slzy do očí. Hned jsem je zahnal.

,,Miluješ mě" nenechal jsem se odbýt. ,,To není pravda". ,,Tak co ta dnešní pusa" ona si povzdechla. ,,To byl úlet promiň jestli to pro tebe něco znamenalo a navíc mám kluka" tohle už jsem nemohl poslouchat. Vztal a šel jsem si lehnout do obýváku.

Endflashback

Všechno jsem Danče řekl a ona mě okamžitě uvěznila v obětí. ,,Já s ní promluvím neboj" uklidňovala mě.

Danči pohled

S Ančou promluvím. Úplně mu ublížila. Je mi ho moc líto.

Rovnou jsem se za ní vydala. ,,Anine vztávej" začala jsem s ní třást. ,,Co je?!" řekla naštvaně. ,,Mám tě moc ráda... " skočila mi do věty. ,,A kvůli tomu mě budíš?!". ,,Ne kvůli tomu že mám moc ráda Honzu jako kamaráda a nechci aby kvůli tobě měl zníčené city" dořekla jsem svůj proslov. ,,on ti něco řekl?" zeptala se udiveně. ,,jo a vymýšlet si že máš kluka je špatný " zamračila jsem se. ,,Ty si mu řekla!?" vyštěkla na mě. Kývla jsem hlavou na to že ano. ,,No fakt super teď se ho už nezbyvím fakt děkuju!" vtala a začala si balit věci.

,,Promiň" řekla jsem smutně. ,,Je mi uprdele tvoje 'promiň'" vyštěkla na mě a odešla.

Tak jo lidi. Jsem tady. Tentokrát s zatím nejdelším dílem. Moc bych chtěla poděkovat irenaskorunkova protože ona mě přesvědčila abych neskončila. Takže irenaskorunkova a user93494317 tenhle díl je pro vás! ❤❤❤

~kiki~

967 slov

Já + Jmenuji se Martin ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat