18. část škola, dohazovačka, anime (anča+ honza)

197 12 2
                                    

Flashback

,,To bylo se slušnosti" dal mi pusu.

Endflashback

,,Napíšeme si test, vše z lavic" prohodí náš vousatý matikář který připomíná hipízáka. Má dlouhé hnědé vlasy a vousy snad až k prsům. A jo správně jsem ve škole. Klasicky sedím s Ančou.

Kdyby jste se ptali co dělá náš youtuber Martin. Tak má hlavu v dlaních a je naštvaný že se neučil. Je na něj dost vtipný pohled.

Ve škole jsme si udělali takovou partu. Já, Martin, Anča, Lukáš a Dan. Ptáte se co Filip. Ten teď fláká školu a vlastně nikdo z jeho a mé bívalé party jsem nechodí.

,,Tak jak se cítíš" zeptám se Martina o přestávce. ,,Na pětku". ,,Neříkej že ses neučil" kouknu na něj nevjeřícně. ,,Nikdo se neučil" vstoupí do rozhovoru Lukáš.

,,Já jsem se třeba učila" zkříží ruce na prsou Anča. Lukášovi se líbí. Jde to na něm poznat. Ale bohužel pro něj má smůlu. Vypadá to že si Anča našla Honzu. Nic nechce přiznat ale jde to na ní moc dobře poznat.

,,Co budeme dělat po škole?" přiběhne k nám Dan. ,,Park" navrhne Martin. ,,Dobrej nápad" schválí to Anča.

--------

,,Přiznej to" ťuknu do Anči. ,,A co jako?" tak ona neví. ,,To co je mezi tebou a Honzou". ,,Nic". ,,Fajn jdu mu zavolat" začnu si vytahovat mobil s tašky.

,,Ne počkej" zastaví mě. Naznačím očima ať povídá. ,,Vlastně nevím jak to teď máme. Probudila jsem se vedle něho nahá a pak řekl že mě miluje. Já mu řekla že vlastně nevím co k němu cítím a on mi řekl že mi dá čas" já přece jenom věděla že je v tom klubu nemám od sebe odtrhnout.

,,A jak to teda cítíš?". ,,Asi ho miluju" asi?! ,,To je suprový zamilovaná Anička" začala jsem skákat a tančit radostí.

,,Ale nevím jak mu to mám říct" sklopila hlavu. ,,Prostě mu zavolej že se chceš sejít". ,,Když to není tak jednoduché" řekla smutně. ,,Právě že je" zasmála jsem se.

,,Pujč mi tvůj telefon" udělala jsem na ni psí oči. Neochotně mi podala její iPhone. První jsem dělala že se na něj fotím a když tomu uvěřila a šla za klukama tak se ze mě stal agent 007.

Rozklika jsem její chat s Honzou. Oni si posílali srdíčka! To je tak sladký. Nic méně musím pokračovat ve své tajné operaci. Když to neudělá Anča tak aspoň já. Napsala jsem za Anču Honzovi. Byl aktivní, jaké to štěstí.

Anča: Zítra sraz? Potřebuji ti něco říct.

Hned odepsal. Vše vychází podle mého plánu.

Honza: Jasně. Mám dojet do Prahy?

Anča: Byl by si hodný. Tak zítra na hlavním nádraží podle toho jak ti přijede vlak.

Honza: V Praze bude ve 15:30. Takže na nádraží?

Anča: Jo dobře. Pa 😘❤

Honza: Ahoj 💕😘

Mise uknočena. Já být ale dobrá dohazovačka. Teď to jenom říct Anče. ,,Ani podívej kdo ti napsal" zavolala jsem na ní a šla k ní. Lukáš který se s ní bavil tak spozorněl.

,,No to jsem zvědavá" natáhla se pro mobil. První se usmívala ale pak se zamračila.

,,Vážně?!" povzdechla si. ,,Někdo to udělat musel" obhajovala jsem se. ,,No jo ale teď to vypadá že jsem to byla já" čekala jsem že na mě bude víc naštvaná. ,,Vždyť to je dobře" teď mlčela. Dobře já.

,,Ale nemusela si tam dávat ty emoji" zasmála jsem se. Jsem ráda že jí vadí jen tohle. ,,Ale prosím tě" obejmula jsem jí. Bohužel naši dojemnou chvilku přerušil Martin.

,,Co se tu sakra děje" začal se smát Martin jako zhulená verliba. ,,Nic lásko" nechtěla jsem to říkat před Lukášem. Dala jsem mu pusu na rty a když jsem se chtěla odtáhnout tak polibek ještě víc prohloubil. Přidali jsme i jazyky.

,,Nechte si to na potom" začal dělat Dan že blije. ,,Nech si toho" praštila jsem ho do ramene.

,,Miluji tě" dala jsem Martinovi pusu na špičku nosu. ,,Já tebe taky" přitáhl si mě k sobě.

Druhého dne

,,Já tam nejdu" řekla nervózně Anča. ,,Ale jdeš za půl hodiny je tady" povzdechla si. ,,Anče nebuť baba" já vím že nejlíp povzbuzuji.

,,Víš ono není tak lehké říct klukovi. Miluji tě". ,,To zvládneš" povzbudivě jsem se na ní usmála.

------

,,Ahoj zlato" zamávala jsem Martinovi přez skype. Ano správně jsem doma. Mamka si stěžovala že mi ještě není 18 takže bych měla být doma přez noc. Přání ji splním. Stejně za 9 dní mi 18 bude. Takže co.

,,Ahoj lásko" pozdravil mě. ,,Schválně jak si to poleno vede" zasmál se. ,,Myslíš Honzu" smála jsem se taky. ,,Jo bude určitě rád že mu vůbec Anča dá" nemohl se přestat smát. ,,Už mu dala" překvapeně se na mě podíval.

,,Po tvé oslavě" upřesnila jsem. ,,Už jsem se lekl že mu dala za střízliva". ,,Honza neni špatnej" nebude urážet mého dobrého kamaráda. I když to myslí jen za srandy.

,,Co prosím" nadzvedl jedno obočí. To je tak sexy. ,,Že jsme s Honzou manželé a čekáme paterčata" tentokrát jsem se smála já.

S Martinem jsem mluvila dvě hodiny a potom se vymluvil na to že musí natáčet. Teď se momentálně nudím a projíždím Facebook a Instagram.

Našla jsem tam stránku s jménem ❤ Danča + Jmenuji se Martin ❤. To je hezké. Sdílela jsem jí a napsala k tomu Já + Jmenuji se Martin.

Facebook mě už omrzel tak jsem šla na instagram. Podívala jsem se a Honza tam měl něco na story. Hned jsem to rozklikla. První tam měl bumerang z jízdy ve vlaku a na tom měl napsané. Do Prahy. Jako druhý tam měl bumerang Anči jak se usmívá a bylo na tom napsané: ❤Anča ❤. To bylo tak cute. A poslední tam měl jak se líbají a k tomu: Lidi, mám holku 😉.

Tak ona chodí s Honzou a ještě mi to nedala vědět. Hned jsem jí napsala.

Já: Jak dlouho! 😡

Anča: Hodinu a sedm minut ❤

Takže je jí jasné co jsem jí napsala.

Já: To si mi to ještě nemohla napsat?

Anča: Neruš jsem s Honzou.

Aha takže jí ruším... No to je jedno. Hned jsem přeposlala Honzovo story Martinovi. Vyhrála jsem!!!!

Ahoj lidi 😘. Další část je tady. Jé! Prouser93494317 ❤❤❤

~kiki~

1005 slov

Já + Jmenuji se Martin ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat