24. část ANO, noc, plány

247 10 0
                                    

Flashback

Na jídle jsem si opravdu pochutnala. Když to odnesli tak začal mluvit. To co mi řekl mě vykolejilo! Tohle jsem opravdu nečekala.

Endflashback

,,Víš Dani celé ty 4 roky tě pořád miluju. A nikdy jsem nepřestal. Když jsem tě tehdy podvedl, tak jsem byl opilý. Hrozně moc jsem toho litoval. Potom jak jsi mě opustila jsem byl na dně. Jeden čas jsem se chtěl zabít. Kamarádi mě naštěstí zachránili. Svoji touhu po tobě jsem utápěl v cestování. Našlo se několik holek které mě opravdu chtěly ale do žádné jsem se nezamiloval. Teď jsem se vrátil zpátky do česka abych tě našel. Nenašel jsem jenom tebe ale i náš malý poklad. Dani tímhle se tě ptám. Budeš semnou chodit?" všechno jsem začala vztřebávat.

On se chtěl kvůli mě zabít?! On mě pořád miluje? Ale já jeho ne!!! Co si to nalháváš? Řekl můj vnitřní hlas. Mám pravdu. Jsem do něho taky pořád zamilovaná. Navíc věřím že i Elišce bude lépe.

,,Ano" řekla jsem opatrně. Na nic nečekal a vztal. Přišel ke mně a vášnivě mě políbil. Spolupracovala jsem. Ignorovala pohledy ostatní. Hlavně tý debilní servírky.

___________

Rozhodla jsem se u něj doma přespat. No né rozhodla. Doslova mě přemluvil. Bydlí pořád tam kde bydlel. Celou cestu v autě jsme vzpomínali na staré časy. Na naší partu na škole. Na osudový utubering. Na to jak mě srazil na té ulici. No on to výpravěl že já srazila jeho, ale pravda je opak. 

,,Já dám vědět Anče že budu spát u tebe" vytáhla jsem svůj iPhone 8. Už jsme byli u Martina. ,,Ježiši to je jako když si to dávala vědět tvý mamce" zasmál se. ,,No jo no. Časy se mění. Teď to dávám pro žměnu vědět jí" zasmála jsem se taky.

Hned jak jsem jí napsala tak se mi Martin vrhnul na rty. Začali jsme se vášnivě líbat. Jazykem mi projel po spodním rtu. Povolení jsem mu dala a otevřela pusu. Začal skoumat každý milimetr mích úst. Po chvíli jsme se od sebe odtáhli z nedostatku vzduchu.

,,Tak já jdu k tobě domů a ty mě hned ošaháváš" řekla jsem mu. ,,A co jinýho sis myslela že budeme dělat" založil si ruce na prsou. ,,Spát?" nadzvedla jsem obočí. ,,Máš pravdu. Budeme spolu spát" přitiskl se mi znovu na rty. Spolupracovala jsem. Zmáčkl mi zadek a já si automaticky obmotola nohy kolem něho. Donesl mě do ložnice a položil na postel. Lehl si nademě ale já nás převrátila.

Sedla jsem si na jeho klín a začali jsme se líbat. Jeho polibky byli nenasytné a tak svůdné. Vysvlíkla jsem mu triko a přede mnou se objevila dokonale vypracovaná hrud. Přesunula jsem své rty na jeho krk, vzdychl. Zavrtěla jsem se na jeho klíně, a on znovu zavzdychal.

Rozepnul mi podprsenku a odhodil ji pryč. Temně mi masíroval ňadra, a já si to užívala. Byla to skvělá masáž.
Vstala jsem z něj a jeho ruce se objevili na mých kalhotkách. Políbil mě na podbřišek. Vzdychla jsem. Pokračoval na stehno. Stáhl mi kalhotky a políbil mě na mé nejintimnejší místo mého
těla.

Nezůstala jsem po zadu a chytla
lem jeho kalhot. Stáhla je dolů.
Posadil se a já na něj. Jeho pořádné
nádobíčko už čekalo, až se s ním
pomazlím. Otřela jsem se o něj a
Martin vzdychl. Poté mi ho tam strčil
a já se slastí prohla v zádech.

Martin mi pomáhal nadzvedávat zadek, a pomaličku zrychloval tempo. Vzdychali jsme nahlas přes celou místnost.

Najednou Martin udělal něco
nečekaného. Položil mě na záda a znovu ho do mě vrazil. Zaryla jsem nehty do postele a vzdychala. I Martin  vzdychal a pořád zrychloval tempo. Do toho mě líbal a mačkal mi prsa.
Bylo těžké mlčet, bylo to tak úžasné, že jsem nic nechtěla zkazit.

,,Řekni mi, co ti dělám" a tak jsem jsem už nemlčela. Po chvíli jsem se prohla v zádech, a slastně vyjekla, když Martin tvrdě přirážel. Netrvalo to snad ani patnáct vteřin, a citila jsem, že vybuchl i Martin. Svíjeli jsme se vlně pořádného tsunami.
Martinova hruď se zvedala v rychlých
intervalech. Svalil se na mě, a funěl mi na krk.

,,Bože, to bylo skvělý" pochvaloval si
Martin. Políbili jsme se.
Šli jsme rovnou spát. Věděla jsem, že
zítra si nesednu.

__________

Přesně moje teorie vyšla. Právě jsem se probudila, a chtěla jsem jít na záchod, ale tak trochu to bolí hodně. Konečně jse mi podařilo vstát. Pomalými bolestnými kroky jdu ke koupelně.

,,Bolí to hodně?" ozve se najednou Martinův hlas. Leknutím jsem nadskočila. ,,Ne dobrý" pokračuji dál v bolestné chůzi. ,,To vidím" pronese ironicky. Vstane z postele a vezme mě jako princeznu. Nutno podotknout že jsme pořád nahý, a on vůbec nevnímá cestu. No hádejte kam se dívá....

,,Udělám palačinky" oznámím mu když mě donese do kuchyně. Už jsme oblečení. ,,Promiň měl jsem se včera víc krotit" začal mě sledovat od stolu. ,,To je dobrý" mávnula jdem nad tím rukou.

,,Dani víš no ehm.... nastěhujte se sem s Eliškou" překvapeně jsem se na něj podívala. ,,Co tak koukáš? Chci vás mít u sebe" zvedl na obranu ruce. ,,Ne jen mě to překvapilo. Vlastně jsme včera spolu začali chodit" připravovala jsem těsto. ,,No jo ale znovu spolu chodit" má pravdu.

,,Takže se sem nastěhujete?" nadzvedl obočí. ,,No ehm asi jo" usmál se. ,,Půjdeme pro Elišku a uděláme jí pokojíček" začal plánovat co budeme dělat. Bylo to celkem vtipný.

______

,,A to si budu moct vybvat postýlku?" řekla nadšeně Eliška. ,,To víš žejo princezno" pohladil jí Martin po hlavě. Šli jsme právě do obchodu a nábytkem.

Eliška si nakonec vybrala s naší "malou" pomocí bílou postýlku. Byla opravdu hezká jako pro princezny. Musíme se ještě domluvit s nějakou firmou. Pak jsme jí tam ještě vybrali stoleček a pár hraček. Vše má sladěný do růžovo bíle. Martin je suprovým tátou....

Ahoj lidi je tu další část. Příběh jse nám pomalu chílí ke konci. Mám v plánu vydat ještě minimálně 3 a maximálně 6 částí.

~kiki~

983 slov

Já + Jmenuji se Martin ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat