Přečíst povině to na konci!!!
Flashback
Takhle náš rozhovor pokročoval ještě asi hodinu a pak jsme se rozloučili.
Endflashback
,,Mami" obejmula mě Eliška. ,,Ahoj broučku" někam odběhla. ,,Ahoj Adame" zavolala jsem. ,,Ahoj lásko" dal mi pusu. Nechci aby mě líbal jenomže se ho bojím.....
,,Koukejte" přiběhla k nám Eliška s panenkou Elsi z ledového království v ruce. ,,Ta je hezká" pochválila jsem jí tu panenku. Usmála se a zase odběhla pryč.
,,Jdu vařit večeři" zachránila jsem se od Adamova dalšího polibku. ,,Pospěš si mám hlad" plácl mě po prdeli aby mě popohnal. Radši jsem přidala.
,,Eliško ukliď si tady ten nepořádek" slyšela jsem Adamovi hlasy z obýváku. ,,Ne" řekla drze moje malá princezna. ,,Dělej". ,,Ne" znovu mu odpověděla. ,,Elo okamžitě si to doprdele ukliď!" zařval na ní až jsem nadskočila. Měla jsem chuť tam jít ale vím že bych akorát schitala facku.
,,Nebudu te poslouchat" zašvatlala. ,,A to jako kurva proč?" řval. ,,Plotoze nejsi můj táta" řekla a nejspíš odběhla do pokojíčku. Slyšela jak tam něco rozbil a taky jeho kroky za sebou.
,,Ty si jí slyšela?!" vyštěkl na mě a tvrdě mě opřel na linku. ,,Jo" sklopila jsem hlavu. ,,Proč si jí nic neřekla?" vlepil mi facku. Už mě zase bije....
,,Protože je to pravda" tak teď si koleduje o zbití. ,,Ty děvko" vrazil mi pěstí a kopl mě do břicha. Proč mi to dělá??? ,,Příště fláknu i jí jestli to udělá zase" chtěl odejít. ,,Ani se jí nedotkneš ty zrůdo" zastavil se a zasmál se. ,,Vaš slova" šel pryč protože bylo slyšet bouchnutí hlavních dveří.
Na začátku byl tak hodný tak proč tohle???? Dobelhala jsem se do koupelny. Pod okem se mi rýsovala modřina. Když jsem si vyhrnula tryko tak to na břiše nebylo jinak.
Rychle jsem si make-upem zakryla to na obličeji aby se mě Eliška nelekla. ,,Miláčku kde si?" začala jsem jí hledat po bytě. ,,V pokojicku" zavolala na zpátek. ,,Si v pořádku? Neublížil ti tatínek?" prohlížela jsem si jí. ,,Neni to muj tatinek" zamračila se.
,,Jak si na to přišla?" todle v by mě opravdu zajímalo. ,,Mluvila si s tetou Anickou" to je moje malá šikulka. ,,Půjdeme k nim na náštěvu?" nechci už tady být ani minutu. Nechci aby jí ublížil.
,,Jó" vykřikla nadšeně. Vytáhla jsem jí její nejoblíbenější šatičky. Moc jí to v nich sluší. Zabalila jsem jí i sobě kufr a vydala si vtříc naději.
Samozřejmě jsem ještě napsala vzkaz na ledničku. Zhní v pekle debile. Nás dvě už nikdy neuvidíš. Nenávidím tě!
--------
,,Dani" skočila na mě Anča. ,,Chyběla si mi" zamumlala jsem do obětí. ,,Ty mě taky" zamumlala na zpět. ,,Můžu tě o něco poprosit?" snad mi to dovolí... ,,Jasně" mile se usmála. ,,Mohli by jsme tu s Eliškou pár dní zůstat? Samozřejmě bych si potom našla něaký byt. Peněz mám na to už dost" dříve jsem na nic neměla a Adam to za mě platil ale teď už jsem si našetřila.
,,Určitě tu můžete zůstat" byla jsem šťastná. ,,Ale pak mi řekneš co to máš na obličeji a proč utíkáš od Adama" zašeptala. Páni, je fakt dobrá.
Eliška si hraje v pokoji pro hosty a nám právě nalévá víno Anča. ,,Tak povídej" sedla si na gauč. ,,Nebudeš se na mě zlobit?" tady toho se bojím nejvíc. ,,Jasně že ne" pohladila mě po ruce pro povzbuzení.
,,Začalo to tím že jsem zjistila že jsem v očekávání. Adam mě miloval a vlastně i teď miluje. Pořád se mi dvořil až jsem se do něj taky zamilovala. Nebyla to láska jako k no to je jedno" nechce se mi o něm mluvit. Musím zapomenout.
,,Bydlela jsem s ním a celou dobu si Elišku přivlastňoval jako jeho vlastní dítě. Samozřejmě jsem mu řekla že mi vadí, že jí řekl, že je její otec. Pohádali jsme se ale pak to bylo v pohodě. Později když se naštval, tak prostě zamnou přišel a nezajímalo ho jestli to chci, prostě mě tvrdě ojel" tohle se mi říkalo s těží.
,,Jeho sexuální nálady se zhoršovali a já ho přestávala milovat. Někdy mě i při tom bouchnul ale teď se naštval na Elišku a mě zmlátil" vyhrnula jsem si tryko.
,,Pane bože" ihned mě Anče objala. ,,Proč si mi to neřekla? Pomohla bych ti" zněla naštvaně. Ani se jí nedivím.
,,Promiň" sklopila jsem pohled. ,,To už je jedno. Všechno už bude fajn" znovu mě obejmula.
Když domů přišel Honza tak jsem radši vzala Elišku ven aby měli soukromí. Cestou z parku do cukrárny jsem moji malou princeznu vyfotila v těch nádherných šatičkách.
,,Já ci zmrzlinku" zatahala mě za ruku Eliška. ,,Budeš mít pohár jaký chceš? Mašinkový? Beruškový? Hradový? Nebo Princeznový?" myslím že vím jaký si vybere. ,,Princeznoví!" nadšeně vykřikla. Zasmála jsem se nad její roztomilostí.
Obědnala jsem jí ten zmrzlinový pohár a sobě dortík. Když nám to přinesly tak jsme se pustily hned do jídla. Vtipné bylo jak ten pohár byl udělaný do tvaru princezny.
Najednou se Eliška začala usmívat a dívala se za mě. ,,Copak?" otočila jsem se a stuhla. ,,Dani?" řekl ten dotyčný. ,,M-martine?!" na tohohle člověka jsem chtěla na dobro zapomenout!!!
,,Dobvý den" pozdravila slušně Eliška. ,,Ahoj princezno" přišel k ní a pohladil jí po vláskách. Je mu tak podobná! Je to Martin v holčičím provedení..... Modlila jsem se aby mu to nebylo něak povědomé.
,,Takhle mi říká i maminka" usmála se na mě Eliška. Teď bych radši byla aby se Eliška styděla a nemluvila s cizími lidmi. Ikdyž on vlastně není tak cizí.
,,Ty máš dítě?" překvapeně se na mě podíval. Pořád jsem zaraženě seděla a nic neříkala. ,,Dani potřebuji si s tebou promluvit" přišel ke mě blíž. ,,Ale já s tebou ne" dala jsem peníze na stůl a vzala Elišku do náruče. ,,Naschledanou" řekla jsem a odešla.
Ahoj lidi. Je tu další díl. Chtěla bych se vás zeptat jestli má smysl pokračovat v psaní. Zdá se mi že tohle moc lidí nečte. Své názory o tom zda mám pokračovat nebo ne mi napište do komentářů.
~kiki~
985 slov
ČTEŠ
Já + Jmenuji se Martin ✔
FanfictionOmluvte prosím všechny chyby ve příběhu ❤ _________________________________________ Jmenuji se Daniela a je mi 17 let. Žiji v Praze a už hodně dlouho sleduji youtubera Jmenuji se Martin. To co se stane je osud nebo co? #359 v kategorii fanfikce 16.1...